CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 5897|Reply: 72

Atuk Dah Tua, Masa Dah Tak Banyak-Video Tun Mahathir Buat Ramai Bergenang Air Ma

  [Copy link]
Post time 30-4-2018 01:27 PM | Show all posts |Read mode
Siapa tidak kenal dengan Tun Mahathir? KlCC, Formula 1, KLIA telah membuka mata dunia untuk memandang Malaysia sebagai sebuah negara yang pesat membangun dari segala aspek.


Jasa mantan perdana menteri ini memang tidak dapat disangkal lagi.


Baru-baru muncul sebuah video pendek yang dilakonkan oleh Tun Mahathir , menyampaikan tentang semangat perjuangan untuk Malaysia.





Filem pendek berdurasi 10 minit tersebut menjadi perhatian netizen dan berpendapat ianya  sangat menyentuh hati.


"Atuk dah tua, masa dah tak banyak"


Sampai bergenang air mata dibuatnya. Kata mereka lagi mesej yang cuba disampaikan adalah sangat mendalam.


Ramai yang memuji kerana walaupun ianya salah satu strategi untuk pilihan raya yang bakal menghampiri tapi ia juga memberi kesedaran kepada semua.







Sama-samalah kita doakan yang terbaik buat negara tercinta, Malaysia. Apa pendapat anda? -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 01:39 PM | Show all posts
sedih aku tgk video ni...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:43 PM | Show all posts
aku tengok Tun nagis aku pun sama nangis. Ranking bapak2 aku ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawan aku bagitau setelah dia buat kajian,  perjuangan tok ni sama taraf dengan perjuangan Nabi s.a.w. bezanya berlainan negara & zaman.
Fanatik kemain
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
.{:question.................................{:question..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 03:03 PM | Show all posts
tengok muka Tun sedih tetiba meollss rasa nak nangis..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
...drama.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
i'm not buying..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:40 PM | Show all posts
bagi saya ada baiknya atuk wakafkan harta anak2 atuk untuk masyarakat.  atuk dah kaya, atuk nak kuasa pula? semua terjadi selepas kes anak atuk kalah bertanding dalam umno dengan hishammudin.

kalau atuk ikhlas nak betulkan malaysia betulkan dulu sumber kekayaan anak atuk kroni atuk. walaupun saya buta jawi dan tamil saya tetap tahu guna internet times new roman
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Menuju wawasan 2020
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:18 PM | Show all posts
Edited by dcruins at 30-4-2018 05:22 PM

Retro Drama Resign 2002....

Dr Forex, "I have decided,I have decided"...

AP Queen, "No, Nooo....."



Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Atuk dah nyanyok plak lagi
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 05:55 PM | Show all posts
alamak, meols nangis.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
malaysia mmg mudah kesian kan bab2 air mata nih...hihi
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by wana89 at 30-4-2018 06:52 PM
CiliPadiSedap replied at 30-4-2018 04:40 PM
bagi saya ada baiknya atuk wakafkan harta anak2 atuk untuk masyarakat.  atuk dah kaya, atuk nak kuas ...


Macam tu baru kita percaya kalo tak.. Hidup2 kena kencing  
Sorry atok..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Sempoi drama atok. Drama air mata buaya
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
pokaibanktokyo replied at 30-4-2018 05:23 PM
Atuk dah nyanyok plak lagi

MAHA Klinik ada jual obat nyanyuk tak
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Cemay replied at 30-4-2018 01:43 PM
aku tengok Tun nagis aku pun sama nangis. Ranking bapak2 aku ni

Nama pun lakonan
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
#terimakasihtun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 05:01 PM GMT+8 , Processed in 0.104405 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list