CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2077|Reply: 10

"Ingat Kami Tak Ada Kerja Lain Ke?"- Ketua Polis Negara Maki Video Ata

[Copy link]
Post time 22-7-2019 09:53 AM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-MAL at 22-7-2019 10:21 AM

Selepas negara digemparkan dengan penyebaran video lucah didakwa membabitkan seorang menteri, polis pun terpaksa melakukan siasatan.


Tapi, rupa-rupanya ia tidak disenangi Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador yang menyifatkannya sebagai "perkara remeh dan buang masa".



SKANDAL VIDEO LUCAH MENTERI

FOTO: GOOGLE



Dilaporkan Free Malaysia Today, Hamid berkata "anak buahnya banyak kerja lain, tapi dibebankan dengan perkara remeh begini."


"Anak buah saya perlukan masa untuk kami beri tumpuan dalam soal integriti dan kualiti servis kepada orang ramai. Lepas itu, saya dibebankan dengan perkara remah yang mengaibkan.

"Ada yang memberi komen mempunyai latar belakang undang-undang, tetapi keluarkan kenyataan yang tidak setimpal dengan kelulusan. Saya terkilan banyak masa anak buah saya terbuang dengan perbuatan sia-sia," katanya.




NAK BERPOLITIK JANGAN SAMPAI SUSAHKAN ORANG!

FOTO: GOOGLE


Hamid juga berkata, orang politik banyak membuang masa dan berpolitik sampai menyusahkan orang.

"Tekanan diberikan semakin hari semakin meningkat. Saya lihat orang politik banyak membuang masa. Saya seru kepada mereka kalau hendak berpolitik biarlah dalam kancah perimeter sendiri, jangan melimpah keluar.

"Memang apa yang ahli politik lakukan sesuatu yang tidak sepatutnya dilakukan orang politik matang. Sudah setahun lebih pilihan raya umum, tidak habis lagi dengan perkara ini," katanya.



INGAT POLIS TAK ADA KERJA KE?

FOTO: GOOGLE


Dia juga menjelaskan yang siasatan kes itu mengambil masa dan banyak duit dikeluarkan.

"Siasatan belum selesai lagi, ada banyak langkah yang hendak diambil. Duit begitu banyak dikeluarkan, orang perlu tahu. Proses ini berjalan lama dan mereka katakan polis tidak cekap. Mereka tidak faham," katanya.

Setakat ini, beberapa individu sudah ditahan untuk membantu siasatan. Video lucah yang tular itu juga disahkan tulen.

Nampak marah betul Ketua Polis Negara ya. Mana tidaknya, ahli politik sibuk berpolitik sampai menyusahkan semua orang! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-7-2019 09:58 AM | Show all posts
rasa nak pindah negara la..malu dapat menteri gini...
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Last2 semuanya berkaitan politik.. Masing2 mencari kelemahan dn kesilapan lawan, utk menjatuhkan antara satu sama lain.. Polis pun malas nk layan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 11:10 AM | Show all posts
kannn...
x abis2 dgn benda tu jerk
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Jgn lupa retis dn instapamimos sibuk buat lapuran polis sbb kena kutuk
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
biasalah team pakatan hancing..dr masa pembangkang sampai jd kerajaan x hbs2 menyusahkan polis
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:46 PM | Show all posts
org suh siasat bkn komen
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 08:30 PM | Show all posts
kalah negara yahudi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-7-2019 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
yg menyusahkan ni pembangkang, sini report sana report..dulu kaki repot ayah kipidap skang ni lokman raja lawak...menyusahkan polis la korang ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau aku dpt lihat database report polis yg dibuat oleh org awam.. Berapa merapu ada dlm tu.. Tapi kena arkib lak kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2019 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg la org akan lahar ko wahai polis berjiwa rakyat..sebb at 1st..statment bijak ko tu buat semua rakyat jelata berasa distupidkan...
Video asli..tapi wajah tidak dikenalpasti..
Adoii..anda rasa saya ada masa utk sakit kepala..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 01:47 PM GMT+8 , Processed in 0.107845 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list