CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 1313|Reply: 10

Sembelih Anak Untuk Dijadikan Korban Ramadan

  [Copy link]
Post time 11-6-2018 01:37 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki ditahan di daerah Jodhpur, India pada Sabtu selepas didakwa menyembelih anak perempuannya sebagai korban sempena Ramadan.




Foto: Mail Online




Memetik Times of India, mayat kanak-kanak malang berusia empat tahun itu ditemui dalam keadaan berlumuran darah pada awal pagi Jumaat.


Menurut jurucakap polis, ketika disoal siasat Nawab Ali Qureshi, 26, mengaku menyembelih anaknya, Rizwana untuk dijadikan korban.


Difahamkan, sehari sebelum kejadian suspek sempat membawa anaknya ke pasar membeli pelbagai barangan dan memberitahu mangsa bahawa dia terlalu menyayanginya.




Foto: Times of India



"Ketika ahli keluarga lain sedang nyenyak tidur, suspek membawa kanak-kanak itu ke sebuah bilk di tingkat bawah sambil membacakan 'ayat suci' sebelum menyembelih mangsa dan kembali ke tempat tidurnya.

"Dalam jam 5 pagi, isteri suspek terjaga dan mendapati Rizwana hilang. Dia kemudian mencarinya di seluruh rumah dan menemui anaknya terbaring di bilik tingkat bawah.

"Mangsa dikejarkan ke hospital tetapi doktor mengesahkannya sudah meninggal dunia," kata Rajan Dushyant.


Tambahnya, suspek yang menjalankan perniagaan daging pada mulanya cuba meyakinkan keluarganya bahawa Rizwana mungkin dibunuh seekor kucing.

"Isteri suspek, bagaimanapun tidak mempercayainya dan membuat laporan polis," jelasnya.


Sementara itu, pada hari sama (Jumaat) di Rhondda, Selatan Wales, wanita berusia 37 tahun ditahan selepas didakwa membakar anaknya.







Foto: Express.co.uk




Express.co.uk melaporkan, jirannya yang menyaksikan kejadian mendakwa Carly Ann Harris membakar anaknya, Amelia-Brooke Harris, 3, dengan harapan ia dapat menyedarkan kanak-kanak perempuan itu selepas ditemui lemas dalam tab mandi. - CARI
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 11-6-2018 01:51 PM | Show all posts
allahu....apa ler nak jadi..ramai nau org giler kat dunia nih...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:59 PM | Show all posts
gilerrrr nyaa
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:11 PM | Show all posts
bodohnya punya keling, patutnya buatlah masa Raya Haji/korban.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Psikooooo. Ngeri minta jauh la kita dari benda2 camni
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
2-3 ribu tahun lepas boleh la orang percaya ko dengar suara tuhan bagai
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:15 PM | Show all posts
woooo.....ingat nk jadi nabi Ibrahim ka
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:26 PM | Show all posts
ni da tertekan dengan hidup la tu..tetiba meollss teringat orang bunuh diri kat masjidilharam tu..nauzubillah..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 11-6-2018 03:07 PM | Show all posts
Sembelih plak si bangang ni.Pas tu cincang2 badan dia campak ke dlm jamban !
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 06:47 PM | Show all posts
apalah manusia sekarang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 06:56 PM | Show all posts
Kejinya Nawab ni... memang bodoh piang bab agama Islam... Ni Raya Aidilfitri, bukan Raya Aidiladha (Raya Korban). Lepas tu bunuh anak sendiri. Dia ingat Allah nak gantikan anak dia dengan seekor kibas ala2 Nabi Ibrahim? Memang tak lah... mati sia2 je budak comel tu... semoga rohnya terbang ke syurga.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 04:10 PM GMT+8 , Processed in 0.082488 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list