CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 15470|Reply: 80

Mawar Rashid Kini Berhijab

  [Copy link]
Post time 22-8-2020 12:46 PM | Show all posts |Read mode
Ramai dah artis berhijrah dari seksi kepada tampil memakai tudung.


Kali ini ramai yang gembira dengan keputusan Mawar Rashid untuk berhijab dan menutup aurat.


Foto: IG


Perkara itu dimaklumkannya melalui Instagram.


Pelakon ini mula memakai tudung pada Jumaat lepas bersempena Awal Muharam.


  



  



Isteri kepda Raf Yaakob ini turut meinta doa daripada orang ramai agar dirinya sentiasa istiqamah dalam penghijrahannya.

“Muharram 2, 1442. Berkat hari Jumaat, penghijrahan Mawar telah pun bermula Doakan Mawar sentiasa beristiqomah untuk sentiasa mendapat keredhaan Allah SWT. Amin,” tulisnya.


  



  



  



Tengok di Instagram, gamb2nya yang tidak memakai tudung sudah pun dipadam.


Di ruangan komen, berita ini disambut baik oleh peminat dan rakan-rakan artis. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-8-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kenal...
Btw kalau retis pakai tudung memang ianya sesuatu yg cukup besar dalam industri seni hiburan Malaysia yg kelam ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian.... Pakai tudung semata mata nak validation daripada masyarakat {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga istiqamah...patut la bberapa bln ni nmpk bertutup ckit even x full lg...manis die..moga pkai yg btul2 mnutup aurat nya...
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:18 PM | Show all posts
mawar ni sama mcm emma maembong, lg lawa kalau x bertudung
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka laki dia tu hensem dan senonoh lg dr abg dia..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-8-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
To be honest muka sheols x lawo pakai tudung..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:29 PM | Show all posts
bila pakai tudung nampak muka mak datin orka..lagi manis..

bila freehair nampak birah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-8-2020 01:32 PM | Show all posts
tak lawa bila dia pakai tudung... tak pasti lah kenapa... mungkin sebab mata dia macam katak puru..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahah. Komen masing2...
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh x pakai betul2 jgn nak ikut sgt kak ipar tu pakai tudung telinga la tekeluar rambut keluar
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
marketing strategy ke apa ni? 2-3 tahun nnti produk tak laku, terbang lah tudung tu...
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
anak raf yg dua org tu pekat ikut muka maria.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hadoila komen memasing
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga istiqomah... Dan tak pakai baju bonjol bonjol.. pakai tudung senang.. nak istiqomah nya tu yang susah kan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 03:09 PM | Show all posts
Alhamdulillah. Hijrah di tahun baru. semoga istiqomah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-8-2020 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia mmg muka pure Thailand. Mmg muka stok2 heroin Thai sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah. Moga istiqomah ya
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah. Sok sok lusa jgn gatai bijik p bukak tudun Tu...... Babab bijik Tu nanti
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2020 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Soalan jujur: kenapa org Islam bila buat benda yg dituntut dalam Islam dia cakap berhijrah? I mean ... Benda tu mmg wajib kan...?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 217475 Replies : 3931
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31674 Replies : 214
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 808 Replies : 0
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29797 Replies : 237
K-VARIETY SHOW
RahahK-VARIETY SHOW
Views : 228021 Replies : 1342
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 50052 Replies : 49
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 15187 Replies : 14
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3764 Replies : 30

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 12:19 AM GMT+8 , Processed in 0.061224 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list