CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 11048|Reply: 63

Che Ta Ajar Intan Salleh Teknik Hentakan Tumit Tinggi Untuk Perampas...

  [Copy link]
Post time 11-6-2018 12:29 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon jelita, Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan panggilan Che Ta sememangnya seorang yang terbuka dalam mengutarakan pendapatnya. Dia juga terang-terangan menyatakan bantahan dan kebencian pada wanita yang merampas hak wanita lain atau perampas.






Terbaru, melalui akaun Instagram miliknya, Che Ta menyatakan sokongannya terhadap bekas isteri kepada Ude iaitu Intan Saleh.

"Secara jujurnya kami benci perampas"

  



Che Ta dalam postingnya yang lain juga mendoakan semoga Intan dikurniakan rezeki dan jodoh yang baik. Dia juga sempat mengajar Intan cara untuk 'mengajar' perampas yang cuba mengganggu haknya.






Dalam pada itu ramai yang menyatakan betapa mereka juga membenci wanita yang merampas hak wanita yang lain.


Benci perampas..







Tidak kurang juga beberapa individu turut menyebut nama aktres Izreen Azminda pada ruangan komen.







Namun, ada individu meminta agar tidak menyalahkan wanita yang merampas sahaja kerana lelaki juga harus dipertanggungjawabkan dengan kesilapan yang dilakukannya.


Tepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi..




Intan semakin cantik, semoga dapat jodoh yang lebih baik...








Apa pun, kita doakan yang terbaik untuk mereka. Tapi, tidak dinafikan semenjak bercerai dengan Ude, semakin terserlah kecantikan Intan. Pastinya ramai yang berkenan kan? -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2018 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahhahaaha kelakarla che ta

Bca komen ada jugak yg menyokong perampas
X abis2 sebut takdir la apa
Pstu doa bnda bodo cm konon2 nnti berbalik kt che ta la apa

Meluat
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemain berjela artikel kau
Sumber pula cuma cedok sekeping 2 pic kat ig
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 12:35 PM | Show all posts
hati2 che ta..jangan nanti zain chuols pulak kena rampas dek penangan balas dendam golongan jering
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 12:46 PM | Show all posts
hanez suraya pun dah bff dengan intan
apa ja yang tinggal untuk yizreen dan kude ?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada penampakan Haji Zil sekali di ruangan komen. Pandai che ta selit produk sekali sambil-sambil bikin panas.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 12:58 PM | Show all posts
danieladam replied at 11-6-2018 11:35 AM
hati2 che ta..jangan nanti zain chuols pulak kena rampas dek penangan balas dendam golongan jering ; ...

time tu la boleh tengok dia beraksi guna hentakan tumit tinggi..hahahahhaah
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena hentak dgn kasut cheta boleh berlubang kepala wehhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2018 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian Intan. Nampak sangat cengkung makan hati.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Wakakkakakaa.... che ta ajaq cara pakai bulu mata pelesu ke
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:31 PM | Show all posts
Tp x berkesan kalua dh senyap2 buat hal...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
awanearisu replied at 11-6-2018 12:54 PM
Ada penampakan Haji Zil sekali di ruangan komen. Pandai che ta selit produk sekali sambil-sambil bik ...

Knp che ta bg hadiah jus tu huhu mcm tak sesuai plak huhu.
Nnt jd mcm founder jsd tu hah siap bg alasan bilido tinggi la apalah so kira kena wajib kahwin la.. dah tu masa menjanda motif la telan jamu2 atau ubat2 gitu huhu patut telan ubat yg boleh matikan nafsu ler hihi.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:06 PM | Show all posts
ooo.. kalau jadi simpanan & kikis duit laki orang boleh pulak ye che ta..?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:09 PM | Show all posts
untungla dapat pampasan, nasib baik tak dapat tumit tinggi atau c4
meluat aku nak acah2 mulia konon benci perampas..!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah nampak usia 40an Cekta...dulu she nampak muda.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2018 02:13 PM | Show all posts
x saba nk mkn popcorn waktu berbuka kang sambil mencari2 stemen balas jering n kude
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:14 PM | Show all posts
xde siapa yg suka dgn perampas
tp xde lah nak berckp dgn riak @ takbur konon2 bleh jerk belasah si perampas tu
suami sendiri pun salah, jenis x setia....jenis melayan
x guna pun bertahan kalau suami x setia..baik blahhh
redha jerk dgn ketentuan
ada la hikmah disebalik semua tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:16 PM | Show all posts
zeitabaei replied at 11-6-2018 01:53 PM
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?

Oppsssss... masa tu belum berkuatkuasa lagi... hahahahha

Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2018 02:22 PM | Show all posts
zeitabaei replied at 11-6-2018 05:53 AM
Cheta X hentak Kasut kat adik beradik dia yg jadi perampas ke?

khennn.. bila adik dia rampas hak orang lain, takpe pulak..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 02:01 PM GMT+8 , Processed in 0.130664 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list