CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1617|Reply: 5

sorry your post is shorter then 5

[Copy link]
Post time 19-5-2016 01:03 PM | Show all posts |Read mode
Edited by monyet_2015 at 5-12-2016 09:03 PM

Sosrry your post is shorter then 5
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-5-2016 12:49 AM | Show all posts
asas kehidupan wujud secara kebetulan?  
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2016 09:53 AM | Show all posts
Edited by ibnur at 20-5-2016 09:56 AM

Siapa punya asas ni?

Asas kehidupan berbunyi " Tiada seorang pun boleh dizalimi supaya semua makhluk yang lain bahagia".


Al-Quran?  Hadith Nabi?  Atsar Sahabat?  Lirik lagu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2016 03:37 PM | Show all posts
monyet_2015 replied at 20-5-2016 11:16 AM
cuba kamu letak kejab kepercayaan kamu tu dalam kocek boleh tak? kamu jgn risau kamu bukan sedang  ...

aku berpegang pada Alquran dan sunnah tak sekali sekali simpan dalam kocek walaupun sedetik.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2016 03:39 PM | Show all posts
kau nak ikut luar dari quran dan sunnah silakan.  ini bod perbandingan agama.  dan aku boleh tanya, kau tak boleh jawab, tak payah jawab.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2016 08:12 PM | Show all posts
ibnur replied at 20-5-2016 03:39 PM
kau nak ikut luar dari quran dan sunnah silakan.  ini bod perbandingan agama.  dan aku boleh tanya,  ...

kan........ cam golongan bebal yg gagal buktikan kewujudan tuhan, elok laa jgn menyemak kat sini
Reply

Use magic Report

Follow Us
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

17-4-2024 08:04 PM GMT+8 , Processed in 0.060080 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list