CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 1692|Reply: 6

Dah start puasa 6 ke?

[Copy link]
Post time 18-5-2021 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Korang dah start ke? Siapa yang mula puasa raya ke2, esok dah habis puasa 6. Khamis boleh raya lagi..

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-5-2021 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Belum...esok inshaAllah...niat nak pose ganti dlu...baru pose 6...bole kan..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-5-2021 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
my_irina replied at 18-5-2021 12:38 PM
Belum...esok inshaAllah...niat nak pose ganti dlu...baru pose 6...bole kan..

Boleh. Tapi kalau nak gabung sekali jalan pun boleh. Ramai ustaz yang cakap boleh.

Cuma nak tanya pada yang arif dalam forum ni - niat puasa sunat Syawal perlu ke ada mention "puasa 6" tu?
Kalau ada yang terlebih rajin puasa lebih daripada 6 hari niat tu aci ke tak?

Selama ni saya puasa 6 niatkan saja puasa sunat Syawal (dalam bahasa melayu sahaja).. Tak sebut pun puasa 6...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2021 03:44 PM | Show all posts
lepas potong gelang nak ler berpuasa,  ni pun dah rasa naik dah badan
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulilah... Dah setel isnin miggu Lepas...
InsyaAllah nak sambung puasa lg...
Reply

Use magic Report

Post time 3-6-2021 12:57 AM | Show all posts
Alhamdulilah..dah selesai
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2021 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
setel tahun ni... harap ada rezeki utk tahun depan wei
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 08:06 AM GMT+8 , Processed in 0.078808 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list