CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7986|Reply: 53

Kumpulan Qanda Terlibat Kemalangan, Kereta Rosak Teruk!

[Copy link]
Post time 8-7-2016 04:39 PM | Show all posts |Read mode
Oleh : TS LOO








Kenderaan yang dinaiki anggota kumpulan Qanda terbabit dalam kemalangan di jalan raya susur keluar Kulai, Johor, pagi tadi.


Walaupun kenderaan mereka rosak teruk, pemandu dan semua penumpang tidak mengalami sebarang kecederaan, namun masih trauma.


Menurut salah seorang ahlinya, Alif, mereka baharu selesai menjalani penggambaran muzik video single berjudul Wanita Setia sebelum bergerak menuju ke Johor pada sebelah malam.


"Kami sebenarnya sudah berhenti sebanyak lima kali kerana terlalu mengantuk. Diharapkan orang ramai mengambil ikhtibar daripada kesilapan kami ini."


Kumpulan baharu yang bernaung di bawah label Rusa Music itu dianggotai lima anak muda iaitu Azlan, Danial, Edaman, Dude dan Aliff.- CARI



sumber :
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2016 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Qanda who?
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Qanda?
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Qanda?
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 05:05 PM | Show all posts
lagu apa yg hits?


mimpi syakila?

seloka berkasih?

senandung semalam?

rindu rinduan jd kenangan?

seloka di aidilfitri?

bayangan bergurau?

raya sedondon?


cintaku 100 persen?

apa2 pn berhati2 lah memandu ok
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
retis mana pulak ni..
qanda? dengan dressing macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik jugak dressing mengkome & tak pernah dengor pun band ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya robbi... kumpulan apa neh.. tak pernah dgr pon.. tgk gaya mcm group kpop jah..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2016 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku ingat arul kanda tadi
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 05:55 PM | Show all posts
Nenasketum replied at 8-7-2016 05:20 PM
Pelik jugak dressing mengkome & tak pernah dengor pun band ni

ha ah..len mcm sgt dressing tu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Korg ni mmg tahap nerd nk mmpus or byk yg kertu? Da sah2 tu trend bdk laki skrg pnye fesyen. Tak pyah nk citer psal gayah bagai. Tkde kena mgena pon fesyen tu dgn fesyen gay
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya sorang pun tak kenal qanda ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Jet2 nk lwn Forteen...tp hazab
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape xknl,search la lagu cinta yang sempurna
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu jugak tgk kat youtube belah suggestion video mesti ada lagu kumpulan qanda ni. Ala-ala forteen, kru gitu.

Seketul lagu tu je la pun

Mujur la tak cedera. Kalau mengantuk, jgn force to drive!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 8-7-2016 05:38 PM
Aku ingat arul kanda tadi

Komen plg win...hahaha..
U make my day
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2016 07:17 PM | Show all posts
Apahal sorang tu pakai suar boxing?
Tak sempat bersalin ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya org lbh kenal lagu cinta yg sempurna tu dr penyanyi nya sdr
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kenal pun retis sendu ni...
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2016 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Syukur selamat. Kalau dah byk kali berenti basuh muka, minum, ke apa tapi masih ngantok tu pls laaaa berenti tidur.

Tu je ubat kasi hilang ngantok. Pls jangan bahayakan nyawa org lain.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Anugerah Grammy dikecam mempromosikan penyembahan syaitan
JoyahMengayahAnugerah Grammy dikecam mempromosikan pe
Views : 939 Replies : 19
Suami Miera Leyana sekat Whatsapp isteri pertama lebih setahun
aqua_marineSuami Miera Leyana sekat Whatsapp isteri
Views : 20998 Replies : 336
anak soleh
KumbangPoIkaDotanak soleh
Views : 6643 Replies : 53
Peti Ais Baru
vanilla_vellPeti Ais Baru
Views : 16920 Replies : 83
Nak 1000 kacang kalau lawak..plssss
krustykrabNak 1000 kacang kalau lawak..plssss
Views : 3207 Replies : 33
berita baik berita buruk
budi_jentayuberita baik berita buruk
Views : 9643 Replies : 63
[SALAH FAHAM]
Laracrop[SALAH FAHAM]
Views : 9092 Replies : 60
Hati hati bakar lemang takut rentung jadi arang
Lavender85Hati hati bakar lemang takut rentung jad
Views : 11896 Replies : 30
Aduh, sakit kepala bapak!!
chicozinnAduh, sakit kepala bapak!!
Views : 8749 Replies : 38
[JANGAN PUSING BELAKANG]
Laracrop[JANGAN PUSING BELAKANG]
Views : 6627 Replies : 46

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 08:55 AM GMT+8 , Processed in 0.099331 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list