CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2617|Reply: 13

Anak Lan Solo Bakal Jalani Pembedahan Bibirnya Yang Sumbing...

[Copy link]
Post time 8-5-2018 11:28 AM | Show all posts |Read mode
Pujian harus diberikan kepada penyanyi Lan Solo atau nama sebenarnya Mohd Razlan Mohamed Yusof kerana tidak 'menyorokkan' kekurangan yang dihidapi oleh anak keempat mereka yang didapati sumbing sejak di dalam kandungan lagi.







Malah, isteri Lan Solo, Nur Sheila Hassim atau lebih mesra dengan panggilan Sheila juga kerap kali berkongsi perihal anak-anak mereka di laman sosial.


Terbaru, Sheila ada memuat naik status berkenaan pembedahan bagi memperbaiki struktur bibir anak mereka, Xandra yang mengalami sumbing.



Foto : IG Sheila Razlan




Menurut Sheila, Xandra akan menjalani pembedahan pada 31 Mei tahun ini di Pusat Perubatan UM (PPUM) dengan syarat Xandra perlu sihat sepenuhnya. Sekiranya keadaan kesihatan anak mereka tidak memuaskan, pembedahan akan ditunda.


Sheila turut memohon jasa baik semua untuk mendoakan kesihatan anak mereka agar pembedahan tersebut dapat dijalankan dengan lancar.







Dalam pada itu, ramai yang turut mendoakan kesihatan Xandra dan berharap semua urusan mereka dipermudahkan.





Foto: IG Sheila Razlan




Apa pun sama-samalah kita doakan agar anak Lan Solo ini sihat dan dapat menjalani pembedahan tersebut dengan jayanya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
InshaaAllah ok aje nnti tu..sumbing baby tu x teruk sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 11:46 AM | Show all posts
InsyaAllah ok tu nnti..
cucu kakak aku pun sumbing..da buat pembedahan kat hospital ipoh
da makin comell.... x nmpk sgt parut nya pun
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 11:51 AM | Show all posts
x melibatkan lelangit in sha allah akan okay
mak pernah nmpk baby cleft nyer open dr mulut sampai ke lelangit
kesian mak tgk time nk menyusu
mmg besar bukaannye
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:28 PM | Show all posts
smoga dipermudahkan segalanye..
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga pembedahan berjalan lancar.
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:38 PM | Show all posts
alahai....boolatnya mata...
comel...
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Insyaallah .. Semoga dipermudahkan urusan pembedahan nanti. Bulat betul mata baby
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:51 PM | Show all posts
sy doakan dipermudahkan urusan
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dipermudahkan. Aminn
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 03:52 PM | Show all posts
Semoga dipermudahkan
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Sy  doakan semoga dipermudahkan urusan
Bby cpt sembuh dr pembedahan
Aamiin
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 04:53 PM | Show all posts
ni sikit je, comey je da besa nt

ank kazen saya...masa lahir botol susu special utk bb cleft tu, mmg muat2 kat tpt hidung yg cleft tu

mmg terkejut sgt, langit2 xde separuh

alhamdulillah da djh 3, da xketara sangat da, ensem je, tp mmg banyak kali la kne operation
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2018 06:57 PM | Show all posts
semoga dipermudahkan semua dan semoga baby cepat sembuh lepas operation nanti
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 06:32 PM GMT+8 , Processed in 0.201500 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list