CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 26604|Reply: 101

Wan Azizah Isteri Penyayang - Tun Dr. M

[Copy link]
Post time 1-8-2008 03:05 AM | Show all posts |Read mode
Reaksi Dr. MahathirKUALA LUMPUR 31 Julai - Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail hanya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri apabila bersedia mengosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Menurut bekas Perdana Menteri itu, tindakan Wan Azizah adalah perkara yang akan dilakukan oleh mana-mana isteri sekalipun.
"Tidak ada apa yang lebih baik daripada seorang isteri yang menyayangi," katanya pada sidang akhbar khas di sini hari ini.
Dr. Mahathir yakin isterinya, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd. Ali juga akan berbuat perkara yang sama jika berada dalam keadaan yang sama.
Kerusi Parlimen Permatang Pauh kosong berkuat kuasa hari ini.
Dr. Wan Azizah merupakan Ahli Parlimen kerusi itu sejak Pilihan Raya Umum 1999 iaitu selepas Anwar dipecat daripada parti serta kerajaan setahun sebelum itu dan dihadapkan di mahkamah.
Beliau sebelum ini merupakan Ketua Pembangkang di Parlimen.


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0801&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_04.htm



TDM pun sokong DSAI ke ????
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-8-2008 03:16 AM | Show all posts
hamid albari punye statement:

"Itu menunjukkan kasih dan cinta seorang isteri kepada suaminya.. itu sangat bagus. Selamat maju jaya kepada beliau (Anwar)."
- Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-8-2008 03:20 AM | Show all posts
' Kalau saya tak dapat bertanding, saya akan masuk parti dato' NALA'
- Komen ringkas Ezam Sesumpah...
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 06:49 AM | Show all posts

Reply #3 mamak_kg_kastam's post

Ezam kan dah janji seumur hidup dgn UMNO gituh...
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 07:44 AM | Show all posts

Reply #3 mamak_kg_kastam's post

Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 07:53 AM | Show all posts

Semoga Wan Azizah terus tabah menghadapi dugaan
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-8-2008 09:00 AM | Show all posts
aku mmg salute wan azizah tp tidak anwar
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 09:11 AM | Show all posts
apa lagi yg musoh2 DSAI nak kata??? sekang kan umno dah terumbang ambing...nak sekutu dgn PAS la itu la ini la....bleurgghhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-8-2008 09:52 AM | Show all posts
aku suka sangat ngan personaliti pada wan azizah ni..strong woman..
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 09:59 AM | Show all posts
apa2 pun memang seorang isteri setia dan sangup berkorban demi suami tapi aku tak sokong anwar sebab rasa2 sek skandal dia...mungkin dia ada jalin hubungan sulit sebab itu dia berdolak dalih....kdang2 mangsa tidak org support tapi tuhan maha mengetahui...kan
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 10:07 AM | Show all posts
salute kat wan azizah..
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 10:49 AM | Show all posts
Originally posted by ecomoda012 at 1-8-2008 03:16 AM
hamid albari punye statement:

"Itu menunjukkan kasih dan cinta seorang isteri kepada suaminya.. itu sangat bagus. Selamat maju jaya kepada beliau (Anwar)."
- Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri  ...


macam perli je.
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 11:48 AM | Show all posts
asal kurang cerdik....tun bukan sokong si peliwat tu, tun perli habis pun tak paham2 paham ke?bengap tol
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 11:49 AM | Show all posts
Originally posted by cakedis_import at 1-8-2008 10:07 AM
salute kat wan azizah..



salute lah...kena tendang tendang...laki main bontot pun sokong...salute memang salute
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 12:25 PM | Show all posts

Balas #12 rm611\ catat

memang perli pon !!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 12:45 PM | Show all posts
aku rasa, yg kata si wan azizah tu penyayang tu, sbnrnye perli abis-abisan....bukan dgn nada menyokong.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-8-2008 03:41 PM | Show all posts
sorry to say..i dun like both of them either hsband nor wife ever since keadilan was form..
tp tindakan si bini mmg da dijangka..n i'm sure bini2 orglain pun akan bt tindakan yg sama..
samada syang atau dah dikambing hitamkan..choose wisely..
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 03:44 PM | Show all posts
Originally posted by tracing_paper at 1-8-2008 03:41 PM
sorry to say..i dun like both of them either hsband nor wife ever since keadilan was form..
tp tindakan si bini mmg da dijangka..n i'm sure bini2 orglain pun akan bt tindakan yg sama..
samada s ...


Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 03:45 PM | Show all posts
Originally posted by enab22 at 1-8-2008 11:49 AM



salute lah...kena tendang tendang...laki main bontot pun sokong...salute memang salute


wanita  contoh tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2008 03:47 PM | Show all posts
hem..anwar mmg wise politician..he's real manipulator..which is 1 of good politician quality..
tp bgus ke dia utk jd pemimpin malaysia?layak?dia da khianat rakyat with  his own manipulated way..org2 mcm chedet,mmg nmpk guna duit rakyat..tp ade pekdah dak dia bt lgu tu?sapa rs pekdahnye?obviously kak pidah yg buta perut..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 07:55 AM GMT+8 , Processed in 0.071047 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list