CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 2116|Reply: 16

Penjaga Guna Kesunyian Warga Emas Untuk Bolot Harta

[Copy link]
Post time 20-11-2020 02:38 PM | Show all posts |Read mode
Wanita warga emas kurang upaya kerugian ASD90,000 (RM368,037) selepas ditipu penjaganya yang memujuk supaya dia menjual rumahnya.


Metro.co.uk melaporkan, Gloria Hoskins dari Memphis di Tennessee mula menipu wanita yang hidup sebatang kara berkenaan sejak menjadi penjaga mangsa pada Julai.




Kredit foto: Metro




Gloria didakwa memegang akaun bank dan wang persaraan mangsa selain dituduh memalsukan tanda tangan warga emas terbabit pada slip pengeluaran bank.


Dia juga didakwa memujuk mangsa supaya menjual rumahnya sebelum mengambil sebahagian besar hasil jualan berkenaan dan membeli Kenderaan Utiliti Sukan (SUV) Chevrolet Tahoe.


Ketika disiasat Biro Penyiasatan Tennessee (TBI), suspek memaksa mangsa menulis nota menyatakan dia dengan rela hati memberi wang kepadanya untuk membeli kenderaan berkenaan.


Phylicia, salah seorang jiran mangsa menceritakan rasa jijiknya terhadap perbuatan suspek dan berharap dia diberi hukuman berat setimpal dengan perbuatannya.


Gloria berdepan tuduhan mencuri, melakukan pemalsuan dan mengeksploitasi harta seorang warga emas. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-11-2020 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeiiii... jahatnya
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila la.. Aku ni gigih duit keluar utk apa pun aku catit dan bagi bukti..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
pergh sebijik movie kt netflix fall from grace
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 04:00 PM | Show all posts
memang biasa berlaku ....
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 04:00 PM | Show all posts
sarah82 replied at 20-11-2020 03:08 PM
Gila la.. Aku ni gigih duit keluar utk apa pun aku catit dan bagi bukti..

baguslah sarah, pendapatan halal dan berkat
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
missus_meow replied at 20-11-2020 04:00 PM
baguslah sarah, pendapatan halal dan berkat

Beli apa pun kena catit.. Hasil jual mempelam pun iols catit dan update kat family tok.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 04:34 PM | Show all posts
Banyak je kes macam ni berlaku bukan dengan penjaga je malah ada juga akibat anak sendiri
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-11-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka buruk pe'el buruk
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka inisen jek.. Tapi tak sangka berperangai ular ko dekkk
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 09:43 AM | Show all posts
makneng replied at 20-11-2020 08:25 PM
Muka inisen jek.. Tapi tak sangka berperangai ular ko dekkk

Llaki pun ada yg camni, muka baik, ank & bini pun ada tpi rupa2 nya kuat mngular pompuan lain. Hansuang.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 21-11-2020 09:43 AM
Llaki pun ada yg camni, muka baik, ank & bini pun ada tpi rupa2 nya kuat mngular pompuan lain. Han ...

Kejahatan tiada gender uolls
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 10:06 PM | Show all posts
makneng replied at 21-11-2020 10:35 AM
Kejahatan tiada gender uolls

Tpi yg mn-dominate the list mmg llaki lh.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 11:00 PM | Show all posts
Zalimnya.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 11:14 PM | Show all posts
mmg btl2 mengambil kesempatan..padan lah muka dpt tangkap cepat..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi tua ni sgt vulnerable. Vulnerable baby org sayang. Vulnerable org tua, menyusahkan org. Rezeki meols tua nanti entah la mcm mana. Haih ....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-11-2020 09:37 AM | Show all posts
Kesian ramai orang tua macam ni jadi mangsa kena tipu dengan orang yang cuba ambil kesempatan. Mujur dapat kantoi.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 02:34 PM GMT+8 , Processed in 2.401444 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list