CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 36346|Reply: 279

Kau Pernah Nampak Akak Mengangkang Ke Dekk? - Soalan Achik Ogy [Statement Balas

[Copy link]
Post time 14-6-2017 11:44 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Themilo at 14-6-2017 08:31 AM

Ramai sedia maklum, pelakon Fauziah Ahmad Daud atau lebih mesra disapa Kak Ogy kini semakin aktif menyara kehidupannya dengan menjalankan perniagaan. Antara produk beliau yang menjadi tumpuan adalah Sambal Goreng Saadiah dan Kurau Masin Berlado.

Namun baru-baru ini terdengar kisah yang kurang enak di laman Instagram beliau. Salah seorang pengikutnya telah tampil memberikan kritikan pedas ke atas perniagaan yang dijalankan Ogy.

Individu tersebut dengan beraninya bersuara lantang memberikan pendapatnya tentang usaha Ogy menggunakan bisnes sebagai medium untuk menjana pendapatan.

Menurut pengguna Instagram tersebut, dia menyarankan agar orang ramai tidak menyokong produk yang dikeluarkan oleh pelakon veteren itu kerana kualitinya yang tidak setara dengan jenama. Malah dia beranggapan Ogy kini sedang terdesak menyara kehidupannya di usia senja selepas berkelakuan liar pada zaman mudanya.
Bagaimanapun Ogy dalam kiriman terbarunya meminta pendapat orang ramai tentang komen yang dilontarkan wanita berkenaan. Rata-rata para pengikut Ogy meminta agar beliau bersabar dalam menerima kritikan yang dilontarkan kepadanya.
Mohon acik Ogy bersabar & menuntut dengan Diva AA.





This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2017 11:46 AM | Show all posts
meols rengsa betul orang mengeja LEGEND as LAGEND...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 11:48 AM | Show all posts
puaka nya mulut perempuan tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Ogy waktu muda, glamour... Adik dia faz kahwin muda jadi housewife.. Dah Tua faz dah anak besar2 5 org.. Settle baru berlakon.. Ogy? Dunia berputar...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 11:54 AM | Show all posts
puaka sgt sama puaka mulut makcik yg ngutukk CTDK cantik x guna kalau mandul.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 11:55 AM | Show all posts
dah kenapa oiii. walaupon kak ogy ni mcm mana pon zaman muda dia, biar lah dia.
ni dia nk menjual, ko tak suka ko jgn la beli. tak faham sungguh manusia ni
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 14-6-2017 11:59 AM | Show all posts
terpaku replied at 14-6-2017 11:46 AM
meols rengsa betul orang mengeja LEGEND as LAGEND...

banyak dah orang main ikut sukati je eja...  hehehe...  ada satu ni yang buat aku pun merengsa : join jadik joint...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:03 PM | Show all posts
eyansss replied at 14-6-2017 11:59 AM
banyak dah orang main ikut sukati je eja...  hehehe...  ada satu ni yang buat aku pun merengsa : j ...

kan.. byk lagi congrates, sattle etc..eee
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2017 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 14-6-2017 11:46 AM
meols rengsa betul orang mengeja LEGEND as LAGEND...

Iols lg rela org eja LEJEN  
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Puaka betul rasa nak sula je mokcik ni:
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:14 PM | Show all posts
emm,,x kan lah kutuk sampai gitu..x mo beli x yah beli..as simple as that..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa nak cabai mulut dia...sian lak bukak aib org mcm tuh..hampagas betoi
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikutkan kak ogy ni sepatutnya kaya sebab masa muda sheols laku..kalau Erra Fazira boleh kaya raya dgn karier yg sama mcm kak ogy, kenapa kak ogy masih x stable di usia kertu?

persoalan : kemana pergi kekayaan sheols zmn top dulu? rumah? investment?
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:15 PM | Show all posts
so retis muda meniaga sis beli ke??

#sekadarbertanya
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:17 PM | Show all posts
terpaku replied at 14-6-2017 12:03 PM
kan.. byk lagi congrates, sattle etc..eee

hahahaa...  stress kan sampai tahap aku tertanya2, camne la karangan diorang ni baik in malay or english...  mesti cikgu2 makin serabut nak tanda paper...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 14-6-2017 12:03 PM
kan.. byk lagi congrates, sattle etc..eee

Onner.. sponcer..     
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-6-2017 12:18 PM | Show all posts
sepitsiput replied at 14-6-2017 12:15 PM
Ikutkan kak ogy ni sepatutnya kaya sebab masa muda sheols laku..kalau Erra Fazira boleh kaya raya dg ...

sepatutnya cenggitu la sebab dia ni kan hot gilos masa era kedivaan dia...  maybe dia ada invest mana2 dan tanak kacau sebab tu dia meniaga... kot la...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
eyansss replied at 14-6-2017 11:59 AM
banyak dah orang main ikut sukati je eja...  hehehe...  ada satu ni yang buat aku pun merengsa : j ...

Iols pulak merengsa kalau tengok orang eja auntie jadi untie  
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Rancak betul bulan puasa ni. Mmcm berita. Mmcm hencapan, kutukan. Tak kurang jugak komen2 terlampau

#ingatramadhonplishh
#donedakwah
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2017 12:21 PM | Show all posts
LadyDiddy replied at 14-6-2017 12:18 PM
Iols pulak merengsa kalau tengok orang eja auntie jadi untie

hahahaa...  apa yang nak dileraikan ntah...  kalo aku baca pun mengah...  otak penat nak translate sebab maksud tak selari dengan keseluruhan ayat...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 07:59 AM GMT+8 , Processed in 0.069580 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list