CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Yang Suka Komplen Benda Sama & Mengadu Hal Peribadi, Jumpalah Pakar" - Shahrulezad

13-10-2021 03:04 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1996| Komen: 15

Description: Pengarah dan penerbit Shahrulezad Mohameddin meluahkan rasa tidak puas hati mengenai sikap individu yang negatif.
Pengarah dan penerbit Shahrulezad Mohameddin meluahkan rasa tidak puas hati mengenai sikap individu yang negatif.


Kredit foto: IG Ijat

Shahrulezad atau Budak Ijat mendakwa dirinya tidak dapat bersabar lagi untuk mendengar pelbagai aduan yang penuh negatif, apatah lagi individu tersebut gemar menceritakan mengenai hal peribadi, namun enggan berusaha untuk mengubah situasi diri.



Selain itu, pengarah terkenal ini juga menasihati agar individu tersebut berjumpa dengan pakar dalam hal rumah tangga untuk mencari penyelesaian kerana dirinya bukanlah orang yang sesuai untuk mendengar masalah yang diluahkan itu.




Betul juga kata Shahrulezad, lebih baik berjumpa dengan pakar untuk mencari jalan penyelesaian jika ada masalah peribadi atau hal rumah tangga.

Bukan tak boleh meluahkan pada orang terdekat, tapi kalau berhari-hari cerita perkara sama dan tiada perubahan dilakukan pun tak boleh juga. Lebih baik jumpa pakar.


Sumber: Murai
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 13-10-2021 03:26 PM
Hik hik tuju kt sale tuh
Quote akuHavocczz 13-10-2021 04:28 PM
Cakap depan cermin ke?
Quote LoveSungmin 13-10-2021 04:32 PM
bukan tuju kat sistur kann??
Quote KIM.K 13-10-2021 04:41 PM
Kadang org banyak menasihati ni as terapi untuk diri dia
Quote famri7 13-10-2021 04:43 PM
Jumpa pakar buat hidung pls.
Quote nakkomenjugak 13-10-2021 07:28 PM
Ehhh budakkk

Shadap laa.
Quote helicornia 13-10-2021 08:41 PM
Penah jumpa org mcm ni.dia citer masalah kita bg nasihat.hujung2 dia bolayan nasihat kita amik tindakan ikut kepala sendiri.dh susah dtg mengadu blk.ehh gi mampus la.ko ingat aku kaunter aduan
Quote Piramida 13-10-2021 10:12 PM
Panjang nya luahan dia.. are you ok bro?
Quote 234126 14-10-2021 12:04 AM
throw shade kat kaka terpaling taknak vaksin ke tu. Kohkohkoh. Memang sesuai jumpa pakar dah tu. Teruk sangat merentan nya. Letih sel otak dia asyik renew tang tu berhubung  pusing sangkut situ je ulang bertahun anak dah nak tumbuh misai dah
Quote silampumeja 14-10-2021 12:16 AM
Abamijat beza betul muka dulu jadi doktor dalam seputih qasih ramadhan dengan muka zekarang ye .. buat posting panjangnlebor betul
Quote Nnasda53 14-10-2021 09:38 AM
Macam cakap dengan cermin je dia ni.
Quote KelisaSilver 15-10-2021 05:31 PM
macam2 la manusia ni.....
Quote eely_shana 16-10-2021 12:36 PM
betullah tu jumpa pakar kalau ada masalah
Quote orkidorkido 16-10-2021 12:45 PM
First baca duk nampak sistur hehe
Quote gigi 16-10-2021 01:50 PM
setuju tu lepas stop la meROYAN2

Lihat semua komen(15)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 08:35 AM GMT+8 , Processed in 0.168234 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top