CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Pertama Kali Dalam Hidup, Fazreen Rafi Buang Air Besar Lebih 50kali

7-9-2021 11:32 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7241| Komen: 42

Description: Pelakon, Fazreen Rafi memaklumkan keadaan dirinya kini kurang sihat sehingga terpaksa membuang air besar lebih 50 kali.
Pelakon, Fazreen Rafi memaklumkan keadaan dirinya kini kurang sihat sehingga terpaksa membuang air besar lebih 50 kali.

Setelah menjalani pemeriksaan, doktor memberitahu pelakon berusia 36 tahun itu berkemungkinan mengalami jangkitan kuman di bahagian perutnya dan bakal melalukan ujian susulan.


Dalam pada itu, bapa kepada empat orang cahaya mata mengharapkan tiada masalah kesihatan serius bakal berlaku.


Foto: IG

“Pertama dalam sejarah hidup, buang air besar lebih 50 kali. Sampai tak tahu dah nak buang apa lagi. Doktor cakap ada infection dalam perut, esok akan ‘scope’.

“Hopefully tak ada apa-apa yang serious,” tulisnya menerusi hantaran di akaun Instagram miliknya.


Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat mendoakan agar pelakon drama bersiri Titian Takdir itu kembali pulih dan sihat seperti sedia kala.



“Hope xde pape. Akak br kene scope kemarin…,” kongsi warganet.

“Syafakallah buat tuan. May Allah ease everthing,” titip seorang peminat.

“Ya Allah semoga takde apa2 yang serius. Get well soon babe,” tulis seorang wargamaya.



“Nampak lembik dah tu..moga x ada yg serius..moga cepat2 sembuh yer,” titip lagi seorang peminat yang lain.

“Allahuakbar. Inshaallah semoga dipermudahkan amin,” doa seorang peminat.



“Semoga Allah SWT permudahkan segala urusan dan kurniakan kesembuhan buatmu. Aamiin Allahumma Aamin,” antara respon yang dititipkan.

“Allahuakbar…moga cepat sembuh,” tulis peminat lain.



Fazreen turut berkongsi foto melakukan ujian kesihatan di Insta Stories. -CARI

Sumber: Media Hiburan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 7-9-2021 11:34 AM
Semoga di permudahkan urusan... Btw heshe buang air besar 50 kali tu dalam sehari ke?
Quote lasagna 7-9-2021 11:37 AM
ooohhh dia ni.. lama tak nampk dia berlakon. akak smp lupa dia ada dlm industri. syafakallah buat dia, ujian besar juga ni untuk family jugak tu.
Quote Tukul.Besi 7-9-2021 11:39 AM
Maintain muda je dia ni. Kalau pgg watak budak kolej pun layak lagi walaupun dh anak empat
Quote mxsssgi81 7-9-2021 11:39 AM
Melabur 50 Kali pun up story...
Quote noell 7-9-2021 11:40 AM
neh bukan org panggey "stomach flu " ka camna? sila togak 100plus byk2 tambah air dlm badan
Quote doubleharmonic 7-9-2021 11:53 AM
[ig]https://www.instagram.com/p/CLTRHlDJP-F/[/ig]
Quote doubleharmonic 7-9-2021 11:54 AM
[ig]https://www.instagram.com/p/CN_Ppa4JfEJ/[/ig]
Quote JohnyEnglish 7-9-2021 12:11 PM
Cirit air le tu
Quote trexxxxxi 7-9-2021 12:22 PM
Semoga cepat sembuh
Wife heshe cantik

Done puji
Quote tigerads 7-9-2021 12:24 PM
ye ke 50 kali??? melecet laa bontot tu weihh...

aku kena dkt 10 kali pon heret kaki  dah..penat...

Quote sukacactus 7-9-2021 12:29 PM
Penat la wei kalau dah t0x
Aku lupa nama dia fazren, igt watak dafi je dlm spa Q dl
Quote makcikbukantora 7-9-2021 12:32 PM
x buasir plak eh buang air byk kali
Quote imanjannah 7-9-2021 12:52 PM
baca tajuk ingat perempuan Reen Rahim tu, rupanya mamat ni, dah, lama x tgok dia berlakon
Quote raxief 7-9-2021 01:29 PM
trexxxxxi replied at 7-9-2021 12:22 PM
Semoga cepat sembuh
Wife heshe cantik

tengok dia tag nama ig bini dia.. mcm keturunan arab.. syarifah kot?
Quote ezacbee 7-9-2021 01:49 PM
Tak melecet ke bontot tu

Quote Suchi 7-9-2021 01:51 PM
dudaberhias replied at 7-9-2021 11:34 AM
Semoga di permudahkan urusan... Btw heshe buang air besar 50 kali tu dalam sehari ke?

Yela kot, kalau gitu biasanya duk lam toilet jelaa takpun pakai lampin dewasa.
Errmm tapi dia tak kena tahan wad ke? Iols masa kena dulu takdelah sampai 50 kali kot tp sepanjang 24 jam tu la asik memerut.
Macam takde makna je masuk wad sbb iols asik takde kat katil. Pastu misi ngn doktor bising cari.
Dah tu nama juga diarrhea mmgla takde kat katil.
Iols nak duk kat umah tak bagi nyusahkan je nak ulang alik toilet dgn usung air tu.
Quote Suchi 7-9-2021 01:51 PM
lasagna replied at 7-9-2021 11:37 AM
ooohhh dia ni.. lama tak nampk dia berlakon. akak smp lupa dia ada dlm industri. syafakallah buat di ...

Dia ni ade amik tender kantin sekoloh kat klang tu.
Tapi udah sekolah pun tutup je tktau la buat bisnes apa la nih.
Quote TomyamPuteh 7-9-2021 01:59 PM
Dh 4 anaknya. Antara yg layak dipanggil artis sbb berpelajaran tinggi.
Quote lasagna 7-9-2021 03:27 PM
Suchi replied at 7-9-2021 01:51 PM
Dia ni ade amik tender kantin sekoloh kat klang tu.
Tapi udah sekolah pun tutup je tktau la buat  ...

ye laa kan jaman kobid ni susah nk dpt tender kantin skool, skool pun pyh dh tutup. ni skool dh nk bkk tak tau laa camne kisahnya lg. tapau dlm bekas so pengusaha kantin anta, atau pun murid2 bwk bekal.

Lihat semua komen(42)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 05:58 PM GMT+8 , Processed in 0.080898 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top