|
Reply 19# matbuq
x sure la plak sbb x sempat nk tgk offer letter...
time nk amik offer letter tu.. x siap pon lg..
ader ke nk soh kiter terus sign atas A4 kosong,
betul2 kertas putih yg xder lambang affin langsung...
pastu diaorg print offer letter tu atas A4 yg kiter dh sign tu...
gile ker apa.. ingat beli kacang putih rega 2 3 hengget kot...
kalo staff biasa2 yg bg cadangan mcm tu, ok la jugak..
ini branch manager yg soh buat mcm tu... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 20# medangmru
lemah gemalainyer tukang kutip utang cimb tu....
nk try jugak la skali...
midar nyer loan (housing & car) semua ngan cimb |
|
|
|
|
|
|
|
Reply matbuq
x sure la plak sbb x sempat nk tgk offer letter...
time nk amik offer letter tu.. ...
midar Post at 22-9-2010 12:54
mcm mana la dia leh jd branch manager.......idea bodoh ya amat....
skrg nie aku hari2 kena call developer, bank. lawyer tanya progress...tensennya..... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 23# matbuq
tu la..
laki aku tepuk dahi bl kuar dr bank...
gila punya manager... |
|
|
|
|
|
|
|
bf aku bukan setakat lalu depan affin,dengar affin bank aje dah menggeletar lutut...
tapi bukan sebab hutang la,lebih kpd hal keje sebab affin ni banyak songeh..
hari ni kata lain esok kata lain...
sian... |
|
|
|
|
|
|
|
affin mmg byk cekadak............lawyer firm yg jg panel pun pening deal ngn affin..1st time deal ngn affin....... |
|
|
|
|
|
|
|
pernah berpengalaman dengan CIMB ( tp loan kete la ) ,,,tp bukannya pengalaman seburuk Affin bank ni ...
medangmru Post at 22-9-2010 12:54
kalau ade yang tanye gini aku pun cepat cair...ntah2 nangis situ gak |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 21# midar
tak penah2 aku dengar orang buat gini..bisnes lak tu.sangat tak profesional. |
|
|
|
|
|
|
|
kalau ade yang tanye gini aku pun cepat cair...ntah2 nangis situ gak
tabasco Post at 22-9-2010 01:29 PM
kekdah psikologi camni biasanya berjaya....tp tak byk Bank yg gunakan kekdahnya... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 28# tabasco
tu la..
akupon terkejut gak bl seseorg yg berpangkat pengurus bg suggestion mcm tu...
mmg x blh terima dek akal... |
|
|
|
|
|
|
|
smlm aku dah call HQ bt complaint, aku nak tau jugak sbb apa lambat sgt, pas tu manager HQ call aku, so aku bgto la yg branch kata HQ yg lambat, terkejut manager tu, dia kata dia nak tanya staff yg kata HQ bt keje slow tu....rini aku akan call lg...aku nak RCA drpd mereka..aku tak kan lepas diaorg senang2 saja....selain tu nak tau jabatan mana aku leh bt aduan kes cm nie? |
|
|
|
|
|
|
|
Reply 31# matbuq
call ajer.. kasi gertak..
pastu.. follow by email..
cc kt branch & hq skali... |
|
|
|
|
|
|
|
Assalam & Salam warga Cari.com
Kepada owner2 rumah teres dan banglo di prima beruntung, bukit beruntung dan bukit sentosa, yang ingin menjual rumah dan memerlukan khidmat agent.
Boleh hubungi saya di 0193785302 atau email ke [email protected].
permintaan tinggi dari pembeli di kawasan ini... terima kasih
|
|
|
|
|
|
|
|
Aku baru jer complaint terus ke RHB pasal kes yg sama mcm TT... komplen online ajer... maner tak nyer... aku dh byr double on 26 Sept... sekali kelmarin derang kol utk remind payment pasal due date on the 1st tp aku x angkat pasal hp kat atas... aku call bank balik personally... aku bilang aku akan aku akan bayar between 25th to 28th... then smlm derang call lg kul 7.15pm... aku baru nak start semayang... aku ckp laa dgn nada yg amat tak puas ati... aku dh call blik ckp yg aku byr ikot date yg aku dh ckp kelmarin... baru derang noticed dlm sistem... pastu nak ckp sorry pun teragak2... yg tak bestnyer call time mmg tak btol laa... ada ke kol time Maghrib??
So TT bole ajer direct terus dgn kastemer serbis Affin tu... komplain ajer... |
|
|
|
|
|
|
|
medangtamang posted on 11-10-2013 02:06 PM
Aku baru jer complaint terus ke RHB pasal kes yg sama mcm TT... komplen online ajer... maner tak nye ...
Kekekeke.....topik lama nek balik i med..lepaih 5 tahun lebih...
|
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|