CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5670|Reply: 25

[Dunia] LIMA 2017 : Malaysia bakal ikut jejak langkah Pak Arab Qatar angkat pesawat peju

[Copy link]
Post time 21-3-2017 01:51 PM | Show all posts |Read mode
pesawat pejuang Rafale kebanggaan puak Perancis sekarang ni











NO STRINGS ATTACHED : Perancis katanya bersedia pindahkan segala teknologi jet pejuang Dassault Rafale ke dalam Malaysia melalui kerjasama UiTM-UniKL-Thales-Snecma-Dassault.


pasukan Rafale dari Perancis tiba dengan pesawat kebanggaan diaorang di acara LIMA 2017


Pak Arab Qatar sekarang ni pegang ranking #1 negara terkaya atas dunia ni

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2017 01:53 PM | Show all posts
sembang kencang je
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-3-2017 02:12 PM | Show all posts
Edited by hack3line at 21-3-2017 02:22 PM

Puak Korea Utara sekarang pakai pesawat pejuang MiG29 yang TUDM kata nak lupuskan ganti yang baru, Perancis kata kalau jadi angkat pesawat Rafale, diaorang kata nak bagi loan, pinjaman dari bank diaorang, pakai duit diaorang dulu, boleh bayar ansur-ansur selama 10 tahun camtu.. tengok logo Affin Bank besar gedabak untuk acara LIMA 2017 ni, yang penjajah British sebelum ni kata UMNO dah derma kepada PAS sebanyak RM90 juta melalui Affin Bank.. mungkin akan ada usahasama bank Malaysia, Qatar dan Perancis nanti kalau betul-betul jadi angkat pesawat pejuang Rafale masa acara LIMA 2017.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 02:14 PM | Show all posts
hack3line replied at 21-3-2017 02:12 PM
Puak Korea Utara sekarang pakai pesawat pejuang MiG29 yang TUDM kata nak lupuskan ganti yang baru, ...

owh ye hutang je ,,bolehlah gantikan  mig29 yang uzur
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 02:45 PM | Show all posts
malaysia patut buat sendiri stealth jet fighter...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 02:47 PM | Show all posts
disclosure ke ni?
pada aku dah lapuk dah sbb berapa kali LIMA dah disclosure mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:10 PM | Show all posts
akak harap rafale engjin tak boleh cabut. takut hilang lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
aetisx. replied at 21-3-2017 01:53 PM
sembang kencang je

Indon jeles letteww  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2017 03:15 PM | Show all posts

jeles negare akan  
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:18 PM | Show all posts
syukur.... hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah bertahun game tarik tali ni, ...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:30 PM | Show all posts
Rasanya Rafale bukan pilihan TUDM...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:32 PM | Show all posts

eh "akan, kedepan, rencana" itu udah diklaim yindon cuk....





Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:33 PM | Show all posts
gede-bab replied at 21-3-2017 03:32 PM
eh "akan, kedepan, rencana" itu udah diklaim yindon cuk....

malon je yang gemar klaim kan malon bangse maling
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:39 PM | Show all posts
aetisx. replied at 21-3-2017 03:33 PM
malon je yang gemar klaim kan malon bangse maling

makin ngiri yindon.....pilihan TUDM sekarang.. jika tidak rafale pasti Eurofighter typhoon....jangan ngiri donk nanti lekas mampus gitu...  
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:40 PM | Show all posts
gede-bab replied at 21-3-2017 03:39 PM
makin ngiri yindon.....pilihan TUDM sekarang.. jika tidak rafale pasti Eurofighter typh ...

akan lagi ,,malon bodoh negara akan

dari dulu tak jadi jadi nak beli
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2017 03:41 PM | Show all posts
aetisx. replied at 21-3-2017 03:40 PM
akan lagi ,,malon bodoh negara akan

dari dulu tak jadi jadi nak beli

sukoi yindon pasti kabur kalo ketemu pesawat baru TUDM....hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:43 PM | Show all posts
gede-bab replied at 21-3-2017 03:41 PM
sukoi yindon pasti kabur kalo ketemu pesawat baru TUDM....hahahah

masih akan lagi ??? mane de ,,,malon kan  negara akan dan pengecut ,,lawan kroya utara pon takut
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:50 PM | Show all posts
aetisx. replied at 21-3-2017 03:43 PM
masih akan lagi ??? mane de ,,,malon kan  negara akan dan pengecut ,,lawan kroya utara pon ta ...

hahahhaha yindon sama kapal nelayan china aja takut di natuna...
natuna udah diklaim china...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:52 PM | Show all posts
gede-bab replied at 21-3-2017 03:50 PM
hahahhaha yindon sama kapal nelayan china aja takut di natuna...
natuna udah diklaim chi ...

mane de takut kami tangkap
malon pernah tangkap nelayan cina ke??


malon pondan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 11:03 AM GMT+8 , Processed in 0.238760 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list