|
saya dah emel problem waranti 5 tahun pd i-care ... dia akan lihat / check masalah ini ... |
|
|
|
|
|
|
|
biasanya warreanty 5 years ni kne byr premium yg agak mhl,,, dan xleh tinggal sevice dr SC |
|
|
|
|
|
|
|
From: I.CARE CENTRE PROTON EDAR <[email protected]>
To: Sent: Wed, January 26, 2011 9:35:56 AM
Subject: RE: SIJIL WARANTI LANJUTAN (EXTENDED WARRANTY CERTIFICATE)
Salam Sejahtera,
Pertama sekali kami ingin mohon maaf atas kelewatan dalam pembalasan emel anda.
Pihak kami telah menyemak dengan pihak insurans dan kami ingin memaklumkan bahawa kereta PROTON Exora anda, *******, tidak mempunyai Extended Warranty, mungkin sebelum ini terdapat salah faham dengan pusat jualan kami berkenaan dengan Extended Warranty kereta anda.
Sekali lagi kami ingin mohon maaf atas segala kesulitan yang telah dialami anda, dan kami amat menghargai sokongan yang diberikan ke produk dan servis kami. Sekiranya anda memerlukan bantuan yang selanjutnya sila hubungilah pihak kami sekali lagi.
INI JAWAPAN DARI I-CARE .... RUPANYA 'TAK CARE LANGSUNG' ... AKU TERTIPU ................................................ DALAM BROSUR PASAL WARRANTY TAK KATAPUN BILA TANG BILA WARRANTY DILANJUTKAN ...:@ |
|
|
|
|
|
|
| |
|