ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5336|Reply: 48

[Jenayah] Dek leraikan pergaduhan, dia dipijak

[Copy link]
Post time 24-8-2016 04:39 AM | Show all posts |Read mode
DIPUKUL DAN DIPIJAK KETIKA CUBA LERAI PERGADUHAN

George Town, 23 Ogos 2016- Seorang tukang cuci maut selepas dipukul dan dipijak ketika cuba meleraikan pergaduhan antara dua keluarga di Flat Jalan Kurau di sini malam tadi.

P.Panjavarman, 56, mati selepas mengalami kesukaran bernafas dan dibawa ke Hospital Pulau Pinang pada pukul 4.10 pagi.
Ketua Polis Daerah Timur Laut, ACP Mior Faridalathrash Wahid berkata pergaduhan dilapor pada pukul 11.15 malam berpunca apabila satu pihak menulis ayat-ayat yang menghina di Facebook.

"Dalam pertengkaran itu berlaku serangan dan mangsa yang cuba meleraikan pergelutan telah dipukul dan dipijak dan kematian disebabkan kerosakan teruk arteri koronari," katanya.

Mior Faridalathrash berkata susulan kejadian itu, tiga wanita dan seorang pelajar lelaki berusia antara 15 hingga 23 tahun ditahan bagi membantu siasatan.
Kesemua mereka direman enam hari.- BERNAMA

p/s: uiissshhhhh.... ummah mana punya angkara ni sis?

Rate

View Rating Log

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-8-2016 07:37 AM | Show all posts
laaa..sian dia
x pasal2  jerk

Use magic Report

Post time 24-8-2016 07:58 AM | Show all posts
lenkali nmpk org gado perati je dr jauh
klo x pon repot polis
jgn brani2 nk tunjuk hero segala
bdk2 skg kaki samseng...xkn mengalah

Use magic Report

Post time 24-8-2016 08:04 AM | Show all posts
According to berita The Star

Sekumpulan pelajar pompuan pi ke flet budak pompuan yg dikatakan tulis hinaan di facebook.. before then..girls group ni call mak budak pompuan tu kta nk  jumpa..tp mk pmpuan tu masih keje..kul 11 baru balik.. bila mk pompuan tu balik dia nampak girls grp ni kt bawah flet..dia naik ke rumah dia.. then anak dia bagi tau girls group tu  dok jerit bising bising dari bawah flet..dia takut.. mak dia pun suruh la pakcik dia (mangsa panjavarnam perumal) pegi jumpa girls grp tu tengok apa cerita.. sekali kena henyak pulak.. mak dia nk pegi tolong pun kena debik jugak..

sekian cerita akak yang tak reti nak tampal berita..

Use magic Report

Post time 24-8-2016 08:06 AM | Show all posts
Edited by Syd at 24-8-2016 08:08 AM
BurungBiru replied at 24-8-2016 08:04 AM
According to berita The Star

Sekumpulan pelajar pompuan pi ke flet budak pompuan yg dikatakan tul ...

Wednesday, 24 August 2016

Tragic end to Facebook fight

BY R. SEKARAN

GEORGE TOWN: A heated Facebook chat between a 15-year-old schoolgirl and some friends turned deadly when one of them came looking for her together with other family members. The scuffle that followed led to the death of a man at the Jalan Kurau flats in Jelutong, here.

Panjavarnam Perumal (pic), 56, died after he was attacked by about six girls, aged between 15 and 20, armed with helmets, at about 11pm on Monday. The Form Two student’s mother, A. Rajeswari, 34, was also injured in the attack.

Factory worker Rajeswari said she received a call at 10pm while she was at work from a girl who insisted on meeting her.

“I told her I was at work and would only be home at 11pm. When I got home, I saw a group of girls hanging around on the ground floor.

“I then went back to my flat on the first floor and my daughter told me that the girls were shouting profanities at her and she was afraid,” she said when met at home yesterday.

Rajeswari said she asked her uncle, Panjavarnam, who stayed with her, to talk to the girls and see what was going on.

“They told me that my daughter wrote disparaging remarks about them on Facebook and she should apologise.

“I told them what they were doing was very unbecoming as what they were shouting could be heard by the other residents.

“Two men also turned up to threaten us but they were not involved in the attack.

“We then walked away and they started to beat us with their helmets. I lost consciousness and woke up in an ambulance,” she said.

Rajeswari was discharged from the Penang Hospital after receiving treatment for bruises on her head and body.

George Town OCPD Asst Comm Mior Faridalathrash Wahid said Panjavarnam died on the way to the hospital and a post-mortem showed that he died of a heart attack.

“We arrested three girls and a man, aged between 15 and 23, at the scene and they have been reman-ded for six days pending investigations.

“The case has been classified as murder under Section 302 of the Penal Code.”

He confirmed that the disparaging Facebook posting led to the argument and the deceased, who worked as a cleaner, had tried to stop the argument but was beaten up, kicked and stepped on instead.

Use magic Report

Post time 24-8-2016 08:12 AM | Show all posts
Pasal apa gambar dia ada nandek

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-8-2016 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Media sosial..sblm tulis apa2 kena pikir dulu..jgnkan kata kwn2, kdg silap tulis pun adik bradik sndiri boleh bertumbuk berperang bagai. Kesian Kat uncle ni.. mohon budak2 yg kuangajar Sgt pi pukul uncle ni, simpan lama sikit kt 'dalam'..biar akal dia marii :

Use magic Report

Post time 24-8-2016 08:45 AM | Show all posts
Thank you Syd tlg tempekkan berita

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-8-2016 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ganasnya budak2 skrg...skeri betul...sian ankel yg tak bersalah jd mangsa

Use magic Report

Post time 24-8-2016 08:58 AM | Show all posts
BurungBiru replied at 24-8-2016 08:45 AM
Thank you Syd tlg tempekkan berita

kebetulan time tuh, mmg tengah baca berita tuhh

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
So kesimpulannya angkara ummah karilah iya?

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian uncle yg kena. Org lain bergaduh org lain yg tak bersalah mati.

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:15 AM | Show all posts
Apa perasan budak2 tu sekarang ya?

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:19 AM | Show all posts
elok. bagus sgtlah.

the group yg belasah this senior citizen lepas ni no need cry wolf bagai. take it on the chin whatever your sentence would be.

kimak. pegi mampos lah.

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:21 AM | Show all posts
muda2 lagi dh terlibat dgn kes bunuh....

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:24 AM | Show all posts
Syd replied at 24-8-2016 10:06 AM
Wednesday, 24 August 2016
Tragic end to Facebook fightBY R. SEKARAN

Kesian nye...

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 24-8-2016 09:28 AM | Show all posts
paz replied at 24-8-2016 09:15 AM
Apa perasan budak2 tu sekarang ya?

puasla...

Use magic Report

Post time 24-8-2016 09:42 AM | Show all posts
kenapa gangster sgt ni!

Use magic Report

Post time 24-8-2016 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Suspek suspeknya wanita dan budak sekolah pulak tu sister. Kegilaan apakah ini? Akak syak body sekor2 macam arwah chyna.

Use magic Report

Post time 24-8-2016 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Bebudak skarang ni kan. Bunuh dengan sengaja la kot sebab mendiang dengan niece dah jalan tapi diorag tu kejar balik. Tali gantung pun hokkay jugak untuk bebudak macam ni. Sok besar menyusahkan ummah

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-3-2024 06:30 PM GMT+8 , Processed in 0.452766 second(s), 47 queries .