CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2831|Reply: 17

Dirogol 3 Lelaki Ketika Bawa Adik Ke Tandas Awam, Polis Pula Tak Nak Layan

  [Copy link]
Post time 20-11-2020 02:13 PM | Show all posts |Read mode
Remaja berusia 16 tahun dirogol tiga lelaki ketika dia membawa adik lelakinya berusia 6 tahun menggunakan tandas awam di India pada Isnin.


Namun, The Sun melaporkan polis tidak mempedulikannya ketika mangsa ke balai membuat laporan mengenai kejadian.


Menurut laporan, salah seorang suspek merupakan bekas ketua kampung tempatnya tinggal dan kini dalam persembunyian, manakala dua lagi suspek berjaya ditahan.




Kredit foto: The Sun





Bekas ketua kampung berusia 50 tahun serta dua lelaki berusia 22 dan 18 tahun terbabit didakwa mengancam akan membunuh mangsa jika melaporkan kejadian yang berlaku di kampung Aliganj di Uttar Pradesh itu.


Tidak gentar dengan ugutan itu, mangsa mengadu mengenai kejadian kepada keluarganya yang kemudian membuat laporan polis.


Bagaimanapun, keluarga mangsa mendakwa polis enggan melayan mereka selama dua hari sebelum membuat aduan kepada Bhim Army, sebuah organisasi memperjuangkan hak asasi manusia yang kemudian memanjangkan kes itu ke majistret daerah.




Kredit foto: The Sun




Namun, ketika diasak pertanyaan daripada pihak media, balai polis Aliganj menafikan mereka ada menerima sebarang aduan daripada keluarga mangsa. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-11-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Minta tuan loyer miden bagi nasihat sepatah dua kata.busuk2 dalit,poen dijolok jua.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:17 PM | Show all posts
sudah sampai masanya pasangan yg baru kahwin hanya boleh bela seorg anak lelaki sempurna sahaja, bagi anak2 laki yg lahir kemudian mestilah di kasi, demi masa depan negara kurangkan perogol
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat sana.. adalah iols terkezut?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:19 PM | Show all posts
Satu hari tak ada kes rogol dari India macam tak sah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Mangsa dari kasta dalit. Mmg polis tak nak layan la.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:40 PM | Show all posts
yindia dan rogol tiada berpisah

seprti celcom dan internet yg slow .....tiada berpisah
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca je perkataan dirogol 3 lelaki, terus tau cerita ni dari negara leluhur
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-11-2020 02:51 PM | Show all posts
dah boleh agak dr negara mane bile dgr kes mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 20-11-2020 02:17 PM
Minta tuan loyer miden bagi nasihat sepatah dua kata.busuk2 dalit,poen dijolok jua.

Takkan pàder meden mahu mencemar duli ke sini
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Uttar pardesh....
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 03:38 PM | Show all posts
tanahair tercinta mangkuk  yg menggelibas bila jumpa meleis & islam

24/7 modal provok tu je la
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 03:39 PM | Show all posts
polis yindia pun sama celaka xguna betul
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
saviour_09 replied at 20-11-2020 03:38 PM
tanahair tercinta mangkuk  yg menggelibas bila jumpa meleis & islam

24/7 modal provok tu je la :l ...

Bila kejadian kat tanah kebangaan dia,diam macam cencorot.biasa galak jer
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru2 ni ada kes rogol kanak2 islam oleh perogol hindu..

Siap depa ni kemain bangga budak islam tu kena rogol dan bunuh kat twitter.

Jadi dalit pun sama ja dgn muslim kat india. Takkan dpt keadilan..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Uttar pradesh lg..tmpt ni ngn kes rogol,bunuh mmg dah mcm prominent sgt
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-11-2020 08:14 AM | Show all posts
Belibis replied at 20-11-2020 04:52 PM
Bila kejadian kat tanah kebangaan dia,diam macam cencorot.biasa galak jer

kheennn

so called profesional

pfffttt


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2020 09:15 AM | Show all posts
Tak selamat langsung dengan undang2 tak telus pula tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 02:50 AM GMT+8 , Processed in 0.098961 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list