CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1598|Reply: 16

Sukan SEA 2017: Acara Renang Sumbang 2 Lagi Emas Untuk Malaysia

[Copy link]
Post time 18-8-2017 12:40 PM | Show all posts |Read mode


sumber : Berita Harian



Tahniah buat kontijen negara kerana berjaya menambah dua lagi pingat emas.


Memetik laporan Berita Harian, perenang wanita dan lelaki negara, Heidi Gan dan Kevin Yeap masing-masing menepati ramalan dengan menjuarai dalam acara 10 kilometer renang terbuka yang berlangsung di Kompleks Sukan Air Putrajaya pagi tadi.


Ini sekaligus menjadikan jumlah pungutan pingat emas negara bertambah menjadi enam dan setakat ini negara kita berada di tangga pertama dalam carta kedudukan pungutan emas keseluruhan untuk Sukan SEA 2017 kali ini.


Untuk rekod, semalam, atlet renang berirama Gan Hua Wei berjaya meraih pingat emas keempat untuk Malaysia di Pusat Akuatik Kebangsaan di Bukit Jalil.- CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2017 01:50 PM | Show all posts
well done guys...memanah pun tadi
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:35 PM | Show all posts


tahniah! tahniah! tahniah!

bangga dengan semua athlete....
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:37 PM | Show all posts
tahniah2...dah mendahului dengan 7 emas
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 02:57 PM | Show all posts
tahniah...tahniah...

bangga dengan atlit2 malaysia.


proud to be malaysian...

well done..

semoga atlit atlit malaysia yang lain pun berjaya.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:01 PM | Show all posts
pakai 1 thread tak boleh ker... kalau menang 100 emas takkan nak bukak 100 thread
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-8-2017 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by jetrofa at 18-8-2017 03:14 PM

bersedialah korang menghadap 111 tred dari tt...

Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 03:30 PM | Show all posts
tahniah

good job!!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2017 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba lawan russia.  Pasti malaysia kalah teruk
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Heidi Gan ni based in Australia kan.. Sheols balik ke Malaysia semata2 nk wakil Malaysia..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Renang 10km? baper pusingan tu?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2017 05:01 PM | Show all posts
perluke satu emas satu rumah...
momod xleh watpe dgn reporter cari yg loser ni
tolak kredit boleh tak buat semak je
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2017 01:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Go Malaysia Go!
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2017 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
tahniah malaysiakuu....
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2017 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
palmolive replied at 18-8-2017 02:37 PM
tahniah2...dah mendahului dengan 7 emas

wahh.. good job malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2017 05:54 PM | Show all posts

dah mendahului lgi dengan 15 emas
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-9-2017 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
{:hooray

https://www.facebook.com/JKRRoadrunners/
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

15-4-2024 10:09 AM GMT+8 , Processed in 0.068233 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list