CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6060|Reply: 23

Diserang Ketika Temu Duga Kerana Skandal Dengan Suami Kakak

  [Copy link]
Post time 13-9-2021 03:51 PM | Show all posts |Read mode
Bukan saja hati remuk kerana suami menjalin hubungan dengan wanita lain.


Lebih menyakitkan apabila skandal suami adalah adik sendiri!




Kredit foto: Twitter




Berang dengan kecurangan suaminya, seorang wanita ‘menyerang’ adiknya ketika menghadiri temu duga kerja.


Video tular itu memaparkan aksi wanita tersebut yang tidak dapat menahan amarah lalu memukul adiknya sehingga jatuh.


Dia juga menarik rambut adiknya sambil meninggikan suara kepada penemuduga terbabit.







Sehubungan itu, video berkenaan mendapat perhatian netizen dan ada di antara mereka yang meragui sama ada adiknya bakal ditawarkan pekerjaan tersebut setelah kekecohan yang berlaku.




Sumber: OHBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-9-2021 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengkhianat paling menyakitkan adalah dari adik beradik atau kawan baik sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 05:06 PM | Show all posts
Puas hati tengok.. berdarah ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
agak2 laki tu kena mcm ni tak haha
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 05:15 PM | Show all posts
harap2 laki tu pen kena
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Lakinya aman2 aje skandal dgn org lain pulak...

Done tambah perisa ini video
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 13-9-2021 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Puas hati aku tengok pompuan yang skandal dengan laki org ni kena debik.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Susah ni darah daging sendiri.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-9-2021 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Puasssssss aku nengoknya, hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 11:59 PM | Show all posts
ada satu kes pelik dulu. kat Malaysia. kantoi sebab suami curang dengan adik ipar..
tengah kes cerai la ni. retak keluarga perempuan tu. kakak adik putus hubungan terus. kesian kat mak pak diorang.

tapi tu la.. adik iparnya lelaki..
jem kepala otak aku  
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
i wonder what the husband got
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Knp x salahkan laki kau yg miang...adik ipar pun dilibasnya   .
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 01:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak video lakinya dibelasah pulakkkkk!
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2021 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang tak dapat laa kerja...tah2 abis semua company boikot adiknya tu lepas viral ni...malu dapat kerja tak dapat2 hahaa...

Yg laki nya sedap boleh skandal ngan pompuan lain plak
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2021 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Adrif replied at 13-9-2021 11:59 PM
ada satu kes pelik dulu. kat Malaysia. kantoi sebab suami curang dengan adik ipar..
tengah kes cera ...

Jem jugak baca
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2021 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Adrif replied at 13-9-2021 11:59 PM
ada satu kes pelik dulu. kat Malaysia. kantoi sebab suami curang dengan adik ipar..
tengah kes cera ...

Omg suaminya gayesss??
Sedap sangat ke adik iparnya teww
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-9-2021 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat kes skandal suami dgn mak mertua sendiri kat mesia haritu
Takleh brain betholll. Patutlah bala bertimpa2 kat negara kita tak sudah
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2021 01:25 PM | Show all posts
Sakit dibohongi hanya yang dah melalui je tahu rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
video laki nya kena serang xde ke? ptt dua2 la kena bukan sorang je kena...
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2021 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Puashati kena debik.laki tu kena jgk x?nak tgk
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-2-2024 12:52 AM GMT+8 , Processed in 0.110660 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list