CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2219|Reply: 18

Nenek 100 Tahun Mati Terkejut Lepas Hampir Jadi Mangsa Rogol

  [Copy link]
Post time 24-11-2020 10:01 AM | Show all posts |Read mode
Lelaki dijatuhkan hukuman penjara pada Jumaat lalu selepas menyebabkan kematian wanita berusia 100 tahun.


Tertuduh, Ankit Punia yang sedang mabuk dikatakan memecah masuk kediaman jirannya dan cuba merogol wanita warga emas itu yang kemudiannya meninggal dunia akibat terkejut.




Kredit foto:





Kejadian dilaporkan Daily Star berlaku di Uttar Pradesh, India pada 29 Oktober, 2017.

"Cucu mangsa terkejut dan sempat menangkap Ankit. Tapi, dia berjaya melarikan diri.

"Neneknya sempat dibawa ke hospital dan meninggal dunia sewaktu pemeriksaan.

"Bedah siasat mendapati mangsa mati kerana sakit tua dan antara punca lain kerana terkejut dengan serangan itu," kata pihak hospital.




Sumber: mStar

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2020 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Baca je nenek 100 tahun jadi mangsa rogol, terus otak ni kata "leluhur".. ternyata benar!
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Mabuk sebab apa? Arak atau budu.. Eh.. Budu mana ada kat India.. Lupa

Sebab mabuk.. Nyawa seorg nenek hilang.. Hamjadah sungguh la.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 24-11-2020 10:21 AM
Mabuk sebab apa? Arak atau budu.. Eh.. Budu mana ada kat India.. Lupa

Sebab mabuk.. Nyawa seo ...

Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 24-11-2020 10:32 AM
Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu

Hahaha.. Tu la.. Naya betul.. Aku nak buat petisyen.. Agar diharamkan budu sebab memabukkan..

Depa ni mmg byk sungguh kes rogol.. Nilai wanita mcm setaraf haiwan saja bagi lelaki2 kat India ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Untung cucu dia nampak kalau tak nenek tu akan menderita kesakitan kalau sempat dirogol. Gila punya pemabuk.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-11-2020 11:40 AM | Show all posts
apa kesial la ummah leluhur ni nenek da takde pelincir pun nak dirogolnya?asal ada lobang sume nak ditoron ke?apsal xtoron je ekzos motor tgah panas tu?biar naik syeikh skit time menoron lubang ekzos tu..cm kegampang
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 11:43 AM | Show all posts
Ni la masalah nya bila dah mabuk.

Nenek pun jadi mangsa lampiaskan nafsu serakah.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2020 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Masalah besar jantan adalah kohh tey lebih berfungsi dari otak!
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 11:59 AM | Show all posts
Kesian orang tua tu, mati gara2 hampir jadi mangsa rogol. Negara kebanggaan warga india Malaysia.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 12:03 PM | Show all posts
Agak2 lah oii...... Kesian kawan tu asyik kena sindir mabuk budu.............. Aku baca tajuk dah tahu berlaku kat mana..........
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 12:13 PM | Show all posts
Satu hari tak ada berita kes rogol kat India ni macam tah sah.  Itulah bahayanya orang mabuk ni onyang pun dia nampak macam Ariana Grande.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Tajuk yang menjadi mimpi ngeri bagi pakcik leluhur sana.lantas menjeruk kepala dalam mangkuk jamban.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 02:24 PM | Show all posts
arak campur ubat kuat ni..
sbb tu byk kes rogol..biasa mabuk bukan ade kekuatan pon..
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 02:28 PM | Show all posts
krustykrab replied at 24-11-2020 10:32 AM
Mungkin budu dh di ekspot ke sana kot...ni sah mabuk budu

Kau jangannn....
sskjp kemain bangga dgn budu.....
makanan ruji tuhhhhh.....semualahhh makann diorang bestttt
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
anggeriklatifah replied at 24-11-2020 02:28 PM
Kau jangannn....
sskjp kemain bangga dgn budu.....
makanan ruji tuhhhhh.....semualahhh ...

Aku pun peminat budu
Tp sejak ada gusip yg mengatakn budu iteww memabukkn, aku terpaksa lepaskn budu dgn berat hati...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2020 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah kpd keluarga
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2020 05:39 PM | Show all posts
nsb baik cucu tu sedar kalau tak mmg kesian lah..dah tua2 gitu mana sangka bole kene kan..dah mati mengejut..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2020 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
husna_amal: Kesian orang tua tu, mati gara2 hampir jadi mangsa rogol. Negara kebanggaan warga india Malaysia.

India sana tak tau malaysia sini ada india juga.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 09:53 PM GMT+8 , Processed in 0.083619 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list