CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2196|Reply: 8

Pengganti Ahmad Maslan Katanya, Netizen Terhibur Dengan Mat Sabu

[Copy link]
Post time 14-5-2018 12:49 PM | Show all posts |Read mode
Bahang PRU masih lagi terasa! Perdana Menteri Malaysia yang baru, Tun Dr Mahathir Mohamad telah mengumumkan barisan menteri-menteri.


Nama yang paling menarik perhatian dan mencuit hati rakyat sudah semestinya Mat Sabu yang dilantik sebagai Menteri Pertahanan.




Di pentas politik, Mat Sabu memang terkenal dengan kelantangannya! Namun cukup dikagumi kerana kebolehannya menyampaikan ceramah dengan gaya yang bersahaja dan penuh dengan jenaka.


Boleh terbahak gelak bila layan video-video ceramah beliau. Tak percaya boleh tengok sendiri:


">Loading Tweet...

">Loading Tweet...














“Kita memang memerlukan Tun Mahathir untuk bimbing kita. Sebab pintu masuk istana pun kita tak tahu kat mana.” Antara kata-kata Mat Sabu. Sekali baca memang kelakar bunyinya, namun penuh maksud tersirat.



Foto: Mstaronline



Sebenarnya semangatnya yang memperjuangkan politik selama berpuluh-puluh tahun tanpa lelah yang harus dikagumi. Tidak dapat dinafikan lagi  Mat Sabu memang mempunyai auranya yang tersendiri. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-5-2018 01:42 PM | Show all posts
rmai gak penyokong mat sabu ni..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya sokong tajuk thread ni.. Ada pengganti rupanya.. {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp dia ni lawak berisi,bkn lawak kosong mcm maslan tu..kekeke~
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
English mat sabu jauh lebih baik lar jika dicompare dgn si jawa zahid komidi..

Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
{:childlike{:childlike{:childlike{:childlike{:childlike
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg dia lawak {:laugh{:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2018 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dulu x minat politik. Nama mat sabu ni mmg dah lama dengar. Tapi x pernah dengar n tengok di berceramah. Mase kempen pru14, ade tengok dia berkempen secara live di youtube. Mmg terhabur dengan dia berceramah pasal najib jumpa najib jumpa najib jumpa rosmah nak pinjam duit untuk 1mdb. Terus aku layan ceramah dia yg ade dalam youtube.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-5-2018 06:33 PM | Show all posts
Bang Mat mmg kelako
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 06:45 PM GMT+8 , Processed in 0.080447 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list