CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1882|Reply: 12

Bunuh Isteri, Tapi Masih Dicintai 9 Wanita Lain- Kekasih Gelap Setia Lawat Di Pe

  [Copy link]
Post time 2-9-2021 08:34 AM | Show all posts |Read mode
Dublin: Masih terima surat cinta daripada peminatnya. Itu pesona seorang tahanan penjara di Ireland.


Banduan itu dihukum penjara seumur hidup akibat bersalah membunuh isterinya, Rachel Callaly.


Namun, Joe O'Reilly masih tetap menerima surat cinta daripada sembilan wanita walaupun selepas 14 tahun menghabiskan masanya di penjara.




Foto: Dublinlive




Sumber penjara memberitahu DublinLive, Joe dihubungi sembilan wanita berbeza dan mereka percaya lelaki itu tidak bersalah.


Katanya, wanita itu kerap menulis surat kepada O'Reilly yang dikatakan sukakan perhatian.


"Wanita ini semua mesti kesunyian sampai terpikat dengan orang macam dia.


"Dia ada ramai peminat berbanding banduan lain di penjara. Apapun alasannya, wanita ini nampak macam sayangkannya.


"Mereka lupa dia pernah bunuh isterinya dan dia didapati bersalah oleh hakim," katanya dalam Daily Mirror.


O'Reilly, 49, kehilangan 25 kilogram ketika menghabiskan masanya di Penjara Wheatfield.


Bekas kekasih gelapnya, Nikki Pelley yang menjalin hubungan enam bulan sebelum kematian isterinya, masih setia melawatnya sampai sekarang.


O'Reilly akan dipertimbangkan untuk dibebaskan lagi pada tahun berikutnya, selepas rayuannya ditolak tiga kali oleh Lembaga Parol.


Bagaimanapun, keluarga Rachel berkeras lelaki itu perlu dihukum lebih lama.


Pada Oktober 2004, Rachel, 30, dipukul hingga mati di bilik tidur rumahnya bersama O'Reilly di Naul, North Country Dublin. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-9-2021 10:11 AM | Show all posts
sick.......
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
macam peminat ted bundy.
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya wanita2 itu
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Omg theres some desperado nuts out there
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
tak boleh faham dengan itu pompuan. Manyak gila lo
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-9-2021 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
apa la yg kau nmpak kat laki ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Olumis replied at 2-9-2021 04:31 PM
Bodohnya wanita2 itu

Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-9-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 2-9-2021 08:29 PM
Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p

Kannn... dahla tak hensem
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 10:02 PM | Show all posts
tak boleh hadam...
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tumpanglalu74 at 2-9-2021 10:07 PM
tikusmontok replied at 2-9-2021 08:29 PM
Sama la mcm tine2 yg memuja pui syed rambut rebonding :p

Da'i Syit tu?  Memang BBNU lagi despret dari spesis yang kawen bangla, nepal..
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
nakkomenjugak replied at 2-9-2021 04:09 PM
macam peminat ted bundy.

Kan
Dgn lagi.sorang yang bunuh bini tu..
Mementa g ado rupa..semua tak bersalah
Kalau muka cam lap kaki...tak.buat pung mesti ada yang kata salah
Huhu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2021 10:22 PM | Show all posts

bukan bodoh tapi yg dah tak laku keras.
contoh
berbentuk badak atau gajah
dll lah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 06:29 AM GMT+8 , Processed in 0.061169 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list