CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 14676|Reply: 63

Terbakar!! Anju vs Joe Lee Di Twitter

[Copy link]
Post time 7-4-2019 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Disaat Anju/Cik Bibi 2.0/Kak Ton-Evolution sedang merempan di Twitter dengan video durasi 1 minit yang menyelar selebriti Hollywood yang memboikot sebarang bentuk perniagaan berkaitan dengan Sultan Brunei yang baru baru ini mahu hukuman rejam keatas pengamal LGBT di negara itu. Juga kepada org non Muslim dan orang luar yang berkunjung ke Brunei.

Bebelan Anju itu mendapat kecaman dari Joe Lee, wartawan senior industri hiburan tempatan. Anju yang kepanasan telah mengeluarkan segala caci maki kepada wartawan otai itu yang dianggapnya cuba mengembalikan zaman kegemilangan.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-4-2019 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
SAMPAHHHH.        
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Bitch sana. Bitch sini. Tp dua2 nak acah2 classy.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 09:32 PM | Show all posts
Aku judge intelek manusia yang boleh layan video-video "royanan pencerahan" Anju ni, siap ada kata sheols bijak. Sesia Tuhan bagi kau akal dik kalau cenggitu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak dok side Jolie. Hahaha.

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-4-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Jijik la dia ni. Kalau dia masak pape i tak rela makan . Sanggup lagi makan yg org rohingya masak daripada dia. Sbb mulut dia ni terlalu jijikssss
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh sial kau kan Anju. Kau komen pasal orang yang lansung tak kacau hidup kau, boleh. Bila ngkau dapat the same favour, tahu pula meroyan pasal kacau hidup orang bagai act seperti ngkau takda salah. You deserved to be treated like a dirt for your hypocrisy and bad grammar.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-4-2019 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
makin geli tgk betina ni..acah2 outspoken tp fail terukk..memalukan sajah
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni caprice versi pompuan
Ajet3 bijak tapi bodoh..
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
kat ig dia asek nak meroyan je..asek nak marah orang je keje nya
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak aiii bahasa...patutlah penulisan skrg takda kualiti, penulis punya bahasa pun sampah..
Yg perempuan tak boleh nak dibentuk dah
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 11:33 PM | Show all posts
dasyat betoi ye bahasa2 anju..kalo aku mak dia mmg aku cilikan je mulut tu...elok la bertemu buku & ruas...sama2 bahasa kasar
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Apabila spisis loji kumbahan spt begini acah2 lantang pertahan islam...
Melugai pula rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 11:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2019 02:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dari dulu sampai sekarang tak pernah semenggah.. harap one day berubahlah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-4-2019 02:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Anjuling tak tau kot selain lgbt, menyundal bermaksiatan dgn jantan sana sini  pun dilarang dlm Islam juga yaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2019 07:48 AM | Show all posts
penat baca post anju yg takde noktah, takde perenggan.. semputttttt
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2019 07:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Sama2 bodoh,y melayan pun bodoh..pastu nak gaduh2 perang keyboard kt socmed..choiiii sgt~
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2019 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
vee_zara replied at 7-4-2019 10:06 PM
Jijik la dia ni. Kalau dia masak pape i tak rela makan . Sanggup lagi makan yg org rohingya masak da ...

Tak memasal orang rohingya kena. Dorang bukan kotor pun.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Dividen KWSP 2023 5.4% dan 5.5%
AbahmungDividen KWSP 2023 5.4% dan 5.5%
Views : 1718 Replies : 0
'Raja Jalanan' Myvi tewas kepada Bezza pada 2023
ultra78'Raja Jalanan' Myvi tewas kepada
Views : 9488 Replies : 28
Emma Maembong mohon maaf, tersilap langkah 'voice note' Ruhainies isu Bella Astillah
YgBenarEmma Maembong mohon maaf, tersilap langk
Views : 5956 Replies : 63
Belum masanya Malaysia laksana aturan waktu kerja fleksibel
ultra78Belum masanya Malaysia laksana aturan wa
Views : 6218 Replies : 20
Janji manismu
maklukpenggodaJanji manismu
Views : 25419 Replies : 2
Kekecohan Ada pemandu yg membunyikan hon sewaktu ketibaan jenazah komander firdaus di masjid sungai nibong
YgBenarKekecohan Ada pemandu yg membunyikan hon
Views : 4714 Replies : 15
Penyondol Tetap Isteri Sah, Boleh Tuntut Hak’ – Kenyataan Watak Imani Dalam ‘Lelaki Itu’ Mula Dibenci Netizen
YgBenarPenyondol Tetap Isteri Sah, Boleh Tuntut
Views : 13226 Replies : 172
'Diam sajalah Sanusi'
maklukpenggoda'Diam sajalah Sanusi'
Views : 5021 Replies : 8
Restoran Kantan Datin Isma
AngelFreakyAFRestoran Kantan Datin Isma
Views : 17996 Replies : 89
Betul ke tu….cinter?
stingerkentotBetul ke tu….cinter?
Views : 16382 Replies : 15

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 01:51 PM GMT+8 , Processed in 0.112655 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list