CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 10686|Reply: 129

[Tempatan] Berita dari Klang. Cancel niat nak bunuh diri lepas nampak buaya dalam sungai

  [Copy link]
Post time 25-11-2020 06:57 PM | Show all posts |Read mode
Tidak jadi bunuh diri nampak kelibat buaya
    Oleh SITI ROHAIZAH ZAINAL
    25 November 2020, 6:53 pm


KLANG: Jurutera Tenaga Nasional Berhad (TNB) yang ingin membunuh diri tetapi ditemukan selamat dan dalam keadaan basah di tepi jalan kerana dipercayai ternampak kelibat buaya di sungai berhampiran jambatan di Jalan Mohd. Sidin di sini kelmarin.

Menurut sumber, wanita berusia 34 tahun itu yang pada mulanya terjun di kawasan tengah sungai bagi membunuh diri  bertindak berenang dengan laju di kawasan tepi sungai tersebut.

“Wanita terbabit mendakwa melihat kelibat buaya yang menyebabkannya tidak meneruskan hasratnya membunuh diri.

“Dia kemudiannya diselamatkan oleh orang awam yang menyaksikan kejadian cubaan bunuh itu,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Semalam, Utusan melaporkan cubaan seorang jurutera ingin membunuh diri dengan terjun daripada jambatan gagal apabila dia ditemukan dalam keadaan selamat dalam satu kejadian di Jalan Mohd. Sidin di sini.

Wanita berasal dari Taman Klang Jaya ditemukan orang awam dalam keadaan basah lebih satu kilometer daripada lokasi kejadian.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli dalam kenyataannya berkata,  pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada lelaki mengatakan terdapat seorang wanita telah terjun ke sungai di kawasan tersebut kira-kira pukul 6.57 petang.

“Bagaimanapun, wanita terbabit ditemukan semula dalam keadaan pakaian basah di tepi jalan berhampiran kawasan kejadian kira-kira pukul 11.30 malam sebelum diserahkan kepada polis.

“Hasil siasatan mendapati, wanita yang masih bujang ingin membunuh diri kerana mengalami tekanan perasaan.

“Malah, siasatan mendapati wanita yang merupakan jurutera di cawangan Petaling Jaya ini baharu dipindahkan dari Port Dickson tujuh bulan lalu,” ujarnya. – UTUSAN ONLINE

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
........lawakss...takut pula nk mati....
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:03 PM | Show all posts
kesiannya... tapi jurutera kot? ada komitmen tinggi ke?

gaji jurutera tnb haritu iols dengar2 kata 10 ribu ke atas dan ada la jurutera tnb kat sini rumah 4 bijik... banglo lot2 dia beli 4 sekali...

tapi yang tu taktau la gaji berapa...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 25-11-2020 07:00 PM
........lawakss...takut pula nk mati....

Mungkin dia xnk mati dlm keadaan tubuh berkecai dikoyak2kan oleh rahang buaya kot
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
X jadi nak simpati bila baca sebab musabab nya
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Terjun klcc je la sistur
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
hahahahahaha.... lawak ni, tau takuttt...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
....dh nak matey...pi la sergah boya tu...adui!!!!kelakornya ko ni...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Nham22 at 25-11-2020 07:16 PM

Teror lah berenang ni.... Haha... Lawakk... Tp muda lg... Nak bunuh diri sbb org slalu tanye bila nak kahwen ka??? Polispon mesti nak confuse nak kesian ke nak gelakkk
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 25-11-2020 07:04 PM
Mungkin dia xnk mati dlm keadaan tubuh berkecai dikoyak2kan oleh rahang buaya kot

Dia takut mati kena makan buaya bukan mati terus tapi sakit luka parah kena gigit tu ...mati lemas tu mungkin x menyakitkan pada dia hehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:17 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 25-11-2020 07:03 PM
kesiannya... tapi jurutera kot? ada komitmen tinggi ke?

gaji jurutera tnb haritu iols dengar2 kat ...

mcm tak logik kan news ni.. tnb is one of the elites and kerjaya idaman juga
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku Imagine dia dh reda nk mati, sekali nmpk buaya, berdesup berenang ke tepi.

Maybe bole pecah rekod dunia acara renang
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:20 PM | Show all posts
Kerexxx replied at 25-11-2020 07:17 PM
mcm tak logik kan news ni.. tnb is one of the elites and kerjaya idaman juga

ye tu la kaka... lagi2 jurutera... bukannya kontraktor... adoiii apala nasib dia sampai jadi macamni...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
janganlaa kecam... biarla dia nk buih diri pun...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:24 PM | Show all posts
baca berita ni taktau nak simpati ke nak gelak...

alahh..niat nak bunuh diri..maybe dia ingat lepas terjun je terus mati...alih alih hidup lagi lak tu...
then ternampak pulak buaya cari mangsa..terus berenang laju laju
hahahahhahaa

sorry laa minah...ko keje jurutera tnb kot..apesal teruk sgt pikiran ko ni....ni jurutera bangsa apa ni...sebab la ni semua bangsa suka bunuh diri...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Jap...kalau dia pandai berenang, camna dia nak mati dengan terjun jambatan???
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Lerrr...ok la tu cepat skit kena makan. Muda lagi jangan cepat give up.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tekanan perasan x semestinya sebab duit....mungkin cinta...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada buaya ke kat sungai di selangor ni..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 25-11-2020 07:04 PM
Mungkin dia xnk mati dlm keadaan tubuh berkecai dikoyak2kan oleh rahang buaya kot

Yunbin pon fikir macam tu. Sebab pompuan kan pentingkan kecantikan, dia tak sanggup la tu mati dlm keadaan rupa robek sana sini
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 11:48 PM GMT+8 , Processed in 0.097888 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list