CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 8878|Reply: 30

"You Know Nothing About Fashion!" - Liyana Jasmay Tempelak Individu Kr

  [Copy link]
Post time 14-1-2020 02:51 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Liyana Jasmay baru-baru ini menempelak individu yang cuba untuk menegur cara dia memakai tudung yang dilihat seolah-olah memakai 'snowcap' dalam drama terbaru lakonannya yang berjudul Tolong Saya Encik Dinosaur.


Individu tersebut terlebih dahulu memuji drama tersebut sebagai menarik sebelum meminta Liyana Jasmay untuk tidak mengenakan tudung sekiranya belum bersedia.


"Kekdahnya dalam cerita ni ala ala jadi Elmo berhijab lepas tanpa pin."

Enggan berdiam diri, dia membalas kritikan individu tersebut dan berkata yang individu tersebut tidak berhak untuk masuk campur dalam urusan peribadinya.



Kredit foto : Instagram Liyana Jasmay



"Cara saya pakai hijab tak sama seperti awak, itu bukan urusan kamu."

"Pakai hijab atau tak pun bukan urusan kamu."

Liyana juga sempat mengatakan yang individu itu tidak tahu apa-apa mengenai fesyen.




Malah, dia juga menggunakan tanda pagar #SOKAMPUNG menyebabkan ramai yang kecewa dengan sikapnya itu dan menganggap sikapnya sebagai kebudak-budakan.



Kredit foto : Twitter Liyana Jasmay




Bagaimanapun, Liyana menjelaskan yang tanda pagar #SOKAMPUNG itu merupakan judul telemovie baru yang bakal keluar pada Februari nanti.




Kredit foto : Twitter Liyana Jasmay



Apa pun, diharap Liyana tidak terlalu mengambil berat tentang komen-komen negatif yang dilemparkan kepadanya. Lebih baik berdiam diri daripada membalas setiap komen dan kritikan tersebut.

Biasalah kalau sudah menjadi seorang selebriti, apa sahaja yang dilakukan pasti mendapat perhatian. Rasanya Liyana sendiri lebih faham asam garam kehidupan seorang artis,kan. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-1-2020 02:56 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:24 PM | Show all posts
Noraniza_Iblis replied at 14-1-2020 02:56 PM
benang ni dh ade..
https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1187131&extra=

good job !!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:34 PM | Show all posts
nak berpesyen jgn sampai nampak bodo..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:07 PM | Show all posts
Ko baru keluar dari gua ker @Cari-Amiey??
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia sedar tak muka dia lagi kampung
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Abis tu, kau hengat kau tu fashionista? Tiberrr teringat show hijabis international kau tuh. Kemahen nampak vogeh, padahal low class. Dari kutuk vivy tu, kutuk kau ni lagi bfaedah lupa daratan muka kampung.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Da macam kanak2 gaduh kat sekolah plak nak hashtag gitu #sokampung...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-1-2020 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai sendu ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 10:54 PM | Show all posts
Wartawan cari mmg koje amik berita org, pastu buat thread baru.
Atau hijack thread org, atau kalau mcm sepol, dok up cite IG TIBAIUNTA
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 09:31 AM | Show all posts
Takpe la tak tahu fashion asalkan pakaian aku patuh shariah..Tapi aku tak tahan tengok fashion tudung ko macam makcik jual tempe kat pasar tani kampung aku..
Kesian aku tengok!



Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka kg,gaya kg..buat citer plk bodoh..maka.....bganda ganda la....dosa aku
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 10:54 AM | Show all posts
dia ni anak orka. ego mmg tinggi wpun dia katek. netijen jgn layan sgt lah makcik ni.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya fashion awak hauk sangat. Adedede. Ramainya je hijabista yg pakai turban. Tp takde la aku nengok terkeluar rambut ngan telinga. Pakai inner tu. Nampak kemas sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:48 PM | Show all posts
if being fashionable makes me wearing like she does.. i'd rather stay 'unfashionable'..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 11:53 AM | Show all posts
I used to know nothing about fashion. That's why a friend of mine asked me to read 8 Most Popular Designer Brands You Need To Know. I really need to upgrade my wardrobe if I ever want to have a fashionable and trendy look. Yes, I have a wardrobe of grandma outfits. What can I say, I have a poor taste in fashion.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dan dan hashtag nak promote telemovie. Out of nowhere sungguh! #sokampung laa
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian.. Dah tua2 pun tak paham pasai aurat..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Berlakon tak pandai. Fashion pun buruk.

Bertudung? Konsep asal serkup ni.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2020 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
scarflicious replied at 7-6-2020 06:10 AM
Berlakon tak pandai. Fashion pun buruk.

Bertudung? Konsep asal serkup ni.

Dah tercabut tudung nya kan..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 01:55 PM GMT+8 , Processed in 0.120171 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list