CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6442|Reply: 24

Wawa Zainal 'Seram' Anak Kini Jadi Pelakon Sebab Nak Beli Toca Boca!

  [Copy link]
Post time 14-9-2021 10:07 PM | Show all posts |Read mode
Amboi, baru berusia enam tahun dah nak merasa pegang duit sendiri.


Berikutan mahu menjana pendapatan sendiri, Hayla Maghfiratul Azkiyaa, anak kepada pasangan selebriti sensasi Aeril Zafrel dan Wawa Zainal kini bergelar pelakon.




Kredit foto: IG




Berkongsi di Instagram, Wawa berkata anaknya itu sebenarnya masih belum bersedia untuk berlakon, namun dek keinginannya mahu memegang duit sendiri dia sanggup bersengkang mata ke set penggambaran.




Kredit foto: IG



"Tengoklah macam mana lakonan dia, boleh ke tak. Kalau tak boleh, terpaksa tarik diri. Risau pula menyusahkan pelakon lain," tulisnya.


'Seram' katanya apabila melihat barisan pelakon yang hebat-hebat bakal membintangi drama yang masih belum didedahkan judulnya itu.




Kredit foto: IG




Rasanya, berjaya ke tidak Hayla bawa watak Syu bergandingan dengan Syukri Yahya, Nabila Huda, Amerul Afendi dan Adlin Aman Ramli? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-9-2021 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
antara family apak mak anak segak2 belaka
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Full pakej lawo helok menjadi gen 2 ni khuens
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak elok dress anak macam pre-adult. Sasaran pedo
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Untunglah mak bapak retis terus dpt berlakon pegang watak walau xpernah berlakon dan mak sendiri xkonfiden anak boleh berlakon.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
padan la gigih buat gigi palsu hari tu. nk berlakon rupanya
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-9-2021 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
bapak budak ni hensem tapi tu laa. anak laki depa macam anime sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 12:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawa bdk ni tp dress up x mcm bdk umo 6y
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-9-2021 07:56 AM From the mobile phone | Show all posts
nak tengok lakonan adik ni nanti
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 07:59 AM | Show all posts
kalau dah mak pak pn tergedik2 terkinja menari bervideo
kids learn from you
tak yah nk seram2 sangat lah
pupuk saja minat dan bakat itu
cuma mohon jangan mengulang kesilapan 'kena buat orang' mak nya dulu ye
menyampah propa bagai
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
awenda507 replied at 15-9-2021 12:53 AM
Lawa bdk ni tp dress up x mcm bdk umo 6y

Nak saing ecah kot
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 09:17 AM | Show all posts
kids should stay as kid, period
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 10:24 AM | Show all posts
ank ank dia mmg comel tp nampak selekeh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
gekkou replied at 15-9-2021 07:59 AM
kalau dah mak pak pn tergedik2 terkinja menari bervideo
kids learn from you
tak yah nk seram2 sang ...

Kan.. mnanya budak tu x terikut
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 12:33 PM | Show all posts
Alahai apa la nak diharapkan ngan pelajaran ye tak, mak bapak tak belajar tinggi pun boleh kaya raya
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 12:40 PM | Show all posts
Anak yg nak jadi pelakon ke atau kau yg nak anak jadi pelakon?...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-9-2021 12:44 PM | Show all posts
Masukkeluar replied at 15-9-2021 10:24 AM
ank ank dia mmg comel tp nampak selekeh..

kalau anak2 sohai camna tu uoollsss??
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
miracle_forever replied at 14-9-2021 11:54 PM
padan la gigih buat gigi palsu hari tu. nk berlakon rupanya

Dia buat gigi palsu utk anak dia semata2 anak nak jadi pelakon je ke... bukan sebab dia risaukan anak dia punya gigi?
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 02:22 PM | Show all posts
gigih iols gugel ape benda alah toca boca tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2021 08:22 PM | Show all posts
saye dah debar2
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

17-4-2024 03:38 AM GMT+8 , Processed in 0.104073 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list