CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3418|Reply: 16

"Saya Tak Terluka Pun Nama Tak Disebut Dalam Wasiat" - Anak Jackie Cha

[Copy link]
Post time 28-9-2021 01:25 PM | Show all posts |Read mode
Anak perempuan pelakon aksi lagak ngeri terkenal dunia, Jackie Chan iaitu Etta Ng mengaku tidak tersinggung apabila mengetahui namanya tidak tersenarai untuk mewarisi harta aktor tersebut yang dianggarkan bernilai RM2 bilion.


Menerusi buku memoir Never Grow Up yang diterbitkan pada 2018, Jackie ada menyebut bahawa mereka yang akan mewarisi pembahagian hartanya adalah isteri, Joan Lin dan anak lelakinya, Jaycee Chan sementara selebihnya akan disalurkan kepada badan amal.


Bagaimanapun, Jackie tidak menyebut nama anak perempuannya, Etta Ng yang merupakan hasil hubungan skandalnya dengan wanita bernama Elaine Ng sebagai penerima harta tersebut.


Bagaimanapun, seiring waktu, Etta mengaku dia tidak kisah andai namanya tidak tersenarai untuk mewarisi harta kekayaan bapanya kerana menganggap ia bukanlah urusannya.




Kredit foto: IG Jackie/uchux2




“Saya tidak menginginkan apa-apapun daripadanya. Saya tidak terluka pun kalau dia tidak menyebut nama saya. Itu bukan urusan saya,” katanya.


Selain itu, kata Etta, selama hidup dia juga tidak pernah bertemu dengan bapanya itu dan ia menjadi punca ketidakakrabannya dengan pelakon terkenal tersebut.


“Secara peribadi, bagi saya tiada yang baik atau yang buruk tentangnya di mata saya.


“Ini kerana saya tidak pernah mengenalinya. Memang prinsip diri saya tidak suka menghakimi seseorang tanpa mengenalinya dahulu.


“Ketika saya masih muda, mungkin adakala bersikap biadap tentang dia. Tetapi, sekarang saya jauh lebih tenang. Saya percaya setiap orang akan membuat kesalahan tapi kesalahan apa yang dilakukan dalam hidup anda, itu bukan urusan saya,” katanya.


Jackie dikatakan berselingkuh dengan Joan untuk bersama dengan Elaine Ng sekitar kontroversi yang berlaku pada era 90-an.


Elaine melahirkan Etta pada November 1999 dan tidak pernah diakui kewujudannya oleh Jackie menyebabkan hidup wanita tersebut dibelenggu tekanan.


Pada tahun 2002, Elaine melarikan diri dari Hong Kong ke Shanghai untuk menyembunyikan wajah anaknya daripada dikejar paparazi.




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-9-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian la pulak
Tp anak Jackie Chan ni sume tk.menjadi ye
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ada anak lesbian kan?
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 04:27 PM | Show all posts
Dah nama skandal..apa cara sekalipun memang rugi kat wanita skandal tu lah.
Tapi bagus anak dia tak harap apa.
meanwhile anak sah jackie pun kurengg menjadik
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
imransulaiman: Dia ada anak lesbian kan?

Yg pompuan ni la..anak die dua je kan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2021 01:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannnnnn
Kat sini pun ada jugakkk kes giniii
Tapi...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-9-2021 06:10 PM | Show all posts
Sebenarnya kesian pun ada jugak. Gatal nak skandal. Dapat anak tak reti pulak nk jaga, nk bagi support ke
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2021 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru tau dia ni berskandal jugak. Ingatkan setia pada yang satu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-9-2021 12:27 AM | Show all posts
kesian etta... tp sedikit sebyk mungkin terasa jugak, dia memang takmo harta tp ai yakin jauh di sudut hati dia mesti dia teringin bapak kandung mengakui kewujudannya.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2021 12:06 PM | Show all posts
jackie takmo ngaku etta ni anak sebab etta ni lesbo ke?  
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2021 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
JC ni mmg kaki pompuan mase mudanya.. Agak liar... Jet li ak tgk menjadi skit.. Ank2 pun cantik
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2021 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Shah rukh khan je setia
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2021 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
putericahaya999 replied at 1-10-2021 01:11 PM
Shah rukh khan je setia

hahaha..srk tu x setia mna pn..klau x xda la  gossip dgn heroin film dia..and indian film industry always have open secret scandal with co-star..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2021 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
hunters replied at 8-10-2021 09:08 PM
hahaha..srk tu x setia mna pn..klau x xda la  gossip dgn heroin film dia..and indian film industry ...

Alahai selain PC mn ada lg dah
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2021 11:54 AM | Show all posts
norawestallen replied at 29-9-2021 06:10 PM
Sebenarnya kesian pun ada jugak. Gatal nak skandal. Dapat anak tak reti pulak nk jaga, nk bagi suppo ...

org lelaki kalau ada skandal dia mmg seboleh2 tak nak scandal dia ngandung... ni memang biasanya relationship w/o committment.
mungkin pompuan ni gatal2 pi ngandung kot sbb nak ikat Jackie .. Jackie terkenal kottt tahun lewat 90an tu... hensem pulak tu...
tiba2 bgtau preggy nak beranak... mesti la Jackie tak nak ngaku....  pompuan2 yg jd mistress ni kena la sedor diri... dorang ni "dibela" untuk main2 jer.. jangan2 gatal2 nak beranak...ko tanggung la sendiri.....
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2021 11:56 AM | Show all posts
hunters replied at 8-10-2021 09:08 PM
hahaha..srk tu x setia mna pn..klau x xda la  gossip dgn heroin film dia..and indian film industry ...

dia kan pernah hampir2 bercerai... bini nya nak file cerai
masa tu dia ada scandal dengan si Priyanka Chopra
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-10-2021 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
twins replied at 9-10-2021 11:54 AM
org lelaki kalau ada skandal dia mmg seboleh2 tak nak scandal dia ngandung... ni memang biasanya r ...

Hensem ke jackie? lebih pada duit dan fame je. aku rase cina xde masalah dgn anak skandal. cuma kena  anak lelaki. yg ini kes anak perempuan.. mmg lambat lahh nak mengaku
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 04:27 AM GMT+8 , Processed in 0.058894 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list