CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

4 Pagi Dah Kena Bangun, Kalau Lambat Kena Amuk Dengan Mentua!

11-10-2021 01:24 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4850| Komen: 49

Description: Setiap pasangan berkahwin tentu menginginkan sebuah perkahwinan yang bahagia termasuklah hubungan baik dengan mentua dan ipar duai.
Setiap pasangan berkahwin tentu menginginkan sebuah perkahwinan yang bahagia termasuklah hubungan baik dengan mentua dan ipar duai.

Apabila menyentuh mengenai ibu mentua, ada yang serasi dan sebaliknya. Begitulah yang dikongsi seorang wanita, Syahririn yang tidak bernasib baik apabila hubungan mereka tidak seperti mentua dan menantu lain.



Kredit foto: TikTok

Syahririn memuat naik sebuah video di TIkTok menunjukkan situasi di mana ibu mentuanya sedang menjerit di luar bilik manakala dia baru terjaga dari tidur.

Dakwa Syahririn, ibu mentuanya naik angin kerana sudah bangun awal daripada menantu.

Dakwanya lagi, dia yang tinggal di rumah mentua dikehendaki untuk bangun seawal empat pagi setiap hari. 



Selain itu, dia juga dituduh ingin merebut anak lelaki ibu mentuanya itu sekiranya mereka menyewa di tempat lain.



Bertabahlah Syahririn, itulah dugaan hidup bersama mentua. 


Sumber: OHBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote AkokKocik 11-10-2021 04:54 PM
Sebab itu dalam Islam suami wajib sediakn tempat tinggal utk isteri, bukannya masih tinggal dgn mak lepas kawin, nyewa utk xmampu, xyah kawin dulu....tu dikira blum mampu utk kawin.
Quote nakkomenjugak 11-10-2021 07:42 PM
Dan para jejantz pun berkata
Para wanita ni gold digger mintak ready rumah eventho sewa
Tak sanggup ride or die, susah senang dengan lakiiii


Choyyyy macam ko tahan sangat bangun awal2 4 pagi macam dok kem askar
Quote Zazama 12-10-2021 12:11 AM
Seeloknya tinggal berasingan.
Quote MeghanK 12-10-2021 12:13 AM
memang porem cari dah jadi tempat indon ke..semua thread pasal indon
Quote jas7512 12-10-2021 12:45 AM
Anqk jantan kau pulak bgn kul brp....klu anak jantan kau masih membuta..byk cantik suh menantu bgn buat keje..manalah x byk ternak biawak jantan hidup2....
Quote RatuDunia94 12-10-2021 12:32 PM
Ewwwww.... anak kalau dh kahwin sewajarnya pindah keluar rumah lah.. mmg lbh byk keburukan bila tinggal bersama mertua.
Quote copy_paste 14-10-2021 03:45 PM
anak lelaki yg kena jaga mak dia,kalau nk kawin  biarlah mak dia yg carikan,jgn kawin dgn pilihan hati,kesian kat anak org buat mcm tu...

Quote copy_paste 14-10-2021 03:47 PM
RatuDunia94 replied at 12-10-2021 12:32 PM
Ewwwww.... anak kalau dh kahwin sewajarnya pindah keluar rumah lah.. mmg lbh byk keburukan bila ting ...

nak pindah duk asing pun xboleh,sbb anak lelaki tgwb jaga ibu dia,melainkan kalau anak dia carikan jodoh utk ibu dia kawin lain....
Quote ezacbee 14-10-2021 03:52 PM
Sanggup bangun tu.
Kalau jenis baran mau di karate mentua tu
Quote che-cikL 14-10-2021 09:08 PM
Patutnya CARI-MAL tukar CARI-INDO atau CARI-BBAL
Quote mijot 14-10-2021 10:14 PM
sepatutnya tinggal berasingan walaupun rumah sewa..


tp menyampah lak byk sgt topik dr negara seberang yg diupkan oleh penulis cari..
Quote Meiizu 14-10-2021 11:34 PM
Lately kerap plak thread negara indon.
Dah kenapa
Quote krustykrab 15-10-2021 12:25 PM
AkokKocik replied at 11-10-2021 04:54 PM
Sebab itu dalam Islam suami wajib sediakn tempat tinggal utk isteri, bukannya masih tinggal dgn mak  ...

MIL dia tuduh nk rebut kote anak dia kalau sewa tmpt lain...
Jantan spesis ni patut membujang sampai tua je...kalua teringin nk beromen beli je sex toys kt shopee..
Quote krustykrab 15-10-2021 12:26 PM
Meiizu replied at 14-10-2021 11:34 PM
Lately kerap plak thread negara indon.
Dah kenapa

Rasanya friskies dah beli saham majority forum cari nih
Quote gideoncross 15-10-2021 02:04 PM
jas7512 replied at 12-10-2021 12:45 AM
Anqk jantan kau pulak bgn kul brp....klu anak jantan kau masih membuta..byk cantik suh menantu bgn b ...

Ni msti sjenis ank llaki sndri d mnjakn hbis2an ats alasan llaki xpyh buat krja rumh, yg mnantu prmpuan plak d babu kn 101%. Mintk simpang 44 bala dpt mrtua cmni, slisih.
Quote gideoncross 15-10-2021 02:05 PM
copy_paste replied at 14-10-2021 03:45 PM
anak lelaki yg kena jaga mak dia,kalau nk kawin  biarlah mak dia yg carikan,jgn kawin dgn pilihan ha ...

Especially utk llaki yg brgelar sbgai ank mak.
Quote gideoncross 15-10-2021 02:07 PM
nakkomenjugak replied at 11-10-2021 07:42 PM
Dan para jejantz pun berkata
Para wanita ni gold digger mintak ready rumah eventho sewa
Tak sanggup  ...

Sllu yach jejantz jnis camni boleh d temui kat FB, brsepah2, rsa mcm nak sepak je kasi bisu mulut chibai tu. Asek prmpuan je slah bgi dorg, llaki x prnh slah knonnya, gi mmpus lh korg.
Quote gideoncross 15-10-2021 02:09 PM
krustykrab replied at 15-10-2021 12:25 PM
MIL dia tuduh nk rebut kote anak dia kalau sewa tmpt lain...
Jantan spesis ni patut membujang samp ...

Klau MIL jnis x boleh lpaskn ank llaki sndri jdi laki org lain & ank llaki tu pun trlmpau sngt ank mak, baik jgn khwin lngsung sbb nnti boleh mnyusahkn pihak prmpuan & kluarga pihak prmpuan.
Quote nononcrux 15-10-2021 03:16 PM
maaf lari topic, kenapa credit aku hilang 40, dengan siapa nak check ye? sedih

Lihat semua komen(49)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2021 01:13 AM GMT+8 , Processed in 0.171893 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top