CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 9961|Reply: 104

[Tempatan] Marah lamaran ditolak, mangsa dicekik hingga mati

[Copy link]
Post time 11-10-2016 12:41 PM | Show all posts |Read mode
Marah lamaran ditolak

http://www.hmetro.com.my/node/173048

Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 11 Oktober 2016 @ 10:41 AM

Junaidi Ladjana & Mohd Ruzaini Zulkepli
am@hmetro.com.my



Kota Kinabalu: Gadis pekerja pusat kecantikan yang ditemui mati, Ahad lalu, di bilik tempat kerjanya di Tanjung Aru, di sini, dipercayai dibunuh.

Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner M Chandra, berkata hasil bedah siasat mendapati terdapat kesan kecederaan di bahagian atas gusi selain tulang hidung patah dan satu gigi tercabut akibat dihentak benda tumpul.

"Hasil bedah siasat juga mendapati punca kematian mangsa disebabkan dicekik oleh suspek.

"Berdasarkan daripada maklumat yang diperoleh, polis berjaya menahan dua suspek dalam tangkapan berasingan di Kota Kinabalu," katanya, di sini, hari ini.

Beliau berkata, motif awal kejadian ini disebabkan ketidakpuashatian suspek ke atas mangsa selepas lamarannya ditolak dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Ahad lalu, Harian Metro, melaporkan seorang gadis pusat kencantikan ditemui mati dalam keadaan terbaring dengan mulutnya berdarah di tempat kerjanya di sebuah premis, Tanjung Aru.

Jasad Norfazlina Abantas, 20, ditemui pengurus pusat spa berkenaan, pada 11.38 pagi, hari kejadian, selepas dihubungi seorang daripada pekerjanya.

M Chandra, ketika itu dipetik berkata, pemeriksaan lanjut di lokasi kejadian tiada kesan selongkar atau geledah dan kematian ketika diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2016 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ya allah, kejam nya dah kenapa sampai nak membunuh..move on cari orang lain je la
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau aku tak dapat engkau
Orang lain pun tak kan dapat gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah org xnk tu dah la . Xpyh la nk bunuh org...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:07 PM | Show all posts
pohon tepek muka suspek.....kakak yakin muka beliyau  x siap
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kahwin dgn suspek..seumur hidup merana kena pukul

Tak kahwin dengan suspek..kena bunuh
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Jahatnye ko. Orang x nak sudahla. Try la cari yang lain. Ni x sampai bunuh membunuh pastu padan muka kena tangkap. Mereputla ko dalam penjara.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Jilakenya jantan macam ni :
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2016 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon bawa suspek pergi jumpa psychiatrist. Lain macam betul kena reject marah macamkan apa sampai hilang empathy hilang common sense.
*Efek tengok criminal minds banyak sangat
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:31 PM | Show all posts
perhhhh seram sehhh zaman skrng nie,,,..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:32 PM | Show all posts
muka suspek camna??..kalau dah sedar diri tu tak hensem, tak berharta, tak der kerja..jgn nak cekik kalau orang tolak lamaran..sila cekik diri sendiri sambil minum klorok.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:35 PM | Show all posts
mohon mereput ler ko dlm jail nanti setannn...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-10-2016 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian gilerrrrr....
Innalillah...takziah buat ahli keluarga...

Memang jantan sial jahanam species tak guna...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:42 PM | Show all posts
nasib perempuan... kalau menolak lamaran, tak kene bunuh, kene santau plak
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 11-10-2016 01:42 PM
nasib perempuan... kalau menolak lamaran, tak kene bunuh, kene santau plak

Mmm....nk buat mcmana...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Jahatnya laki mcm ni.. puas hati ke lps bunuh tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-10-2016 02:00 PM | Show all posts
arwah ni orang lahad datu ke?
kalau ye ni mesti datang jauh2 pergi KK nak kerja
last2 kena bunuh

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
hamboi hamboi hamboiiiii...suke ati bunuh anak dara orang,kalau orang dah tak nak pi cari lain
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 02:21 PM | Show all posts
dah org x sudi tu bukannya berusaha nak tingkatkan kebolehan diri pikat awek, tingkatkan pendapatan dan kerjaya.. pegi bunuh org plk!
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2016 02:26 PM | Show all posts
Kimak kauuu laaarrr nampakkk sangat jantan tak guna nanti dah kawin sengkek harapkan bini. Pegi mampos masuk neraka lar ngkau babiiiii!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 06:23 AM GMT+8 , Processed in 0.115542 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list