CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4928|Reply: 27

Mia Ahmad Hamil Anak Kedua, Syukur Tak Ada Alahan Teruk

[Copy link]
Post time 8-1-2020 01:59 PM | Show all posts |Read mode
Tahniah, Mia Ahmad. Aktres cantik ini sedang hamil anak kedua.


Kata Mia, dia bersyukur usia kandungannya kini memasuki bulan keempat dan dia tidak mengalami sebarang alahan teruk.




Foto: IG



"Alhamdulillah, kandungan saya kini berusia empat bulan. Saya mula dapat tahu hamil ketika menggunakan alat ujian kehamilan dan ia positif.

"Saya bersyukur kehamilan kali ini tidak mengalami alahan teruk berbanding kehamilan anak sulung. Kali ini, saya lebih kuat dan masih boleh keluar serta melakukan kerja," katanya kepada Harian Metro.




  



Mia dijangka akan bersalin pada bulan Jun tahun ini.


Anak lelaki sulungnya, Sayf Issa dah berusia 14 bulan.




  



  



Ditanya tentang jantina, Mia tidak kisah bayi keduanya nanti lelaki atau perempuan.


"Saya serahkan semuanya kepada rezeki dan takdir. Saya okey saja," tambahnya.




  



Mia berkahwin dengan  penjaga gol Johor Darul Takzim (JDT), Mohd Izham Tarmizi Roslan pada 13 Januari 2017.


Walaupun pernah melalui badai rumah tangga, namun sekarang  segalanya dah pulih. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 02:19 PM | Show all posts
Tahniah ler..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 02:56 PM | Show all posts
syoknyaaa mudah lekat...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni benar2 dah hilang drpd industri hiburan hahaha.. bagus mia.. pokus anak suami je ye..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:12 PM | Show all posts
harap jgn lakinya buat hal mse bini peknen!
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
sheqim replied at 8-1-2020 03:06 PM
Dia ni benar2 dah hilang drpd industri hiburan hahaha.. bagus mia.. pokus anak suami je ye..

Iols ingat lagi iols pernah cakap miakayu ni lepas kawen pencen berlakon pun takpa sebab tak tahan tengok kekayuan dalam cte apa entah yg dia pernah jadi heroin tu. kayu tahap iols rasa nak balik remote kat tv

Syukurlah bebetul pencen fokus pada family ok

Next kayu raysha rizrose tu, walaupun iols suka tengok cte cindai, iols tak tahan dengan kekayuan raysha, bila la dia nak kawen dan pencen berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:28 PM | Show all posts
gaduh2 jugak peknen peknen jugak

taniah
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 8-1-2020 03:16 PM
Iols ingat lagi iols pernah cakap miakayu ni lepas kawen pencen berlakon pun takpa sebab tak tahan ...

Drama hati seorang perempuan kan? Dgn shahrul ridzwan tu..  dlm drama tu dia memang kayu betul.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Thread miwa 5 tahun akan datang akan berupa begini yach
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:56 PM | Show all posts
lomboknya laki sheol
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
alhamdulillah..tahniah mia dan suami
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 04:07 PM | Show all posts
Edited by AshkieLa at 8-1-2020 04:09 PM
Saya mula dapat tahu hamil ketika menggunakan alat ujian kehamilan dan ia positif.

ingatkan nak cakap lakinya tiba-tiba hisap jari kaki ke ape ke buat dia tahu dia hamil... apoo
apepun tahniah... lakinya jangan nakal2 time bini cuti drpd guna pad 9 bulan ni...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 04:36 PM | Show all posts
cepat lekat dia..murah rezeki dia
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosannya artis sendu. Tu je la boleh crite. mengandung, dah beranak, ataupun pegi mekah.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguih die ni sejak kawin ade anak hilang teruih dlm tv.ke ade die blakon aku yg x tengok.mcm xde je...dah kawin org kaya..kaye ke? Haha..wat ap nk susah perit blakon kan.baik p bcuti sane sini..jaga family..enjoyyy..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 8-1-2020 03:16 PM
Iols ingat lagi iols pernah cakap miakayu ni lepas kawen pencen berlakon pun takpa sebab tak tahan ...

samalah... kayu betul raysha tu. spoil je. nasib baik bukan dia yang dapat watak cindai. hahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Nana_Man replied at 8-1-2020 03:29 PM
Drama hati seorang perempuan kan? Dgn shahrul ridzwan tu..  dlm drama tu dia memang kayu betul.

Aah betul, tak silap tajuk tu. stress tengok
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah....
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
claudya replied at 8-1-2020 07:12 PM
samalah... kayu betul raysha tu. spoil je. nasib baik bukan dia yang dapat watak cindai. hahahaha

Teruk sangat ekspresi dia, macam kontrol cun pun ada. Bagus lagi nely/uqasha. Stress tengok kayu kayan di kaca tv
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 8-1-2020 07:14 PM
Aah betul, tak silap tajuk tu. stress tengok

Haha. Memang stress. Tapi mak i hadap lak tgk citer tu dulu. Cuma tak tahan masa watak dia tgh pregnant pakai baju sendat gitu.. mcm nk meletop..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:22 PM GMT+8 , Processed in 0.111792 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list