CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4317|Reply: 13

Vivi, Isteri Kedua Pelakon Amar Asyraf Akui Diceraikan Dengan Talak Tiga

  [Copy link]
Post time 29-1-2020 11:06 AM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini nama pelakon Amar Asyraf pernah menjadi bualan hangat apabila dia didakwa menjalinkan hubungan dengan wanita lain walaupun telah memiliki dua orang isteri.

Terbaru, isteri kedua pelakon itu yang dikenali sebagai Vivy Jeffry pula membuat pendedahan yang dia telah diceraikan dengan talak tiga sejak November tahun lalu.


Menerusi laporan mStar, Amar dikatakan enggan memberikan kerjasama dalam menguruskan urusan penceraian mereka di mahkamah.


Malah, lebih teruk lagi apabila Vivi mengakui yang dia telah disekat daripada menghubungi Amar sehingga menyukarkan urusan mahkamah tersebut.

"Ya, Amar sudah menceraikan saya dengan talak tiga pada 4 November tahun lalu dan lafaz itu dibuat secara bersemuka."

Tambah Vivi, dia sengaja mendiamkan diri dan enggan mendedahkan kepada umum kerana cuba untuk menyelesaikan perkara itu secara senyap-senyap.

"Tapi lain pula jadi apabila dia mengambil keputusan untuk berdiam diri sampai sekarany malah dia juga menyekat saya daripada menghubunginya."

"Memang sehingga kini saya tak dapat langsung nk hubungi dia. Jadi tak ada cara lain, saya nk ambil peguan untuk bantu uruskan proses penceraian."

Tambah bekas isteri kedua kepada pelakon yang popular sebagai watak Zain Hakimi dalam drama Setia Hujung Nyawa itu, dia tak berdendam dengan bekas suaminya itu walaupun telah diceraikan dengan talak tiga.



Kredit foto : Carian Google



Pasrah dan redha dengan apa yang berlaku, Vivy berharap agar Amar tampil bagi menyelesaikan urusan penceraian mereka secepat yang mungkin agar mereka kedua-dua dapat meneruskan kehidupan seperti biasa.

Hasil daripada perkahwinan tersebut, mereka telah dikurniakan dengan seorang cahaya mata lelaki.

Dalam pada itu, ramai yang meluahkan rasa kesal dan menyampah atas sikap Amar yang sewenang-wenangnya melafazkan cerai sehingga talak tiga.  



Kredit foto : Ig mStar



Diharap Amar segera menyelesaikan urusan penceraian tersebut dan memberi kerjasama yang sepatutnya. Bukan apa, kasihan bekas isteri tu tergantung macam tu je. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-1-2020 11:21 AM | Show all posts
kesiannyalah...xguna punya lelaki
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 11:32 AM | Show all posts
ermmm nape aku x kenal dorang ni ek
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 12:15 PM | Show all posts
Dia ada 3 bini kan? ke?
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 12:24 PM | Show all posts
teruknya perangai, dah cerai lepastu menyusahkan bekas bini. Ingat kos peguam tu percuma saja? Membazir wang ringgit dan masa org lain. Mohon rezeki kamu tersekat atas perbuatan kamu itu.

Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 12:56 PM | Show all posts
huh kesiann lah kat bini tu.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Intanmahsuri replied at 29-1-2020 12:15 PM
Dia ada 3 bini kan? ke?

Hampir nak yg ke 3 tp xjadi
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 01:12 PM | Show all posts
Adakah dia biadap kat suami sampai kena cerai talak tiga. Tak pun dia yang mulakan kekecohan si amar ni nak kawen lagi sampai naik marah amar ni. Mesti sekarang ni amar dah kurang job atau kena gam disebabkan kontroversi.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-1-2020 02:34 PM | Show all posts
no komen.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 02:42 PM | Show all posts
biarla cerai talak 3 konfem laki dia meroyan karang kalu btul laki dia yg salah..
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh..takleh ke cerai elok. Jantan ni pun
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 04:41 PM | Show all posts
sukacactus replied at 29-1-2020 01:07 PM
Hampir nak yg ke 3 tp xjadi

Ohoooo...masa kecoh kecoh tu baru nak jadi no 3 lah kan. Pastu tak jadi..wokeh, got it!

Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 05:01 PM | Show all posts
So...pompuan-pompuan semua jgn dok percaya dgn cakap-cakap manis laki orang. Kalau dah menikah laki orang tu mmg kena expect benda-benda macam ni lebih-lebih lagi dgn lelaki takdak egg!! Bercucuk tanam pandai tanggungjawab dlm parit!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2020 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Reporter cari suka recycled topik.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 07:04 AM GMT+8 , Processed in 0.191120 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list