View: 2540|Reply: 2
|
PUSPEL-SYABAS... Mcm cilanat service korang
[Copy link]
|
|
Aku tension tul... dr jam 8 mlm smlm sampai la nih umah aku tadek air. aku saspek meter tuh rosak dan tak flow air. aku call dari jam 8 mlm smlm sehingga jam 8mlm tadi - dah 5 kali dah, umah jiran2 sume ada air... aku siap bitau kat tukang angkat tepon tuh yg aku saspek meter tuh rosak...
tiap kali call dijanjikan org dtg tengok apa yg tak kena... tp HARAMMMMM JADDAAHHH... bayang pun aku tak nampak...
aku tak nampak mana silap nya, aku ingat technician diowang nih sememangnya pemalasss...makan gaji buta... tanak bagi kerjasama dengan call center ker... masuk neraka lar korang... benci aku...
jap lagi kalu korang tak sampai... aku pecahkan meter tuh... aku sambung paip getah ajer... padan muka korang... aku geram sangat nih...
bodo nye PUSPEL... korang tutup aje lar Call Center korang tuh kalu tak leh amek tindakan cepat... bangang... tolol..lahanat... eiii gerammmmnyaa aku nih...:@ |
|
|
|
|
|
|
|
ms bertindak puspel dlm masa 2jam slps trima laporan ke? |
|
|
|
|
|
|
|
derang sajer buat hal...nnt leh salakan pakatan rakyat....sume mainan politik...tp klu mase bn memerintah, same gak service derang nih... |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|