CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7338|Reply: 51

Jamal Abdillah belanja lagu di vaksin center

  [Copy link]
Post time 11-7-2021 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Jamal Abdillah siap belanja lagu masa ambik vaccine di sek 19…


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2021 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
penyanyi bersuara ‘emas’ mmg layak utk jamal..
jantan, keras tapi merdu..
selain dia, awie juga bersuara ‘emas’..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
mesti susah jadi Jamal ni kan…gi memana org mintak menyanyi, ajak makan, ajak bergambo…nak tolak,serba salah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
haii tok jamal. mak saya ngefans tok jamal dari 80an lagi hohoho
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
mmg sedap sungguh suara tok jamal ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Penyanyi yg takleh beza sama ada nyanyi live atau  guna rakaman.

Sama aja bunyinya…

Ini betul2 penyanyi bersuara emas..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-7-2021 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak ai.. Mesti makan cd, kaset banyak sangat ni. Suara tak berubah langsung!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-7-2021 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan… walaupun dah berusia, vocal tetap mantap..
Dan ya walau only minus one tetaps onzz
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2021 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Mantap betul suara Jamal....mcm ni lah YG bagus..Bukan acah2 gedik bawa dinosaur pergi vaksin
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 06:13 PM | Show all posts
tok jamal ni umur 62 tahun pun baru nak dpt vaksin...
retis lain yg muda mudi whoryus pun dah berderet dpt
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
exclusive_vvip replied at 11-7-2021 03:09 PM
mesti susah jadi Jamal ni kan…gi memana org mintak menyanyi, ajak makan, ajak bergambo…nak tolak,s ...

Tp i salute la dia rajin layan..mmg dia hargai peminat..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila la suara sama
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak ai sedapnya suara beliau
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Cece1234 replied at 11-7-2021 06:21 PM
Tp i salute la dia rajin layan..mmg dia hargai peminat..

yer,btol..dia layan je
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Terbaik la.. Tak ramai retis mesra alam + suara padu macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 08:21 PM | Show all posts
Tok Jamal dengan arwah tok Saripah Aini
Tak perlu music mengiring ... suara tetap sedap
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2021 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Fuhhh... 10 bintang utk Tok Jamal. Memang power suara beliau. BBNU mmg tercicir jauhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ai pernah jumpa dia. Duk layan dia mkn. Tak cerewet sungguh. Nak merokok masuk keta je. Ikut je kata peminat yg request lagu. Suara jgn kata lah .sedap giler walau guna minus one sekolah. Duk dewan panas utk nyanyi pun tak kisah. Pree pulak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
emilyrose replied at 11-7-2021 02:52 PM
penyanyi bersuara ‘emas’ mmg layak utk jamal..
jantan, keras tapi merdu..
selain dia, awie juga  ...

Sebab tu dia masih relevan sampai ke hari ni. Itulah beza orang yg menyanyi sebab bakat dia susah nak stop dan akan terus jaa.

Dalam kg pisang muzikal raya awie nyanyi lagu Jamal sedap juga. Sebab dia meng Awie kan lagu tu jarang org nyanyi lagu jamal dengan gaya tersendiri mesti nak tiru stail jamal tu tapi awie bawak lagu jamal ikut stail dia, so best dengar.
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2021 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
sleepandream replied at 11-7-2021 06:13 PM
tok jamal ni umur 62 tahun pun baru nak dpt vaksin...
retis lain yg muda mudi whoryus pun dah berde ...

Dia dapat vaksin apa ni kat MBSA? Dia duk Shah Alam je tak silap sebelah Aeon tu ja
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 04:25 AM GMT+8 , Processed in 0.235726 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list