CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 10110|Reply: 29

Setelah Didesak Netizen, Sajat Ikut Jejak Safiey Ilias #10yearschallenge Tapi Ga

[Copy link]
Post time 17-1-2019 11:21 AM | Show all posts |Read mode



Sana sini semua orang sibuk mencari gambar lama semata-mata untuk ikut trending #10yearschallenge. Selebriti juga tidak ketinggalan memaparkan gambar mereka 10 tahun yang lalu, antaranya Fasha Sandha, Jozan, Mark Adam, Zara Zya, Nabila Huda dan lain-lain.



Namun, pastinya ramai yang tidak sabar menantikan gambar daripada Sajat dan juga Safiey Ilias memandangkan kecelaruan gender mereka. Safiey memulakan cabaran tersebut dengan meletakkan gambarnya ketika bersekolah menengah. Ini membuatkan ramai netizen mendesak Sajat pula supaya mendedahkan gambarnya satu ketika dahulu.


Akhirnya mengalah dengan cabaran tersebut, Sajat akhirnya menyiarkan gambarnya yang memenangi Pertandingan Ratu Kebaya. Bagaimanapun, netizen mengkritik gambar tersebut lalu mempersoalkan pertandingan itu. Lebih dasyat mereka menyatakan ia bukan Ratu Kebaya tetapi Ratu Pondan.



Kredit foto: IG




Kredit foto: IG





Selain netizen, pengacara dan pelakon, Sarimah Ibrahim juga menulis di Twitter bahawa beliau tidak sabar untuk melihat perbezaan karektor dua jutawan gigih itu.






Berbeza dengan Safiey yang diketahui jelas dengan jantinanya, Sajat dilihat masih bertarik tali dengan netizen. Malahan lantang mengaku dirinya adalah khunsa, jadi kecantikannya adalah semulajadi hingga dicemburui oleh ramai orang lain.

Hal ini menyebabkan netizen berang dengan sikap tidak mengaku Sajat itu, malahan tergamak berterusan menipu rakyat Malaysia. Lantaran itu, ruangan komen dipenuhi dengan kecaman netizen yang mengatakan gambar tersebut disunting, pose gambar yang diambil dari sisi tanpa menampakkan keseluruhan suasana dan lebih parah ada yang mendakwa itu adalah gambar orang lain!










IG


Kelakar juga membaca komen-komen yang ditujukan kepada Sajat yang langsung tidak menghiraukan kecaman netizen. Nampaknya usaha netizen untuk membuatkan Sajat mengaku mengenai gendernya tidak menjadi, kerana Sajat akan berterusan dengan pendiriannya. Mungkin netizen perlu mengabaikan sahaja postnya supaya tiada lagi publisiti mengenainya. - CARI


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha di kehidupan lain lah kalau sajat nk menayang penampilan sebelum renovate haha
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:29 AM | Show all posts
soo heshe nk kata 2009 pun heshe masih pondan tak siap hingga kini?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:35 AM | Show all posts
kadang2 nampak bodoh sgt bang jat
kalau nak menipu tu biar ler cerdik siki..
ratu kebaya tapi gambar baju nampak bahu sebelah...
fesyen kebaya kebenda nya tuh.....
ada ker fesyen kebaya yg takde lengan sebelah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat gambar pakai crown miss trans tu.. Tu anting2 ke mi siput?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kebaya hape kalo kemban gitu. Ko ingat netizan bodoh ek sajjad? Tampo kang
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:53 AM | Show all posts
bamjat x nak kalah nak jugak menten fomfuan dulu kini dan selamanya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:54 AM | Show all posts
hehehehehe lantak deme lah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 12:05 PM | Show all posts
adoi byk beza sungguh………….
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejat ni lg heloks drpd pudin tu...riz ulala pon ade post pic 10yrs challenge gaks...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Khunsa katanye..Delusional sgt
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 12:20 PM | Show all posts
laksmanabentan replied at 17-1-2019 11:35 AM
kadang2 nampak bodoh sgt bang jat
kalau nak menipu tu biar ler cerdik siki..
ratu kebaya tapi gam ...

ini kebaya tak cukup kain. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku respect both... berjaya dan tahan kecaman dari mulut2 puaka org malaysia yg acah diri suci murni ahli syurga
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak berkenan tengok bamjat ngan bamdin ni.nak tengok bamriz jah
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:15 PM | Show all posts
sah2 la tu bukan dia..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg bodohnya netizen gigih duk komen. Sah2 la Sajat tu tingtong main2 je. And i stalk ig Sajat ni seronok sbb i rasa kelakar tgk telatah bodo2 dia tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi sarimah being shady plak kat ponen2.. bukan aritu sheols melenting ke sbb berkulit putih?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajad ni sejak kebelakangn ni muka makin terserlah jantan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:53 PM | Show all posts
Edited by MadameOnion at 17-1-2019 01:57 PM

Hahaha bamjat buat tuorial mekap..kantoi suara jantan


Copy the Code

Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
miss kebaya nape tak pakai kebaya. yang miss pernama tahun bila? gigih up gambar ratu....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 04:05 PM GMT+8 , Processed in 0.102664 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list