CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 7736|Reply: 72

Hairul Azreen Teringin Berlakon Filem Hollywood

  [Copy link]
Post time 21-9-2020 04:56 PM | Show all posts |Read mode
Laris di layar perak membuatkan kemunculan Hairul Azreen di kaca Tv amatlah jarang.


Kalau ada pun sekadar membuat kemunculan istimewa.


Namun hati Hairul terbuka apbila menerima tawaran daripada syarikat A Aida Production menerusi telefilem Kain Kapan Berbisik.


  



"Diakui memang sudah lama tak berlakon telefilem. Apabila dapat tawaran ini ia kena pula dengan masa dan jadual saya. Tambahan pula pelakon, pengarah dan produksi semuanya menarik.

"Apabila saya dipanggil ke pejabat, saya bertanya juga cerita apa. Selepas baca skrip, saya terus suka. Sebab dalam telefilem ini elemen dan 'plot twist' yang diketangahkan sangat menarik," katanya seperti dipetik di Harian Metro.


  



  



Namun katanya keputusan untuk berlakon dalam telefilem itu bukan untuk mengisi masa terluang.


"Ini bukan mengisi masa lapang, tapi ini punca rezeki saya sebagai pelakon. Dalam masa sama, saya nak juga berkongsi pengalaman bersama pelakon lain seperti Ummi Nazeera yang mana kami pertama kali berlakon bersama.

"Selepas Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), ini adalah projek pertama saya. Kiranya agak lama juga. Sebab hujung tahun baru saya ada satu filem aksi. Itu saya mula berlatih bulan depan.

"Ini bukan filem unit beruniform, tapi filem aksi saja. Lebih kurang macam filem Wira juga," tambahnya.


Foto: IG


Suami kepada Haniz Zalikha ini juga bersyukur usaha dan kerja kerasnya ke arah pembabitan dalam filem aksi kian mendapat perhatian.


"Buat filem aksi menuntut komitmen besar. Saya kalau nak buat biar ia berbaloi. Jadi saya cuba, sebab saya minat. Saya banyak rujuk pada Hollywood yang mana mereka diberi masa enam bulan persiapan sebelum filem.

"Mungkin untuk filem kita tak dapat peluang itu. Jadi, saya buat inisiatif sendiri dengan pergi berlatih dan buat badan."

  



Kejayaanya dalam filem Paskal menjadikan Hairul antara pelakon yang mendapat permintaan tinggi dalam melakonkan filem aksi.


Bayaran juga lumayan sesuai dengan komitmen yang diberi.


"Alhamdulillah, orang pandang saya sebagai hero aksi selepas filem Paskal. Cuma dari segi lain, saya tak tahu. Saya tak nampak perkara itu. Apa saya buat adalah, apabila dapat sesuatu projek, saya akan fokus. Tapi, alhamdulillah ada saja rezeki itu sebab saya minat.

"Saya bermula dengan bidang lagak ngeri dan kemudian menyertai program Fear Factor untuk tunjuk pada orang yang saya boleh buat aksi. Tapi, tak menjadi.

  


"Tapi, apabila dapat filem Paskal, saya puas hati sebab sampai hari ini filem itu masih diperkatan selain mendapat kutipan tertinggi filem patriotik. Jadi, ia satu kepuasan untuk saya.

"Dulu saya pernah berlakon filem cinta, remaja, komedi dan lain-lain. Jadi, saya sudah buat hampir semua genre. Mungkin ada orang kenal saya ketika berlakon dalam Paskal. Selepas Paskal saya buat Polis Evo 2 dan Wira.

  


"Jadi, orang nampak saya buat aksi saja. Mungkin mereka tak kenal saya sebelum itu. Tapi, tak apa sebab saya tahu diri sendiri yang mana ada fokus, sasaran dan impian. Impian saya nak ke Hollywood.

"Alhamdulillah, Wira menaikkan nama filem kita dan saya sendiri. Malah, beberapa pelakon, pelakon lagak negeri dan 'stand in' Hollywwod sudah 'follow' saya di IG. Saya rasa macam satu pencapaian untuk saya." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:01 PM | Show all posts
wow.. hebatnya beliau. tania. tapi cita2 nak ke hollywood tu.. bukan menidakkan tp aku rasa mutu lakonan ko nak capai top 10 taraf mesia pun alahaiii...
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Good to aim high!!! Hairul ngan bujibu menang patut blakon kat hollywood dari dulu. Rugi producers sana tak bwk dia blakon citer omputeh.
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
eh jijik la dgn dia ni.. dialog bahasa malaysia pun tak lepas..

boleh la berlakon jadi props kat hollywood tu.. tiang telefon ka, pili bomba ka..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye ye. Awak mmg layak pon{:thief
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Cerita retis kayu berangan pun nk kena buka thread ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:15 PM | Show all posts
mmmm...
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde ke acik2 porum yg verair tgk body kekrul ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:17 PM | Show all posts
Cerita pasal heols nak berlakon Hollywood bukan cerita lama ker?
Dengan adanya Keknis sebagai guru heols, pasti impian heols akan tercapai yach.
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:27 PM | Show all posts
Brutalnya tajuk drama..Kain kapan berbisik..?kalau zul kapan berbisik ok lg..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kekrul berlakonlah bawah production Sean Cody.... Btw sedapnya badan... Semoga dapat tersandar dekat dada kekrul apabila penat
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Kekrul berlakonlah bawah production Sean Cody.... Btw sedapnya badan... Semoga dapat tersandar dekat dada kekrul apabila penat
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Berlakon hollywood kne ada kiss2.. Sanggup ke keknis bg nnt
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 06:06 PM | Show all posts
aku rasa dia berangan nk jd mcm tony jaa kot.. kn dia suka berlakon filem2 aksi cmtu.. tony jaa tu dri cite ongbak terus pi hollywood..  
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
muntah ijo da la kayu kayan
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba2 fast & furious 10 nanti ada hairul ni berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni nak kata berbakat sangat tak la tapi rezeki dia murah... tapi aku memang tak boleh la tengok filem2 dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 06:59 PM | Show all posts
drpd herol ni helokk lg ariff aziz
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Cite Pasal Kau (yg  kata kisah hidup sendiri )tu pun copy  filem hollywood jugak kan
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2020 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kain kapan berbisik?????????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 05:18 AM GMT+8 , Processed in 0.081148 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list