CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1558|Reply: 12

Trump Nyaris Diracun

[Copy link]
Post time 22-9-2020 01:49 PM | Show all posts |Read mode
Presiden Donald Trump nyaris diracun selepas seorang wanita cuba menghantar surat mengandungi racun risin ke Rumah Putih.


Harian Metro memetik NBC melaporkan, seorang suspek wanita ditahan pada Ahad ketika cuba memasuki Amerika Syarikat (AS) dari Kanada.




Kredit foto: Head Topics




Menurut sumber Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) AS, pihaknya sedang melakukan sisatan berhubung kejadian.


Difahamkan, surat mencurigakan yang dipercayai ditujukan kepada Presiden Donald Trump itu dikesan pada awal minggu.


Hasil siasatan awal mendapati bungkusan itu berasal dari Kanada manakala dua ujian yang dilakukan menemui kandungan racun berbahaya yang boleh menyebabkan kematian.


Ketika ditahan di sempadan AS-Kanada, wanita itu dikatakan membawa senjata bersamanya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Fuhhh.
Nyaris je
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Menantu perempuan dia pun pernah kena, lepas tu cerai dah dengan anak dia....Eric Jr kot.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Brave attempt tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg rasa dulu. So that kalau makanan tu beracun org yg rasa tu mati dulu.. mesti gaji tinggi gila. Heols ni ramai musuh.. mesti x makan kat sebarang tempat.

Sedangkan masa mahathir makan kat runah siti pun ada pegawai khas dia buat security chek kat dapur.. cek bahan2 makanan semua.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2020 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Lg tinggi pangkat, lg la rasa insecure
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 09:20 AM | Show all posts
santau takleh ke? dengaq2 ramai sangat penyantau kat malaysia, yendon, telen
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 09:41 AM | Show all posts
Orang macam trump ni kalau nak santau pun tak boleh. Dah siap pendinding dengan setan2 dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
husna_amal replied at 23-9-2020 09:41 AM
Orang macam trump ni kalau nak santau pun tak boleh. Dah siap pendinding dengan setan2 dia tu.

Takpun sebab santau2 ni karut je
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 10:21 AM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 22-9-2020 09:10 PM
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg ...

Donald Trump suka makan makanan segera, tak suka makan makanan dimasak petugas Rumah Putih. Antara sebabnya dia amat berhati-hati dgn tindakan diracun dll. Makanan segera ni dipesan bukan melalui dia, stafnya yang dirahsiakan, jadi tiada peluang utk makanan segera mcm burger dll tu diletak racun.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 10:31 AM | Show all posts
Rasanya sebelum ni dah beberapa kali cubaan dan dilapurkan.  Pihak yang menjaga beliau masih berjaya menangkisnya hingga kini.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 10:33 AM | Show all posts
Rasanya sebelum ni dah beberapa kali cubaan dan dilapurkan.  Pihak yang menjaga beliau masih berjaya menangkisnya hingga kini.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2020 11:12 AM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 22-9-2020 09:10 PM
Heols mesti ada tukang rasa makanan kan.. maksudnya sebelum heols makan sesuatu makanan mesti ada yg ...

dia guna tikus rasanya utk check makanan.. haha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 07:30 PM GMT+8 , Processed in 0.096671 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list