CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5002|Reply: 35

Wanita Melayu Berpakat Dengan Suami Untuk Bunuh Bapa Kandung

[Copy link]
Post time 7-10-2016 12:53 PM | Show all posts |Read mode


sumber foto: Sin Chew Jit Poh



Disyaki akibat masalah keluarga, seorang wanita Melayu berumur kira-kira 30 tahun berpakat dengan suaminya yang berbangsa Pakistan untuk membunuh bapa kandungnya.


Kemudian bertindak membohong pihak polis bahawa rumahnya disamun dan bapanya dibunuh oleh penyamun ketika dikurung. Tetapi selepas siasatan, pihak polis mendapati wanita tersebut dan suaminya adalah pembunuh yang sebenarnya.


Kejadian pembunuhan tersebut berlaku di Pangsapuri PPR di Lake park, Setapak petang Khamis lalu.


Menurut laporan akhbar Sin Chew Jit Poh, mangsa Abdul Azizi berumur 58 tahun dipercayai ditikam mati dengan senjata yang tajam dan mayatnya dibalut dengan tilam katil di dalam bilik tidur.


Pembohongan pasangan suami isteri tersebut berjaya dibongkarkan apabila pihak polis menjalankan soal siasat ke atas suspek dan mendapati wujud kemusykilan berhubung kenyataan yang diberikan setelah siasatan mendalam dijalankan.


Setakat ini, pihak polis masih dalam usaha mengesan suaminya yang berbangsa Pakistan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-10-2016 12:58 PM | Show all posts
omg ada juga anak cam gini
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 01:01 PM | Show all posts
sanggup bunuh ayah sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 01:06 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Peel ummah ppr sis.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Allahu,sanggup yer membunuh ayah sendiri...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-10-2016 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
alahai bodohnya... semoga mereput
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 01:46 PM | Show all posts
da kenapa prempuan ni...
sanggup dia...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-10-2016 01:55 PM | Show all posts
Dah menumpang lagi  membunuh tuan rumah
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 02:50 PM | Show all posts
nauzubillahiminzalik..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Sangap batang paki sampai bunuh bapak kimk..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 02:57 PM | Show all posts
tergamak membunuh bapa sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya allah.... sampai nye hati
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 02:58 PM | Show all posts
Paki tu marah kot sbb bapak mertua tinggal skali sbb nk mengeseks anytime anywhere xbleh..pastu kena cover2 raungan takut mertua dgr
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Polis Malaysia memang aku salute. Kalau kes rakyat marhen memang kejapan dapat tangkap suspek.

Bedebah punya anak!
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
@Syd gambo saspek takde ker
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-10-2016 03:12 PM | Show all posts
berlaki kan Paki?



hebat tendangan paki
dari sorang anak boleh berubah jadi pembunuh

mereput korang laki bini
#inibaruhebatnyasaya
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 03:33 PM | Show all posts
bodo piang laki bini
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Wartawan cari baru ke ni?? Tetap perangai lembap jugak
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2016 04:13 PM | Show all posts
Tajukkkk... sangat racist
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 07:17 PM GMT+8 , Processed in 0.075848 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list