|
i kena banyak kali....bila cakap tak berminat,dia boleh tanya aku plak kenapa.tp,nie bukan pasal debit card.nie macam nak menjimatkan penggunaan kredit card.boleh menghalangkan kita dr diblack list....banyak kali dia kol.ada dlm lebih 10 kali...last2 i save num tue..016215016*....tapi,yg i perasan semua num yg dia guna start 016 |
|
|
|
|
|
|
|
aku dah selalu kene camni, nombor 016- 6XXXX, sumtimes 016- 206XXXX.. die bitau dari company ape ntah nak promote kad la.. pastu soklan pertama die tanye, masih aktif lagi ke pakai kad kredit maybank? ...
erishuji Post at 28-7-2009 10:35
tak jugak erishuji...ada yang call i dia cakap dapat detail dr maybank.padahal i takda pun maybank crdt card... |
|
|
|
|
|
|
|
aku kalau kena call mcm tuh terus aku kata allo, allo.....buat2 line tak clear.......... |
|
|
|
|
|
|
|
hmmm gorg pula...klu trima call mcm ni...
1. bleh call balik pas 1/2 jam...saya tgh meeting ni...@ tgh drive
biasanya mrk akan call balik....senang jer...gorg tak angkat/jwb dah...
2. klu yg minta no...paper pasal cc...
gorg ckp... saya bru jer terminate cc saya...
hmmm...klu my sis-in-law... dia ckp dia dah kena blacklist...sbb tak byr hutang
dan trus end call tu...
gorg perasan...mrk mesti ckp dpt info ni dr BONUSLINK...
errrrr beto ker..? |
|
|
|
|
|
|
|
betul ker medang?kiranyer cc aku masih dalam keadaan selamat?aku riso nih weh...
girl, mmg aku hampir nk terkena ler...dah aku tgh bz buat keja, otak aku pun tgh tekun pkir pasal keja...kira org 2 ...
atiash3 Post at 27-7-2009 16:18
hmmm...klu masih khuatir...
tepon jer customer service cc tu...suruh terminate kad tu...
ni prnh kena kat gorg...
mcm ni... dpt call drp AMassurance ..(senang mention nama...tak perlu cover aaa sbb depa menipu.)
pasal life insurans...masa promotion/call tu...staff tu ckp..
byrn tu rm80 setahun....SeTAHUN..ni mmg confrm sbb staf tu ulang 5-6 kali..... potong dr cc kita... utk bla...bla...bla...
pastu ok aaa... potong la rm80 tu drp cc...
tgok the following month tu ada lagi potongan...
gorg bengang... call balik ...depa jwb..mana ada...rm80 monthly...
gorg pun marah...sbb haritu ckp anually....
gorg nak terminate...cancel... sbb polisi pun blum dpt lagi...
dia ckp tak bleh...kena pergi branch...isi borang...
gorg kata...oooo time nak bodek...nak promosi...bleh kot tepon...tnpa borang...tanpa paper pun..
time nak cancel kena pegi branch... menipu...
gorg pun call customer hotline cc...
cerita pasal ni...
depa tanpa byk soal...terus stop/terminate cc gorg tu...
3-4 hari lepas tu...dpt cc baru. via pos laju..
hmmmm... selesai kes...
dan potongan bulan ke2 tu...dpt refund..alhmdulillah... |
|
|
|
|
|
|
|
aku penah dapat call sorang ppuan yang menawarkan kad debit ziqir ke ape ntah.
pas tu duk tanya pakai cc ape, masih aktif ke belum. aku ckp tengah meeting skang. dia tanya kul berapa boleh call balik. aku ckp kul 12 mlm ni boleh? trus dia letak tepon. |
|
|
|
|
|
|
|
seutuju dgn claire..
pasni kalau dpt call mcm ni, nak siasat die smpi die takut nak ckp dgn kite lagi kan..
' awak ni dari kompeni mana? no ic? alamat? dah lama ke bekhidmat dgn kompeni ni? kompeni ni sape boss die...bla..bla.. aku nak soal die plak..soal byk2 smpi die letih hahahahah |
|
|
|
|
|
|
|
aku selalu dapat cll dr no keramat ni.. tp setiap kali dia call... encik boleh sy bercakap dalam masa 5 minit.. aku akan jawap i'm sorry busy call back.. pastu dia call balik nanti aku kansel jer.. x kose ler aku nak melayan nyer |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|