CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 6266|Reply: 68

Hampir Dikapak Suami Kerana Tak Beli Kereta Idaman

[Copy link]
Post time 26-3-2019 05:53 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki mengugut isterinya dengan kapak hanya kerana tidak dapat membelikannya kereta idaman selepas gagal mendapatkan pinjaman bank.




Gambar Hiasan




Berita Harian melaporkan, dalam kejadian di Kampung Sapagaya Hilir, Lahad Datu, jam 6 petang pada Khamis lalu itu, suspek turut menampar isterinya dan mengugut akan membakar rumah mereka.


Kejadian berpunca apabila suspek dikatakan hilang sabar selepas mangsa, 45, memaklumkannya dia tidak dapat membelikan kereta idaman suaminya itu kerana pinjaman bank tidak diluluskan.


Bagaimanapun, kejadian itu hanya dilaporkan mangsa tengah hari semalam sebelum suspek ditahan di rumah keluarga berkenaan.

“Mengikut laporan, kejadian berlaku ketika mangsa yang baru pulang dari mengambil anak di sekolah. Suspek dikatakan bertanyakan mengenai urusan pembelian kereta yang diidamkan.

“Bagaimanapun, mangsa memaklumkan dia tidak mampu menunaikan permintaan suaminya itu ekoran sudah melebihi had kelayakan pinjaman,” kata Ketua Polis Daerah Lahad Datu Asisten Komisioner Nasri Mansor.


Berang hajatnya tidak kesampaian, suspek menampar pipi mangsa sebelum mengambil kapak dan mengugut akan memotong mangsa serta membakar rumah mereka.


Mangsa yang ketakutan melarikan diri ke rumah keluarganya sebelum membuat laporan polis.


Hasil ujian mendapati suspek positif dadah dan kes disiasat mengikut Seksyen 323 dan 506 Kanun Keseksaan. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-3-2019 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Asalkan berlakiii.. biawak pun tak pe
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:04 PM | Show all posts
mesti bini keje gomen ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 26-3-2019 06:04 PM
mesti bini keje gomen ni

Cam member aku.. pinjam duit sampai maksimum.. dia kata laki nak buat rumah.. aku tengok tiang pun tadak.. inikan rumah.. hmm kesian pompuan bodo
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry. kereta apa ye? Myvi hibeam ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahai pompuan....... cukup2 lah jadi bodo.
Dah lah kerja, ambil anak..... lepas tu suruh beli keta idaman. Rumahpun bini yg beli itu sebab tu nak bakar rumah..... sebab buksn dia yg beli
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:38 PM | Show all posts
habis tu jika tak kawin ustaz marah lgi pun mna \nak cari yg halal.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenalan2 aku yg bperangai bgini
Mmg x lah nk nasihat dh
Otak mereka2 ni dh sewel semcm di tune laki bewok
So let them live a life like they want gituh ja laa
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-3-2019 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa lah malang naseb ko kak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:45 PM | Show all posts
GigaMom replied at 26-3-2019 06:41 PM
Kenalan2 aku yg bperangai bgini
Mmg x lah nk nasihat dh
Otak mereka2 ni dh sewel semcm di tune lak ...

hasil didikan suami yg sempurna
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak guna punya suami. Dahlah mintak bini apply loan, loan x lulus kau nak kapak bini. Gila
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Buduh LA jantan Gini keje LA. Beli sendiri kereta tu
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ak x paham knp zaman skang ramai pompuan yg Bodo...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 07:14 PM | Show all posts
y lar masih bodo dl zaman ni...ni mesti dak kampung yg berpegang teguh surga di tapak kaki suami wlpon dia penagih. sah2 lepas sebulan dua dia cari len atau jual kereta tuk beli dadah
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm kawan aku....

Laki nk keta besor....dia buat Loan, lulus....car dealer suruh dtg sign document..sampai kat sana, dia pikir & pikir pastu ckp kat car dealer tu blh tak dia pikir dulu, car dealer tu pun mcm suka je, kata tak pe....tak kisah, pikir dulu....laki dia dah tarik muka mcm babi kena panggang....

Pastu gaduh gaduh....laki ugut klu tak belikn dia keta tu, dia kwin lg satu....dia tak beli pun...3bln pastu laki dia kwin dgn org siam....

Selamat dia....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
adm7 replied at 26-3-2019 06:11 PM
Sorry. kereta apa ye? Myvi hibeam ke?

Takkn le myvi keta idaman laki dia....

Myvi tu keta bbnu....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-3-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by cupu at 26-3-2019 07:26 PM

Nasib la laki aku tak mcm ni...btahun kawen pya la susah aku nk beli kete sendiri..dia ckp pakai yg ada je.sbb dia dh ada dua...dan masih elok sbb dia byk naik motor..skali aku bkenan satu no plat sabah sbb mcm nm aku,aku beli no tu..dkt setahun jg aku simpan no tu sblm dpt pakai

Come on ladies...zmn skrg bkn zaman nk kn tunduk je..klu jns laki xbetul tu,jgn diikut sgt..xde pasal nk jd muflis.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 26-3-2019 07:15 PM
Mcm kawan aku....

Laki nk keta besor....dia buat Loan, lulus....car dealer suruh dtg sign documen ...

Dh cerai blm
Jantan miskin merempat loan sdiri x layak, gatal merenyam pula nk ugut2 kawin lain, selayaknya ditalak 3 kan

Jantan kalau dh ugut2 nak kawin lain mmg x respek kat bini dah
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Marah betul korang
Apalagi janda2 patut ada kelab gengster sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
GigaMom replied at 26-3-2019 07:58 PM
Dh cerai blm
Jantan miskin merempat loan sdiri x layak, gatal merenyam pula nk ugut2 kawin lain,  ...

Cerai lah....

Bini dia skrg kaya raya...dah x payah bela bewak....bela ank je 3org
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 08:44 PM GMT+8 , Processed in 0.198460 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list