CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2684|Reply: 13

Sajat Dikafirkan Netizen Sebab Sambut Hari Kekasih Dengan Anak-anak

[Copy link]
Post time 15-2-2019 02:26 PM | Show all posts |Read mode
Sempena Hari Kekasih, Sajat memuat naik sekeping gambar seksi dengan kapsyen menunjukkan dia menyambut Hari Kekasih bersama anak-anaknya.








Sejak membuka akaun Instagram baru dan menukar namanya kepada Nursajadiah, Sajat sekali lagi mengundang kecaman netizen kerana menyambut Hari Kekasih di mana ia haram untuk diraikan umat Islam.








Bagaimanapun, segelintir netizen tidak dapat menerima dakwaan beberapa netizen yang melabel Sajat sebagai seorang kafir dan murtad.




Kredit foto: IG Sajat




Isu ini bukanlah isu baru kerana banyak selebriti tanah air yang beragama Islam secara terang-terangan meraikannya dan berkongsi di media sosial. Apa pandangan anda? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-2-2019 04:02 PM | Show all posts
lantak dia laaa...
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 04:06 PM | Show all posts
bam jat nak sambut valentine pun korang sibuk
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 04:11 PM | Show all posts
sah2 la dia pondan..takat sambut valentine apa ada hal
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian pulak aku nengok dia ni..famili dia buat apa je ek..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Semalam iolss beli kek kat SR, banyak spesis sajat ada kat situ.  Semua kaya2 eikk boleh buat surgery montot ngan tek. Dimples pon dorg buat sekali, kaya nau nau
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2019 06:44 PM | Show all posts
Dah pihak berwajib pon masih lagi senyap ttg kejantinaan dia, so apa ada hal dgn valetine ni semua. Ada dia kesah
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2019 01:44 PM | Show all posts
None68 replied at 15-2-2019 08:49 AM
Kesian pulak aku nengok dia ni..famili dia buat apa je ek..

family dia menumpang senang dia, so nak cakap apa? dibiarkan je la..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-2-2019 12:41 AM | Show all posts
Themilo replied at 16-2-2019 01:44 PM
family dia menumpang senang dia, so nak cakap apa? dibiarkan je la..

ye btoi ada duit semua dihalal kan oleh mak bapaknya
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2019 04:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 16-2-2019 01:44 PM
family dia menumpang senang dia, so nak cakap apa? dibiarkan je la..

Gitu ler gayanya ek..adoi doii..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
korang layan dia ni buat apa..mendapat la
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Senang2 aje kafirkan orang..Mcm dia tahu dia mati dalam islam..Subhanallah..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 09:52 AM | Show all posts
jantina pon bleh tukar2, apalah sgt sambut valentine kan bamjat
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 10:26 AM | Show all posts
MadameOnion replied at 15-2-2019 04:11 PM
sah2 la dia pondan..takat sambut valentine apa ada hal

kaaannn...benda kat badan pun dia boleh ubah..inikan cara hidup..tak heran ler...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 06:34 PM GMT+8 , Processed in 0.267434 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list