CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 4029|Reply: 23

Noryn Aziz Panik Dan Sesak Nafas, Susah Tidur Teringat Siti Sarah

  [Copy link]
Post time 8-8-2021 02:09 PM | Show all posts |Read mode
Panik dan sesak nafas. Itu yang berlaku kepada Noryn Aziz sebaik mengetahui teman baiknya, Siti Sarah Raisuddin berikutan paras oksigen tidak stabil.


Berkata kepada BH Online, kali terakhir mereka berhubung adalah apabila isteri kepada pelawak Shuib itu disahkan positif COVID-19.




Kredit foto: IG



"aling membuatkan Noryn terkesan apabila diberitahu Siti Sarah terpaksa ditidurkan berikutan paras bacaan oksigen yang rendah dan perlu dibedah untuk melahirkan anak.

"Tidak dapat hendak bayangkan situasi dihadapi Siti Sarah hingga Noryn diserang panik seperti sesak nafas dan sukar hendak melelapkan mata," katanya kepada BH Online.


Dia bagaimanapun lega apabila Shuib memaklumkan perkembangan positif Siti Sarah menerusi Instagram.

"Apabila mendapat tahu paras bacaan oksigen Siti Sarah semakin meningkat dan anak yang dilahirkan stabil, saya lega sangat.

"Bagaimanapun, Siti Sarah tetap memerlukan doa daripada kita semua untuk terus kuat," katanya.




Kredit foto: IG




Katanya, hubungan mereka rapat kerana berkongsi banyak minat yang sama.

"Kami boleh berbual mengenai apa sahaja termasuk perkara peribadi. Siti Sarah sangat baik dan seorang yang jujur dalam persahabatan... Saya sangat percaya kepadanya," katanya.


Sama-samalah kita mendoakan Siti Sarah. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedey ble tgk ig siti sarah ,Moga cpt sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
wp tak ngefans sheols tapi moga2 sheols okay dan cepat2 sembuh
suami, anak2 menunggu di rumah
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga sarah kembali sihat...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 02:35 PM | Show all posts
Ini bukan gosipppppp
Dah ade thread siti sarah kan.
Kene ke bukak perasaan setiap retis tentang ni?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Jelita si noryn ni, bila iols nak sejelita ini {:run
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit artis ni dalam gambar je macam ni ek.. realiti kalau candid sama ke? Yang putih pun jd coklat?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Lainlah noryn aziz yes! yes! yes! bila sarah sesak nafas.. baru boleh gosip
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
slyfynx replied at 8-8-2021 02:35 PM
Ini bukan gosipppppp
Dah ade thread siti sarah kan.
Kene ke bukak perasaan setiap retis tentang ni ...

ni gossip noryn aziz sesak napas pulak
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
surfin_net82: Kulit artis ni dalam gambar je macam ni ek.. realiti kalau candid sama ke? Yang putih pun jd coklat?

Welcome to the world of filter and photo editor{:smile{:handsome
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
moga sarah sembuh spt sedia kala
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
surfin_net82: Kulit artis ni dalam gambar je macam ni ek.. realiti kalau candid sama ke? Yang putih pun jd coklat?


It so OBVIOUS. menjawab pertanyaan cuols.. g tgok gambar sarah tgh pakai oksigen kat ig shuib. Itulah kulit asli.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang panik jugak klu orang yg rapat dgn kita sakit.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata dah kena tiarap dah si sarah ni
Paru2 ada darah beku
Allahurabbi
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 09:42 PM | Show all posts
depresio replied at 8-8-2021 08:44 PM
Kata dah kena tiarap dah si sarah ni
Paru2 ada darah beku
Allahurabbi

Sumber? Harap2 sarah cepat sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga oxygen level naik dan kembali sihat sarah
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga Sarah cepat sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rosannazmia at 8-8-2021 11:17 PM

Iols last year anxiety attack tiba dada sempit n x reti nafas lps PM announced lockdown.. astaghfirullah .. ms tu klinik leh lagi bg nab skrg xleh dah.. Nak beli lah nebulizer sendiri.. Lately dgr ceta mcm2, sedih yang amat, smp terkesan moh lah kita esok sempena awal Muharam doa byk2 diampon kan dosa kita n hajat kita tuk thn dpn.. pls lah covid go away!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2021 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
rosannazmia replied at 8-8-2021 11:11 PM
Iols last year anxiety attack tiba dada sempit n x reti nafas lps PM announced lockdown.. astaghfiru ...

Ada jual ye neb tu? Berapa harga?
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2021 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
matjerk replied at 8-8-2021 11:45 PM
Ada jual ye neb tu? Berapa harga?

Iols tel smlm kat pharmacy alpha pro rm300 keatas.. tp laki iols kata ubat dia kena beli kat doc/klinik/ iols x tanya lah pharmacy tu jual ke tak. Kebetulan anak2 iols kalu kena batuk mmg teruk smp nab lah jua ms kecik theyols skrg dah besar alhamdulillah xde nak bantuan.. tp iols ni ler jenis gini lak.. btw Kalu jenis kelinik pakai tu pon ade yg sekali ngn oksigen tp rm1K keatas
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 12:34 PM GMT+8 , Processed in 0.083486 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list