CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 4730|Reply: 36

Bapa tidak senonoh terhadap anak di TikTok ditahan. Meraba anak perempuan ketik

[Copy link]
Post time 16-3-2021 08:47 PM | Show all posts |Read mode
Bapa tidak senonoh terhadap anak di TikTok ditahan

https://www.bharian.com.my/dunia ... k-di-tiktok-ditahan

Mac 16, 2021 @ 7:42pm


Hasan Tunclar ditahan selepas satu video di platform TikTok menunjukkan dia melakukan perbuatan tidak sopan terhadap anak perempuannya. - Foto Twitter

STANBUL: Perkhidmatan perlindungan sosial Turki hari ini mengambil seorang remaja dari jagaan bapanya dan menahan lelaki berkenaan selepas satu video yang disiarkan di platform TikTok menyaksikannya melakukan perbuatan tidak sopan terhadap remaja berkenaan.

Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Hasan Tunclar dilihat meraba anak perempuannya berusia 15 tahun sambil memuji-muji kecantikan remaja itu.

Kementerian perkhidmatan sosial Turki berkata, remaja itu sudah diambil untuk diberi perlindungan dan lelaki berkenaan sudah ditahan.

Pengguna media sosial dari negara berkenaan sering menimbulkan kontroversi apabila kerap membuat hantaran memaparkan perlakuan fizikal dan seksual keterlaluan terhadap kanak-kanak dan wanita, yang sering dilakukan oleh ahli keluarga.

Awal bulan ini, satu video tular, yang menyaksikan seorang lelaki memukul bekas isterinya di hadapan anak mereka berusia lima tahun.

Berikutan itu, Parlimen Turki menubuhkan jawatankuasa untuk merangka cara mengatasi masalah itu.

Kumpulan hak asasi wanita menuduh pemerintah Turki dan sistem keadilan negara yang menyebabkan wujudnya budaya seumpama itu sehingga kadar jenayah terhadap wanita terus meningkat saban tahun. - AFP

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 16-3-2021 08:51 PM | Show all posts
bangsa etis

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2021 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Ban je la tiktok ni
Lg byk keburukan dari faedah
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2021 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
lattehazelnut replied at 16-3-2021 08:55 PM
Ban je la tiktok ni
Lg byk keburukan dari faedah

Setuju. tiktok bodoh ni kalo dpt kat umat melayu mmg rosak bangsa.

Kebanyakan bdk perempuan melayu suka buat tarian mintk batang dlm tu. Gila x gila.
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2021 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeiu jijikss
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2021 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sana memang tak respek pompuan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Turkey
Prostitution in Turkey is legal and regulated.
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 01:37 AM | Show all posts

Etis apanya. Islam lah tu sama agama seperti chimp!

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 08:45 AM | Show all posts

Selamba Cabul Anak Sendiri Sambil Main TikTok

Istanbul: Perkhidmatan perlindungan sosial Turki hari ini mengambil seorang remaja dari jagaan bapanya dan menahan lelaki berkenaan selepas satu video yang disiarkan di platform TikTok menyaksikannya melakukan perbuatan tidak sopan terhadap remaja berkenaan.


Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Hasan Tunclar dilihat meraba anak perempuannya berusia 15 tahun sambil memuji-muji kecantikan remaja itu.


Kementerian perkhidmatan sosial Turki berkata, remaja itu sudah dibawa untuk perlindungan dan lelaki berkenaan sudah ditahan.


Kredit foto: Harian Metro





Pengguna media sosial dari negara berkenaan sering menimbulkan kontroversi apabila kerap membuat hantaran memaparkan perlakuan fizikal dan seksual keterlaluan terhadap kanak-kanak dan wanita, yang sering dilakukan oleh ahli keluarga.


Awal bulan ini, satu video telah tular yang menyaksikan seorang lelaki memukul bekas isterinya di hadapan anak mereka berusia lima tahun.


Berikutan itu, Parlimen Turki menubuhkan jawatankuasa yang bertujuan untuk merangka cara mengatasi masalah itu.


Kumpulan hak asasi wanita menuduh pemerintah Turki dan sistem keadilan negara yang menyebabkan wujudnya budaya seumpama itu sehingga kadar jenayah terhadap wanita terus meningkat saban tahun. -CARI


Sumber: Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-3-2021 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Jijikkkkkkkkkkkknya
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Tred dah ada, astrok ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 09:47 AM | Show all posts
blah2 sana mmg hak wanita tak diberi keutamaan.. hak pendidikan pun kdg dorg tak bagi..
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 10:14 AM | Show all posts
Biadapnya sangat perangai tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 10:21 AM | Show all posts
kalau tak puas hati boleh PM

tk perlu spam benda yg sama dlm thread ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 10:48 AM | Show all posts
Jijiknya bapa seperti ini. Kejadian dia sendiri pun sudah menjijikkan rope. Ni video dia, entah apa bebel-bebel ada pula sentuh dada anak dia. Bodohnya budak tu nampak malu dan tak selesa. Patutnya tampar aja bapak tak senonoh gini. Mesti dia rasa tu anak dia, sukeatilah nak pegang ke raba ke apa.


https://dio.onedio.com/baslik/ha ... r&f=all&p=1
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 11:12 AM | Show all posts
Jantan tak guna, sial!
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 02:01 PM | Show all posts
Buruknya perangai
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-3-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ewwww ziziqqqq.
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 02:22 PM | Show all posts
thread dah ada semlm
standard editor CARI baru bukak semula hari ni



https://mforum.cari.com.my/forum ... ead&tid=1242630

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
KBW2 replied at 17-3-2021 10:48 AM
Jijiknya bapa seperti ini. Kejadian dia sendiri pun sudah menjijikkan rope. Ni video dia, entah apa  ...

Menakutkan laa bapak gini eeuuuww eloklah kena tahan di penjara.
Mak budak tu mana? Nampak ada sorang lagi adiknya yg masih baby tu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2021 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Trump tu betul satu je.. ban tiktok
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 06:49 PM GMT+8 , Processed in 0.102186 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list