CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 2706|Reply: 26

Padah Kalah Bertaruh, Lelaki Dimalukan Dengan Diikat Pada Tiang Lampu

[Copy link]
Post time 3-4-2017 12:56 PM | Show all posts |Read mode
Gara-gara kalah bertaruh, seorang lelaki diikat pada tiang lampu isyarat oleh rakan-rakannya.


Miguel Chavez, 17, diikat pada tiang berkenaan di tengah-tengah jalan raya yang sibuk di Houston, Texas menggunakan pita pelekat kalis air.

Foto: The Sun



Video yang dimuat naik di Internet itu menjadi tular disebabkan lelaki tersebut kalah bertaruh untuk satu perlawanan bola keranjang.


Memetik laporan The Sun, polis terpaksa dipanggil bagi menghentikan 'kegilaan' ini.


Walau bagaimanapun, polis sebelum itu bertindak mengancam seorang lelaki yang menghampiri tiang tersebut sebelum menyedari dia sebenarnya datang untuk menyelamatkan Miguel. -CARI


Foto: The Sun

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2017 01:10 PM | Show all posts
hahaha..  kawan2 kadang2 tu mmg sial bila bergurau.   
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:11 PM | Show all posts
macamana kalo nak terkencing nak terberak ke... sure terbarai kat situ gak...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Setakat ikat camtu apa barang, kasi bogel terus lah supaya mudah diramas pejalan kaki
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:25 PM | Show all posts
gurau orang bertamadun
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-4-2017 01:32 PM | Show all posts
kesian nengok tapi nk gelak..comel pun ada sbb kawan tu debab
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:34 PM | Show all posts
ke kena buli ni?teringat tgk veronica mars, yg wallace kena
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2017 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
kena ikat rela hati ni , paksa rela pun blh jugak, dah kalah beting kaannnn...ko sendiri yg mintak...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian wehh
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sebu1 at 3-4-2017 01:38 PM

Walau bagaimanapun, polis sebelum itu bertindak mengancam seorang lelaki yang menghampiri tiang tersebut sebelum menyedari dia sebenarnya datang untuk menyelamatkan Migue


Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak patah pula tiang tu...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha....memang hawau punyer kekawan...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 02:41 PM | Show all posts
hahahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 02:45 PM | Show all posts
jahat kawan2 dia hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 02:46 PM | Show all posts
kalo kena panah petir dah terus kes bunuh tanpa sengaja
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2017 02:46 PM | Show all posts
Sundiri yang mintak kan dah mendapat.  Omputih kan suka je melawak cam tu kasar sikit pas tu member le balik.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 02:48 PM | Show all posts
leh tahan kasar gak gurau nie..
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 02:49 PM | Show all posts
mendapat la...

Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2017 03:28 PM | Show all posts
hahaha.. adoi, mmg dasat lah kengkawan nya...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 03:28 AM GMT+8 , Processed in 0.063578 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list