CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 19818|Reply: 337

[Tempatan] Mana pegi semua forumer forumer chinese/non malay??

  [Copy link]
Post time 30-1-2020 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by sekngucing at 31-1-2020 02:29 AM

dulu dulu bnyak forumer chinese sini mcm herrhugie.. spiderman80...dll

mana diorang pegi.. adskah sejak. ph menang diorang dah anggap forum cari ni forum umnopas?

aku ada jumpa forumer gogo2 yg dianggap antara forumer cina tak rasis
open minded... tahu apa  jadi sekarang? dok kutuk melayu/islam di forum sebelah

herrhugie
gogo2
pulauturtle
taikor
lwyl
cmf almondpeacan?
spiderman80
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-1-2020 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Khennnnz acik rindu kat spidey
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Diorg raya sebulan lar..
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan otai2 lama.. taikor pn da lama hilang
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:30 PM | Show all posts
mungkin selalu kena potong kredit... dah takde kebebasan buat mereka mahupun kita... soo migrate to a better place...

jaga2 bila memotong kredit.. kemungkinan anda bakal melingkupkan forum ini
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-1-2020 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
tomatome replied at 30-1-2020 10:26 PM
Kan otai2 lama.. taikor pn da lama hilang

yeah.. Taikor... lama dah tak ada
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-1-2020 10:36 PM | Show all posts
rasanya theyolsss dah ada komitmen lain.. ada kerja.. sebelum ni menganggur boleh la berforum 24 jam macam satu forumer asyik buat nickname banyak tu... yang lain2 sekarang ni pun takkan bertahan lama pun.. nanti dah dapat kerja yang tak menghadap laptop deorang terpaksa berhenti jugak... sama juga dengan troopers2 yang ada dalam ni... bila kerajaan dah kalah maka terpaksa la berhenti jugak sebab gaji dah tak berjalan
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Taikor, spiderman80, herhuggie, gogo2, lwlw pastu yg pki nick mandarin dulu tak igt sape.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-1-2020 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by delay at 30-1-2020 10:51 PM

yoyo buat nickname  baru buka benang tajuk  langsung kena ban mod  dia agak mod ini jenis paranoid tak boleh orang lain kasih sanggahan dan defend...teruk mod ci nih
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
dauswq replied at 30-1-2020 10:39 PM
Taikor, spiderman80, herhuggie, gogo2, lwlw pastu yg pki nick mandarin dulu tak igt sape.

pulauturttle
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:49 PM | Show all posts

herhuggie = pulauturtle org yg sama

Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Huggie ada kat airport Penang tengah scan Prc. Penang kan best place to holidays kata dia.
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya masih ada di sini.
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:54 PM | Show all posts
spiderman80 dulu  MOD board CI ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin mereka dalam dilema nak pilih dap atau mca sebagai jurucakap cina

forumer ph macam dodolgemuk, kelana36, hzln pastu ramai lagi pun ghaib entah ke gua mana
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:59 PM | Show all posts
dizekni replied at 30-1-2020 10:55 PM
Mungkin mereka dalam dilema nak pilih dap atau mca sebagai jurucakap cina

forumer ph macam dodolg ...

ecececehhh ... elehh ...elehhhhh ckp jela ko rindu kat mek @hzln .bukan lari mana pun.. ada je dia jadi acik bawang kat bod gosip
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-1-2020 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekarang ni ramai jugak... Cuma pkai nick melayu atau fushion name cikit
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
dizekni replied at 30-1-2020 10:55 PM
Mungkin mereka dalam dilema nak pilih dap atau mca sebagai jurucakap cina

forumer ph macam dodolg ...

Aah kan mana depa pegi?? Peyno tau la da kedalam.. mgkn faktor usia.. rmai forumer da x aktif
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
lwyl replied at 30-1-2020 10:54 PM
Saya masih ada di sini.

Lama x mencemar duli?? Gong xi fatt chai beb
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 30-1-2020 10:59 PM
ecececehhh ... elehh ...elehhhhh ckp jela ko rindu kat mek @hzln .bukan lari mana pun.. ada je dia ...

ye ye je ko ni alasanjer

tak ramai poremer geng ph yang boleh dibawak bincang

rata2 taraf menteri ph je

level mat sabu, mahfuz dengan lid carlsberg je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 05:13 AM GMT+8 , Processed in 0.073062 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list