CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3040|Reply: 25

Ibu Kerat Anak, 'Kantoi' Darah Mengalir Sampi Ke Rumah Jiran

  [Copy link]
Post time 20-12-2017 11:59 AM | Show all posts |Read mode
Serorang ibu bertindak kejam dengan membunuh anaknya yang hanya berusia 12 tahun.


Wanita berusia 37 tahun yang hanya dikenali sebagai Cao itu didapati mengerat-ngerat tubuh mangsa dengan menggunakan pisau pemotong daging.


Menurut laporan media tempatan Hong Kong, Cao ditahan sebaik sahaja polis memecah masuk ke dalam flatnya.


Timbalan Ketua Polis Daerah Mongkok, Chung Chi-ming berkata, anggotanya menemui kepala manusia dan beberapa organ lain dalam tab mandi rumah berkenaan.


Foto: AsiaWire


Paling sadis apabila air yang bercampur darah itu didapati turut membanjiri kediaman mereka sehingga mengalir ke rumah jiran dan tangga di tingkat bawah.


Menurut sumber lagi, semuanya terbongkar apabila jiran suspek mengadu kepada polis yang Cao tidak memulangkan telefon bimbit yang dipinjamnya.


Polis datang menyerbu tapi Cao tidak mahu membuka pintu rumahnya.


Tambah Chung, motif pembunuhan belum dapat dipastikan lagi.


“Kita perlu menunggu supaya keadaannya lebih baik sebelum menyoalnya,” jelasnya.


Seorang jiran suspek, Tsui memberitahu sebelum itu dia memang terdengar bunyi macam sesuatu sedang dipotong, selama lebih kurang setengah jam.


“Saya menyangkakan ia hanya bunyi kanak-kanak bermain dengan permainan mereka,” katanya. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-12-2017 12:03 PM | Show all posts
giler meroyan apa..
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 12:08 PM | Show all posts
gila....                                                            
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 12:15 PM | Show all posts
Sakit mental ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 01:00 PM | Show all posts
Kau dah kenapa acik?
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 01:10 PM | Show all posts
Gila dan sakit jiwa kah?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-12-2017 01:12 PM | Show all posts
Sheols ada mental disorder kot.
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila ke? Kesiannye anak tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-12-2017 02:20 PM | Show all posts
Kesiannya..anak tu oi
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:21 PM | Show all posts
giler scary...gila punya mak..
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:22 PM | Show all posts
nasib baik cerita org kapir di hong kong...kalau di sini...mesti dah kena kutuk hebat org melayu/Islam & Umno...
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:23 PM | Show all posts
mental ke mak dia ni?
sian nye lahai budak tu....
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Anaknya isap gam ke hapa sampai nak bunoh2 ni?
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:32 PM | Show all posts
giler arrrr.....
stress sesangat kowt dok HK....
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak kata meroyan anak dah umur 12 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada orang memang tahan tengok darah kan. Selamba aja kerat badan manusia
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-12-2017 02:36 PM | Show all posts
Saiton punya orang
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 03:51 PM | Show all posts
mental agaknye...sadistic je cara dia kerat anak dia sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerat hidup2 ke anak dia tu..ke dia tikam2 dulu bg mati..sadisnyaaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2017 04:47 PM | Show all posts
Sakit mental mak dia ni. Hazab lah anak tu menangung sakit sebelum mati.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-9-2023 10:05 PM GMT+8 , Processed in 0.277552 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list