CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: abangkental

Carta Lagu-Lagu Bosan!

[Copy link]
Post time 13-9-2009 11:33 PM | Show all posts
bukan senang nak tulis lirik nie.. mau kena kutuk kat sini..

wakakakakaka...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-8-2010 11:33 AM | Show all posts
lagu yg paling aku nyampah..
sayangi daku, peloklah daku...
ape ntah tajok lagu tu..
cam lagu mer ...
death_dealer Post at 2-3-2007 11:18



   lagu dato siti kan???time kawen dulu penah nyanyi depan2 untuk Dato K...lupalah aper tajuknya....
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2010 10:45 PM | Show all posts
lagu baby dari justin bisbusslagu yg takderk motifff...baby baby baby oiiii
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2010 02:40 PM | Show all posts
ntah apa apa la lagu baby - JB tu...
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2010 11:03 AM | Show all posts
lagu balik kampung versi tomok...aku rs pi tutup je radio yg mainkn lagu tu...semangat nk bl ...
yesha Post at 12-9-2009 19:53


wakakakakakaka
lawak gler aku bce posting ni
semangat hilang bile dengar suara Tomok yg mendayu-dayu~~~~
hehhehehe
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2010 12:00 AM | Show all posts
lagu babay justin bibier tusedap laa, aku suka
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-9-2010 08:53 AM | Show all posts
Lagu c Adira "Ku Ada Kamu". Sumpah takkan pasang radio untuk carta yang ada lagu tersebut. Satu lagi, haku malas tgk rancangan Muzik Muzik (MM) skrg-skrg.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2010 01:09 PM | Show all posts
aku dah bosan...amy search
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2010 10:39 AM | Show all posts
lagu ana raffali- aiiii....nyampah je...
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2010 10:13 AM | Show all posts
aku tak suka lagu-lagu Ana Raffali dan sewaktu dengannya...
lagipun geng2 ni kan more to lagu puitis kononnya...
puitis tak semestinya korang boleh nyanyikan dengan buruk
baik buat dalam bentuk sajak je...

Sesiapa kenal Fynn Jamal??
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2010 07:37 PM | Show all posts
Aku xsuke dengar lagu budak2 AF....
Naik meluat akku dengar....
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2010 10:26 PM | Show all posts
ana rafali - tolong ingatkan aku


liriknya pelik...aku fenin2 lalat ni

argh aku fobia ngan lagu2 sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2010 11:55 AM | Show all posts
jangan salah faham ek... bagi aku kebanyakan lagu malaysia sekarang aku tak suke dengar sebab ianya membosankan dan ntah apa-apa... lagu diorang umpama lagu tangkap muat, terutama lagu kekanda adinda nyanyian atilia dgn monoloque... huh!!! sengalnyer lagu tu!!!

skrang ni, aku lebih banyak dengar melayu dulu2 dari zaman p.ramlee sampai la ke zaman penghujung 90-an, lagu inggeris yang berentak balada dan R&B, dan juga lagu2 korea... yg lain2 tu, ade aku minat tapi tak banyak...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2010 08:17 PM | Show all posts
lagu kesha..blah blah blahh....lagu yg takde motifff
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2010 10:53 AM | Show all posts
ada ka lagu melayu la ni hat tak bosan,,,
tak masterpiece langsung
sudahlah sora tak sedap langsung

bintang kecik lagu la meluat
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2010 07:41 PM | Show all posts
lagu yg aku menympah tahap cipan,,,,

sume lagu ahli fikir,,, duk nasihat org tp dia sndiri pakai mcm x cukup sifat

ana raffali,,,ohhh x leh blahhh dgn sore dia yg a bit ngada2 tu :@

siti nurhaliza bila dia nyanyi lagu org lain,,,munyiknya sgt annoyingg gilorrr

kesha,,,, sore dia mcm leher tersangkut jagung
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-12-2010 12:12 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2010 11:07 PM | Show all posts
Oh, aku sangat setuju lagu2 Ana Raffali memang bosan tahap gaban...
Lagu apa yang asyik dok sebut G6 tu??
Bosan gila OK??
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2011 02:38 AM | Show all posts
seme lagu wali band..adeh..ak xpaham naper kawan2 ak suka sgt ngan wali band 2..
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2011 05:01 PM | Show all posts
Tolong Ingatkan Aku - anak pakcik Raffali
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

5-3-2024 08:08 PM GMT+8 , Processed in 0.686801 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list