CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2063|Reply: 16

Bergaduh Sampai Sanggup Tolak Teman Wanita Dari Tingkat 19

[Copy link]
Post time 27-4-2018 10:32 AM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki ditahan polis kerana dipercayai menolak teman wanitanya dari tingkat 19 sebuah kondominium yang terletak di Batu 4 1/2 Jalan Ipoh, Kuala Lumpur.


Harian Metro melaporkan, mayat mangsa berusia 20 tahun itu ditemui oleh pengawal keselamatan kondominium sebelum bertindak membuat panggilan kecemasan kepada polis.


Soal sisasat dari saksi menyatakan, berlaku pertengkaran antara mangsa dan suspek, 30 pada pukul 5.45 pagi.

Foto: Harian Metro


Difahamkan mangsa diarahkan keluar dari rumah yang terletak di tingkat 19 itu.


"Sebaik keluar dari rumah itu, mangsa dikatakan naik ke tembok kaki lima hadapan kediaman terbabit dan bergayut di sebelah luar tembok sebelum terjatuh dari tingkat 19 ke tempat letak kenderaan tingkat tiga blok berkenaan."


Menurut sumber lagi,  "pihak polis menahan teman lelaki mangsa untuk siasatan itu. Berdasarkan maklumat diperolehi, suspek dan mangsa tinggal bersama di kediaman berkenaan sejak beberapa bulan lalu.


"Menurut keterangan saksi, pasangan kekasih itu dilihat sering bergaduh, namun tidak diketahui punca pergaduhan mereka.


"Mayat mangsa dihantar ke Hospital Selayang untuk bedah siasat."


Sementara itu Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner R Munusamy menyatakan,


"Suspek yang juga teman lelaki mangsa sudah ditahan pada hari kejadian dan kini direman sehingga 28 April ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh." -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-4-2018 10:35 AM | Show all posts
la bkn bf yg tolak..sndiri yg cari penyakit ke..
ke saje gertak bf..
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Boifren dr neraka
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 10:46 AM | Show all posts
Sayangnya. Muda-muda pun dah begini pengakhirannya.
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 10:50 AM | Show all posts
apa wartawan HM ni? kejap cakap ditolak, kejap cakap naik tempok kaki lima pastu bergayut...
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 11:00 AM | Show all posts
bf suh kau keluar umah..yg kau pegi panjat tembok kenape??ke mmg nk bunuh diri??
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-4-2018 11:11 AM | Show all posts
berita dengan tajuk jauh sgt menyimpang
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts

Kena tolak ke sendiri panjat dan terjatuh?
Muda lagi dah sesat di jalan.
Kesian kau dik....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-4-2018 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
zafira replied at 27-4-2018 10:50 AM
apa wartawan HM ni? kejap cakap ditolak, kejap cakap naik tempok kaki lima pastu bergayut...

Kannn mcm haram info conflicting haha
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
BANgangnya artikel dgn tajuk tak seiring..pegi mampos je la pengarang artikel ni terjun tingkat 19.
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 12:47 PM | Show all posts
nak sangat badboy.. tunggu dipintu syurga ye..
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini kes bunuh diri. Bkn lelaki itu yg tolak, dia halau je kan
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 01:53 PM | Show all posts
wartawan nie patut disaman....

tajuk misleading sangat
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Maybe yg awek nak gertak je, satgi boipren terus tolak.
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bf x tolak laaa.... gadoh2 chemong je...
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2018 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
danieladam replied at 27-4-2018 12:44 PM
BANgangnya artikel dgn tajuk tak seiring..pegi mampos je la pengarang artikel ni terjun tingkat 19.

Lawak plak aku baca ...marah betul ko kat pengarang tu hahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-5-2018 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasanya pasangan yg masih bersama walaupun selalu gaduh ni jenis sebatang kara.. yang tak ramai kawan plus lagi keluarga pun jenis tak guna tak ada tempat mengadu. Kasihan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 04:13 AM GMT+8 , Processed in 0.059879 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list