CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

10 Ciri Wanita Pisau Cukur

6-3-2014 01:03 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 4858| Komen: 8

Description: Selalunya Tiada Perasaan Cemburu. Tidak Mahu Mengakhiri Hubungan Dengan Perkahwinan. Tidak Mengira Status Seorang Lelaki Sama Ada Berkahwin Atau Bujang Asalkan Banyak Harta Dan Wang.


10 Ciri Wanita Pisau Cukur

1. Semasa proses mengenali lelaki dia akan menggunakan segala aset yang dimilikinya untuk menggoda seseorang lelaki.

2. Selalunya perempuan pisau cukur ini orangnya lemah lembut, manis dan sangat-sangat pandai berkata-kata. Selalunya pada permulaan hubungan dia tidak akan meminta apa-apa. Tetapi lama kelamaan sampai botak si lelaki untuk memenuhi permintaannya.

3. Agak seksi dan menggoda untuk memudahkan lelaki cair

4. Berperwatakan seperti mewah untuk meyakinkan lelaki bahawa dia tidak memerlukan harta si lelaki untuk senang.

5. Selalunya mempunyai kenangan pahit tersendiri. Mungkin pernah dilukakan atau diperlakukan sesuatu oleh lelaki sehinggakan dia menganggap semua lelaki tidak boleh dipercayai dan menanam hasrat untuk membalas dendam pada semua lelaki.

6.Apabila sudah agak lama berkawan dia akan mula meminta macam-macam. Selalunya permintaannya akan bermula sedikit demi sedikit. Contohnya buat permulaan dia akan meminta telefon bimbit. Kemudian dia akan meminta lebih lagi.

7. Selalunya tiada perasaan cemburu. Tidak mahu mengakhiri hubungan dengan perkahwinan. Tidak mengira status seorang lelaki sama ada berkahwin atau bujang asalkan banyak harta dan wang.

8. Mudah untuk dibawa kemana-mana tanpa sebarang sekatan. Baginya asalkan tempat yang hendak dituju boleh memberi manfaat padanya contohnya membeli belah.

9. Selalunya tidak akan menceritakan latar belakang keluarganya. Jika ditanya selalunya dia lebih suka mengelak. Jadi tidak mustahil jika sudah berbulan-bulan berkawan anda masih tidak tahu asal usulnya.

10. Apabila lelaki yang dikikis sudah tidak lagi mendatangkan manfaat kepadanya, dia akan mencari kesalahan lelaki tersebut untuk tinggalkannya.



1

Bagus
1

Marah

Terkejut
3

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ais_kosong 29-1-2014 03:22 PM
halamak aku ada ciri wanita pisau cukur
Quote QziraH 29-1-2014 04:54 PM
No.9 sy rasa seperti sy.hehe

adakah?
Quote yossup 29-1-2014 10:10 PM
iols no. 4 dgn 9
Quote nanacinta 29-1-2014 11:49 PM
perempuan pisau cukur ni selalunya akan buat lelaki cinta separuh mati sebelum mereka mula mengikis...dan kebanyakan mereka adalah a goddess in bed membuatkan lelaki gila bayang...ini ape yang saya perhatikan...
Quote FadzilahMamat. 29-1-2014 11:59 PM
Yang no 7 tu betul sangat.

Tak cemburu sebab nak mengikis je motipnya.
Quote miu~miu 30-1-2014 01:39 AM
boleh percaya ke smee tu..
Quote keladi_merah 12-2-2014 05:28 PM
kalau nombor 2 tu boyfriend saya memang sedia botak mcm mana
Quote purpledesire 13-2-2014 10:55 AM
bkn setakat perempuan jer yg jadik pisau cukur..lelaki pun same..

Lihat semua komen(8)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 12:10 PM GMT+8 , Processed in 0.082437 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top